• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2021 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2021 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2021 13:00

Detail zákazky Z20214929

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2021 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    23.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.03.2021 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.03.2021 13:00

Základné údaje

Z20214929

OF-232483

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5619405

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

31641440

KOBIT-SK, s. r. o.

M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup traktorových zametačiek s kropením na trojbodový záves

traktorová zametačka

  • 16000000-5 - Poľnohospodárske stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Traktorová zametačka
Funkcia
Nákup traktorových zametačiek na 3 bodový záves s kropením.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. traktorová zametačka ks 5
2.  celková širka mm 1900 2400
3. pracovná šírka mm 1850 2300
4. hmotnosť zametača kg 200 250
5. pohon vývodového hriadeľa ot/min. 540 1000
6. priemer kefy mm 500 600
7. prestavenie uhla natočenie vpravo, vľavo stupeň 20 30
8. pracovná rýchlosť km/hod 2 10
9. svahová dostupnosť stupeň 6 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
10. pohon vývodovým hriadeľom áno
11. uchytenie na zadný alebo predný trojbodový záves nosiča kat. II alebo III áno
12. nastavenie výšky zametania pomocou oporných kolies áno
13. prevodovka otočná  pre čelné a zadné pripojenie vývodového hriadeľa áno
14. kropenie el. čerpadlom 12V s objemom nádrže min. 200 litrov áno
15. oporné kolesá, zosilnené výškovo nastaviteľné min. 3-00-4 Solid áno
16. kardan áno
17. osvetlenie pre zadné prevedenie áno
18. farebné vyhotovenie v odtieni oranžová RAL 2011 s výstražnými prvkami, piktogramami a bezpečnostnými červeno bielym šrafovaním podľa bezpečnostných noriem a vyhlášky
19. dátum výroby maximálne december 2020
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, zaškolenia  obsluhy a odskúšania. Miesto plnenia -  Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov.
2. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia zmluvy.
3.  Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
3.1 požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenenej položky, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presného názvu (obchodný názov,  typ, výrobca) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
3.2 požaduje sa predložiť opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia preukazujúcej splnenie požadovaných parametrov plnenia (viď technické vlastnosti), (katalógy, prospekty, obrázky, technické listy a pod....) s uvedením presného názvu (obchodný názov, typ, výrobca) naceneného tovaru v  rozsahu, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom, potvrdeného dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa).
4. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania,
- predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Traktorové zametačky - doklady",
- vo forme  farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg pre doklady uvedené v bode 3.1 a 3.2,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS.
5.  Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový nepoužívaný tovar.
7. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke ( prílohe č. 1 - Rozpis ocenenej položky).
8. Lehota dodania tovaru - dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 14 (štrnástich) dní odo dňa účinnosti zmluvy. Dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – štvrtok od 7.00 hod. do 15.00 hod a v piatok od 07.00 hod. do 14.00 hod.
9.  Dodávateľ odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom príslušnú dokumentáciu - potvrdený dodací list, návod k obsluhe, návod na údržbu a záručný list - všetko v slovenskom resp. českom jazyku. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste.
10. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
11. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy a to do 14 dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 14-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
12.  Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
b)  nedodržanie kvality dodaného tovaru,
c)  nedodržanie jednotkovej ceny,
d)  nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky,
e) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa,
f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

26.03.2021 07:00 — 07.04.2021 15:00

1,00 súbor

26 915,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.03.2021 11:42

23.03.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.03.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 163
 12
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2021 12:05 - Vstupná ponuka 26 915,00 € Cena bez DPH
19.03.2021 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka 26 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS