• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2021 09:50

Detail zákazky Z20214863

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2021 09:50

Základné údaje

Z20214863

OF-232592

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5604819

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31562965

OSIVO a.s.

Kalinčiakova 2391 , Zvolen , 96003, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé zemiaky

zemiaky

  • 03212100-1 - Zemiaky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvé zemiaky
Funkcia
Čerstvé zemiaky konzumné pre kuchyňu spoločného stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
čerstvé zemiaky kg 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
čerstvé zemiaky konzumné, skoré, neskoré, 1.trieda
čerstvé zemiaky zemiaky varného typu A, so žltou alebo bielou dužinou, zemiaky musia byť celé, bez chýbajúcich častí, bez známok poškodenia, vzhľad zemiakov musí zodpovedať deklarovanej odrode
čerstvé zemiaky zdravé, bez zajvne vykazujúcich chýb na povrchu alebo dužine, čisté, bez viditeľného znečistenia cudzími látkami na povrchu, okrem kúskov prilepenej zeminy, musia byť pevné (podľa odrody)
čerstvé zemiaky pri dodaní nesmú byť naklíčené (maximálna prípustná naklíčenosť do 5mm), musia byť bez nadmernej povrchovej vlhkosti, nesmú byť bez cudzieho pachu a chuti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Platnosť zmluvy do 31.12.2021
Osobný odber zástupcom objednávateľa v prevádzke dodávateľa resp. dohodnutom mieste odpovedajúcom predpísaným hygienickým požiadavkám na manipuláciu so zazmluvneným tovarom do vzdialenosti 20 km od obce Veľká Ida
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Na účely tejto zmluvy sa za zmluvný rámec pokladá Celková maximálna cena plnenia podľa rámcovej dohody vrátane DPH. Za zmluvný rámec sa nepokladajú presné množstvá v časti "Funkčná a technická špecifikácia predmetu Zmluvy:" (resp: Položky opisného formulára). Tieto presné množstvá jednotlivých druhov tovarov sú predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo množstvá jednotlivých zazmluvnených druhov tovarov objednávať podľa skutočnej potreby.
Pri Rámcovej dohode - čiastkové objednávky nebudú limitované minimálnym množstvom objednávaného tovaru ani minimálnou cenou za objednávaný tovar v jednej dodávke.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 4 pracovných dní v čase od 7:15 do 13:30 od objednania tovaru. Prípadne podľa obojstrannej dohody.
V prípade nedodania tovaru v stanovenej (dohodnutej) dobe, je objednávateľ oprávnený objednaný tovar zakúpiť u iného dodávateľa.
Ak dodávateľ 2 krát nedodá objednaný tovar alebo jeho časť v stanovenej (dohodnutej) dobe, považuje sa to za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody.
Celkové množstvá ("presná hod." v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky) jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predpokladané množstvo meniť podľa skutočnej potreby.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet čiastkovej výzvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Dodávaný tovar musí byť v 1. kategórii (resp. trieda A) a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru spôsobilé na prepravu dodávaného tovaru podľa zákona. Nedodržanie podmienky sa považuje za podstatné porušenie podmienok Rámcovej dohody.
Pri dodaní tovaru prebehne fyzická kontrola /počet, sortiment/, na základe ktorého bude podpísané prevzatie tovaru oprávnenou osobou objednávateľa. Zoznam oprávnených osôb objednávateľa zašle objednávateľ dodávateľovi po doručení podrobného rozpočtu.
Faktúra je splatná 20 dní odo dňa doručenia kupujúcemu. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete – príslušnom množstve tovaru a preberacie protokoly potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán.
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje.
Sankcie za nedodržanie podmienok tejto rámcovej dohody sú stanovené Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska v čase vyhlásenia obstarávania.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľká Ida - GPS súradnice 48°35'58.7"N 21°08'38.4"E (48.599637, 21.144010), Veľká Ida, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

10

1,00 zakázka

600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.03.2021 08:01

18.03.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.03.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 188
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.03.2021 11:24 - Vstupná ponuka 600,00 € Cena bez DPH
15.03.2021 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS