• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2021 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2021 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2021 15:05

Detail zákazky Z20214797

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.03.2021 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2021 14:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2021 15:05

Základné údaje

Z20214797

OF-232531

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5604876

Objednávateľ

00603287

GAUDEAMUS - zariadenie komunitnej rehabilitácie

Mokrohájska 3, Bratislava, 84512, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby, tonery, cartridge

Kancelárske potreby, tonery, cartridge

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby, tonery, cartridge
Funkcia
dodávka originálnych alebo renovovaných tonerov od výrobcu zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier Xerox A4 80g/m2, biely, 500 listov, Technické parametre: belosť CIE 146, opacita (nepriehľadnosť) 90%, drsnosť 200±50 ml/min., hrúbka 106 mic. ks 50
Toner Canon CRG 716 black ks 1
Toner Canon CRG725 (CRG-725) ks 15
Cartridge HP 650 - color ks 2
Toner Canon CRG 716 yellow ks 1
Toner Canon CRG 716 magenta ks 1
Toner Canon CRG 716 cyan ks 1
Toner HP CF350A black ks 1
Toner HP CF352A yellow ks 1
Toner HP CF351A cyan ks 1
Toner HP CF353A magenta ks 1
Cartridge HP 650 - black ks 2
Mapa A4 ROC-PRESPAN červená ks 20
Mapa A4 ROC-PRESPAN modré ks 20
Mapa A4 ROC-PRESPAN žlté ks 20
Guľôčkové pero s farebným gumeným úchytom, farba rôzna, modrá náplň ks 50
Dovolenka - tlačivo ks 10
Euroobaly A4 lesklé bal 20
Guma ks 10
Korekčný strojček ks 20
Lepiaca páska 1cm ks 20
Lepiaca páska 3,8cm ks 20
Lepidlo tyčinkové ks 10
Obálka B4 ks 100
Popisovač sada 0,3mm ks 5
Príjmový pokladničný doklad ks 5
Výdavkový pokladničný doklad ks 5
Rýchloviazač PVC červený ks 10
Rýchloviazač PVC modrý ks 10
Rýchloviazač PVC žltý ks 10
Rýchloviazač papierový RZP ks 100
Spinky do zošívačky 24/6 ks 20
Zošit A4 tvrdé dosky linajkové ks 10
Zošit A5 tvrdé dosky linajkové ks 20
Zošívačka na spinky 24/6 ks 3
Toner HP Q2612A black ks 1
Zvýrazňovač - sada ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
originálne tonery od výrobcu zariadenia áno
originálne balenia od výrobcu zariadenia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme zadať jednotkovú cenu za tovar zaokrúhlenú maximálne na dve desatinné miesta.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať jednorazovo na základe  zmluvy.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho.
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy a to  maximálne do 12,00 hodiny.
Dodávaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Faktúry sú splatné 40 dní odo dňa ich doručenia kupujúcemu. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete – príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci a preberacie protokoly potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán.
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru je predávajúci povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny tovaru, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal a to za každý deň omeškania.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania kupujúceho so zaplatením kúpnej ceny môže predávajúci požadovať od kupujúceho úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu, Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, uvedenú v zmluvných podmienkach.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky a riešenia prípadných reklamácií.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mokrohájska cesta 3, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

23.03.2021 08:00

599,00 ks

1 620,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.03.2021 10:11

18.03.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.03.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 398
 155
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2021 07:03 - Vstupná ponuka 1 620,00 € Cena s DPH
18.03.2021 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka 1 619,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS