37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
46334831
Agrokov, spol. s r.o.
Cajlanská 173, Pezinok, 90201, SVK
ZAMETACIE ZARIADENIE S KROPENÍM ZA TRAKTOR - 7 ks
kartáč valcový, kartáč rotačný
Tovar, Služba
1. Zametacie zariadenie s kropením za traktor
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zametacie zariadenie s kropením za traktor | ks | 7 | ||
šírka kefy | mm | 2100 | ||
priemer kefy | mm | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
typ vozidla /mechanizmu/: | traktor s výkonom do 90kW |
typ vozidla /mechanizmu/: | traktor s pohotovostnou hmotnosťou 4,5t |
typ vozidla /mechanizmu/: | otáčky náhonu hriadele 540 ot/min |
montáž na traktor vzadu na trojbodový záves I/II kategórie | áno |
pohon zariadenia zadným vývodovym hriadeľom | áno |
výškovo nastaviteľné oporné kolieska - 2ks | áno |
mechanické natáčanie zariadenia + - 20° | áno |
kropenie | áno |
materiál kartáča | plast |
podporné zosilnené kolečka Solid | áno |
súčasťou dodávky aj kardaňový hriadeľ | áno |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje nový tovar (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý s príslušnou technickou a prevádzkovou dokumentáciou (vyhlásenie o zhode) v slovenskom jazyku. |
3. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky a zaslať spätne objednávateľovi súčasne s dokumentmi podľa bodu 4. |
4. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom s uvedením jednotkových cien položiek a vyhlásenie o zhode. |
5. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 4 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
6. Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miesta dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. |
7. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky) a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
8. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
9. Miestom dodania sú sídla oblastí objednávateľa v mestách: Prešov, Poprad, Stará Ľubovňa, Svidník, Bardejov, Humenné, Vranov nad Topľou. |
10. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru a zaškolenie zamestnancov. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: vyhlásenie o zhode. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
11. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
12. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
13. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru za každé zariadenie samostatne na danú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku. |
14. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami. |
15. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi . |
16. Dodávateľ, ktorý spĺňa definičné znaky partnera verejného sektora a na ktorého sa nevzťahujú výnimky zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má povinnosť zapísať sa do Registra partnerov verejného sektora. |
17. Zistenie nesúladu alebo porušenie povinností, sa považujú za podstatné porušenie zmluvných povinností, s možnosťou uplatnenia zmluvných sankcií a/alebo uplatnením ustanovení o okamžitom odstúpení od Zmluvy |
18. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné podmienky nasledovne: |
a) Dodávateľ garantuje zabezpečenie servisu premetu zmluvy v servisných strediskách v rámci SR, |
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom. |
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania, |
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručnú opravu. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením opravy upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať, |
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená, |
f) ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať, |
g) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
h) dodávateľ sa zaväzuje na začatie opravy/servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia, |
i) záručnú opravu/servis je možné vykonať v servisných prevádzkach dodávateľa podľa bodu 18, písm. a) Osobitných požiadaviek na plnenie alebo v prípade požiadania objednávateľa operatívne na mieste ním určenom, |
j) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa. |
Prešov, Poprad, Stará Ľubovňa, Svidník, Bardejov, Humenné, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
26.03.2021 07:00 — 28.06.2021 15:00
7,00 kus
34 272,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.03.2021 13:20
22.03.2021 10:00
22.03.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.03.2021 14:03 - Vstupná ponuka | 34 272,00 | € | Cena s DPH |
19.03.2021 12:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: