00738352
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Hlboká cesta 21, Žilina, 01024, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Paštéty, ryby v oleji
Paštéty, ryby v oleji
Tovar, Služba
1. Paštéty, ryby v oleji
|
|
---|---|
Funkcia |
ryby v oleji, bravčové mäso v konzerve, hovädzie mäso v konzerve, hydinové mäso v konzerve a paštéta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Paštéta mäsová rôzne druhy, hmotnosť min. 48 g max. 50 g v AL obale (obsah mäsa min 57%, obsah tuku max 40%) | ks | 10 000 | ||
Paštéta mäsová - bravčová, hydinová, hmotnosť 75 g v AL obale | ks | 1 000 | ||
Paštéta mäsová, rôzne druhy, hmotnosť min. 110 g max. 120 g v AL obale | ks | 2 500 | ||
Tuniak kúsky v slnečnicovom oleji, balenie 1 kg, pevný podiel min. 950 g | ks | 100 | ||
Sardinky v oleji hmotnosť min 125g max. 160 g, obsah pevného podielu min. 80 % | ks | 800 | ||
Sardinky v oleji 1 kg balenie, obsah pevného podielu min. 80 % | ks | 350 | ||
Sardinky v paradajkovej omáčke, bal. 125 g | ks | 800 | ||
Šunkový nárez, min. 110 g max. 120 g v Al obale | ks | 800 | ||
Paprikovo - paradajková nátierka min 75 g, Al obal | ks | 1 000 | ||
Paštéta husacia, hmotnosť min. 75g AL obal | ks | 1 000 | ||
Hovädzia konzerva, balenie min 180 g | ks | 400 | ||
Hovädzie mäso selské, balenie min. 400 g | ks | 300 | ||
Bravčová konzerva, balenie min. 180g | ks | 1 100 | ||
Bravčová konzerva, balenie min. 400g. | ks | 800 | ||
Luncheon meat hydinový, hmotnosť min. 400 g | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trvanlivosť | minimálne 12 mesiacov od dátumu dodania tovaru |
Hovädzie mäso selské | balenie 400g, zloženie:hovädzie mäso min. 60%, obsah tuku max 30% |
Bravčové vo vlastnej šťave | balenie 400g , zloženie:bravčové mäso min. 60%, obsah tuku max 30% |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa telefonickej alebo písomnej objednávky do 2. dní odo dňa objednania. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 prac. dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MPaRV SR č. 83/2016 o mäsových výrobkoch a zároveň požiadavky výnosu MP a MZ SR č. 1781/5/1999-100, ktorým sa vydáva hlava PK SR upravujúca termosterilizované pokrmy. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14.00 hod.. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim Požiadavky PK SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa predmetu zmluvy, aby sa zachovala jeho zdravotná a hygienická bezchybnosť (vozidlo je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín). |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p., v súlade s Potravinovým kódexom SR, vyhlášky MPaRV SR č. 83/2016, v zmysle §§ 11-13 zákona č. 250/2007 Zb. zák. v z. n. p., najmä: označením v štátnom jazyku SR, viditeľným dátumom výroby, dátumom spotreby a dátumom doby trvanlivosti, názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhodnotenia negatívnej referencie. |
Miesto dodania predmetu obstarávania určí obstarávateľ v objednávke. Dodanie predmetu obstarávania sa bude realizovať do sídla obstarávateľa Žilina. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 12 mesiacov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu môže dôjsť jednostranne bez udania dôvodu. |
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. |
V prípade nižšej ponuky (napr. akciových cien) v priebehu trvania Rámcovej dohody od iného dodávateľa za tovar rovnakej kvality si objednávateľ vyhradzuje právo tento akciový tovar odoberať, ak ho úspešný dodávateľ nevie dodať za identickú cenu. |
Táto Rámcová dohoda je uzatvorená na obdobie 12 mesiacov od 01.04.2021 do 31.03.2022. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať:- ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami ako požadoval,- pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky,- dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
pokračovanie: V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu. |
Hlboká cesta 21, 010 24 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 sada
11 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2021 08:13
18.03.2021 08:30
18.03.2021 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.03.2021 11:29 - Vstupná ponuka | 10 999,99 | € | Cena s DPH |
18.03.2021 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: