• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2021 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2021 13:20

Detail zákazky Z20214924

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2021 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2021 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2021 13:20

Základné údaje

Z20214924

OF-232468

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5614448

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

35742364

Lindström, s.r.o.

Orešianska ulica 3, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom a údržba bezpečnostných rohoží

rohože, bezpečnostné rohože, prenájom rohoží

  • 39530000-6 - Koberce, rohože a predložky
  • 39532000-0 - Rohože
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 70331100-1 - Služby pri správe zariadení (inštitúcií)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rohože
Funkcia
Zabezpečenie hygieny, čistoty a bezpečnosti vstupných priestorov úradov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rohož 85 x 150 cm - prenájom ks 133
počet výmen 133 ks rohoží 85 x 150 cm jv 26
rohož 115 x 200 cm - prenájom ks 263
počet výmen 263 ks rohoží 115 x 200 cm jv 26
rohož 150 x 300 cm - prenájom ks 29
počet výmen 29 ks rohoží 150 x 300 cm jv 26
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiálové prevedenie rohoží: gumený podklad - nitril, krútený nylónový vlas
Rohože musia mať nábehovú hranu, ktorá zabraňuje zakopnutiu. Pri fixácií rohože o podlahu nesmie dôjsť k poškodeniu podlahy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
10 miest dodania v BA kraji: rohož 115 x 200 cm - 55ks, 85 x 150 cm - 23ks, 150 x 300 cm - 1ks
15 miest dodania TT kraj: rohož 115 x 200 cm - 20ks, 85 x 150 cm - 18ks, 150 x 300 cm - 8ks
7 miest dodania TN kraj: rohož 115 x 200 cm - 12ks, 85 x 150 cm - 7ks, 150 x 300 cm - 5ks
14 miest dodania NR kraj: rohož 115 x 200 cm - 14ks, 85 x 150 cm - 11ks
12 miest dodania ZA kraj: rohož 115 x 200 cm - 24ks, 85 x 150 cm - 17ks, 150 x 300 cm - 5ks
15 miest dodania BB kraj: rohož 115 x 200 cm - 50ks, 85 x 150 cm - 10ks, 150 x 300 cm - 2ks
20 miest dodania PO kraj: rohož 115 x 200 cm - 50ks, 85 x 150 cm - 21ks, 150 x 300 cm - 4ks
17 miest dodania KE kraj: rohož 115 x 200 cm - 38ks, 85 x 150 cm - 26ks, 150 x 300 cm - 4ks
Údržba pozostáva z čistenia, odvozu a dovozu rohoží (v sivej farbe) zachytávajúcich nečistotu na mieste určenia.
Čistenie a výmenu rohoží je potrebné zabezpečiť v 14 - dňovom cykle. V cene 14 dňového cyklu je zahrnutý prenájom, pranie, doprava a uloženie rohoží.
Služba sa bude fakturovať raz mesačne.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Cenu za príslušný tovar a služby podľa zmluvy sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúr s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa ich doručenia.
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny pre jednotlivé položky v eurách bez DPH, sadzbu DPH a cenu celkom v eurách vrátane DPH. Všetky ceny uvádza zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zákazy (dodacie miesta a kontaktné osoby).
Dodávateľ uvedie vo faktúre číslo zmluvy.
Prílohou faktúry bude doklad preukazujúci odovzdanie predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

28.04.2021 08:00 — 28.04.2022 16:00

425,00 kus

44 973,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.03.2021 09:34

22.03.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2021 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 296
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2021 08:41 - Vstupná ponuka 44 973,24 € Cena s DPH
22.03.2021 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka 44 973,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS