00738263
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK
47681331
EUREX MEDICA, spol. s r.o.
Výstavní 604/111, Ostrava-Vítkovice, 70300, CZE
OOPP - chirurgické rúška
OOPP, rúška
Tovar
1. Chirurgické rúška s gumičkou
|
|
---|---|
Funkcia |
zábrana baktériám alebo vírusom prítomným v aerosóle, teda drobným kvapôčkam, šíriť sa z úst a nosa nositeľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 10000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
veľkosť | univerzálna |
farba | nesmie byť čierna |
materiál | 3- vrstvová netkaná textília |
materiál | s vysokou filtračnou účinnosťou – BFE nad 98% |
materiál | pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie,podľa EN 14683: 2019+AC: Čl. 5.2.6: preukázané skúškami EN ISO 10993-5; Skúšky cytotoxicity, EN ISO 10993-10; Skúšky na dráždivosť a precitlivenosť po |
zorné pole | musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy |
uchytenie | s gumičkami na uchytenie okolo uší |
tvarovanie | tvarovacia spona na vytvarovanie rúška okolo nosa |
použitie | jednorazové |
norma | STN EN 14683: 2019 + AC: 2019; „Chirurgické masky - Požiadavky a skúšobné metódy “Dodatok B, dodatok C pre typ II alebo Typ IIR podľa STN EN 14683: 2019 + AC: 2019; Dodatok B, dodatok C a ISO 22609 |
balenie | hygienicky zabalené tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku |
najmenšie obchodné balenie | 50 alebo 100 v balení |
označenie | značka CE musí byť na najmenšom obchodnom balení |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požadujeme zadať jednotkovú cenu s DPH za tovar zaokrúhlenú maximálne na dve desatinné miesta. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru |
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry |
Lehota splatnosti faktúry je 21 dní od doručenia |
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 12 resp. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu |
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita tovaru, 2.nebude dodržaná lehota dodania tovaru, 3.nebude dodržaná cena a množstvo objednaného tovaru |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody podľa potreby |
Predmet zmluvy bude v priebehu platnosti zmluvy realizovaný plneniami strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke, s označením obalového materiálu v slovenskom jazyku. |
Cena za dodanie predmetu kúpy je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za danú položku obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky -(pokračovanie v nasl. riadku) |
Platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo MJ), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (MJ) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny. |
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
V prípade, že bude potreba, pokračovanie pravidelných dodávok tovarov (MJ) objednávateľa nižšia ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká poskytovateľovi automaticky nárok na poskytnutie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy a ani nárok na náhradu škody a odstúpenie od zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 22/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je povinný na vyžiadanie predložiť Objednávateľovi kópiu oprávnenia na poskytovanie plnenia, ktoré je predmetom uzatvorenej Zmluvy (úradne overenú) do 3 dní pracovných dní po uzavretí Zmluvy. |
Rúška musia mať certifikáciu ako zdravotnícka pomôcka a byť riadne oznámená v orgáne dohľadu nad trhom ŠÚKL alebo v EUDAMED, čo dodávateľ preukáže príslušným registračným číslom ZP. Dodávateľ je povinný predložiť Vyhlásenie o zhode s príslušnými technickými normami podpísané výrobcom, na základe čoho sa výrobok označuje značkou zhody CE. |
Termín dodania tovaru je povinný ohlásiť Objednávateľovi deň vopred. Dodanie je možné vykonať len v pracovné dni od 08.00 h do 14.00 h. |
Dodávateľ je povinný dodať spolu s tovarom karty bezpečnostných údajov v súlade s príslušnými právnymi predpismi. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na 3 mesiace odo dňa jej uzatvorenia. |
Dlhé Lúky, 1, Hrnčiarovce n/Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
3
10 000,00 ks
324,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2021 08:01
18.03.2021 09:00
18.03.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.03.2021 08:08 - Vstupná ponuka | 324,00 | € | Cena s DPH |
17.03.2021 15:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 322,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: