• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2021 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2021 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2021 12:55

Detail zákazky Z20214903

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.03.2021 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2021 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2021 12:55

Základné údaje

Z20214903

OF-231341

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5614450

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

44970455

Redinex, spol. s r.o.

Vyhne 214, Vyhne, 96602, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vykonanie celoplošnej jarnej deratizácie (regulácie živočíšnych škodcov) v objektoch

deratizácia

  • 90923000-3 - Deratizačné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Deratizácia
Funkcia
Realizácia pravidelnej jarnej deratizácie v zmysle výzvy RUVZ ako príslušného orgánu podľa §3 ods. 1 písm. c) v spojení s prílohou č. 1 zákona č. 355/2007 Z.z. a v zmysle výziev MÚ a VZN.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková plocha na deratizovanie m2 52781,78
Celková plocha na dezinsekciu m2 5118,65
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia: 13x TT kraj, 12x BA kraj, 3x TN kraj, 9x NR kraj, 20x BB kraj, 37x KE kraj, 9x PO kraj
Služby sa budú vykonávať od 1.4.2021 do 15.5.2021. Termín realizácie služieb dodávateľ oznámi minimálne 2 dni vopred určenej kontaktnej osobe za objekt.
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny pre jednotlivé položky v eurách bez DPH, sadzbu DPH a cenu celkom v eurách vrátane DPH. Všetky ceny uvádza zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zákazky (miesta plnenia a kontaktné osoby).
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Cenu za príslušný tovar podľa zmluvy sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa jej doručenia.
Dodávateľ uvedie vo faktúre číslo zmluvy. Prílohou faktúry bude doklad preukazujúci odovzdanie predmetu zákazky - protokol o vykonaní predmetu zmluvy schválenom objednávateľom na základe skutočne vykonanej služby (jednotlivo za každé odberné miesto zvlášť).
Požadované doklady: 1.) Registrácia dodávateľa ako producenta vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov vrátane pridruženej činnosti zberu a prepravy v zmysle §39a zákona č.39/2007 Z.z. a požiadaviek nariadenia (EÚ) 2.) Zmluva s registrovanou spoločnosťou oprávnenou na likvidáciu Živočíšnych vedľajších produktov a nebezpečných odpadov po vykonanej DDD činnosti 3.) Osvedčenie o odbornej spôsobilosti podľa § 15 ods. 3 písm. b) zákona č. 355/2007 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.04.2021 08:00 — 15.05.2021 16:00

1,00 celok

27 792,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.03.2021 09:35

22.03.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 49
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2021 09:43 - Vstupná ponuka 27 792,19 € Cena s DPH
22.03.2021 11:56 - Najvýhodnejšia ponuka 10 680,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS