44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Striekačka injekčná bez ihly 1ml
zdravotnícky materiál
Tovar, Služba
1. Striekačka injekčná bez ihly 1ml, 3 dielna
|
|
---|---|
Funkcia |
Striekačka injekčná (tuberkulínová), 3 dielna, bez integrovanej ihly, s Luer Slip zakončením bez závitu, objem 1ml, U 100. Bez mŕtveho priestoru, sterilne balená, jednotlivo v blistroch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Striekačka injekčná bez ihly 1ml | ks | 165000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Striekačka injekčná bez ihly 1ml | Striekačka injekčná (tuberkulínová) bez integrovanej ihly s Luer zakončením bez závitu, objem 1ml, U 100. Bez mŕtveho priestoru, sterilne balená, jednotlivo v blistroch. |
Výrazné a jasne značená stupnica | po 0,01 ml |
piest svetlej farby pre lepšie odčítavanie liečiva na stupnici | svetlá farba |
mŕtvy priestor | max. 0,07 ml |
bez obsahu | DEPH, latexu PVC |
materiál striekačky | polykarbonát |
Názov |
PREDMET PLNENIA: |
Vrátane dodania a vyloženia tovaru do miesta plnenia. Dve odberné miesta v rámci SR. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácií. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe prijatých čiastkových objednávok ( odoslané e-mailom alebo telefonický) v plnom rozsahu, v ktorých bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena. ) |
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky . Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovnaké ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň zato, že predmet zmluvy v čase jeho dodania bude spĺňať všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatných funkčných vzoriek plnenia: v minimálnom množstve 10 ks , predloženie prospektovej dokumentácie, ktorá musí spĺňať všetky technické a funkčné vlastnosti uvedené v technickej špecifikácií v slovenskom alebo českom jazyku. Vzorky budú slúžiť súčasne ako referenčné vzorky počas platnosti zmluvy. |
SPÔSOB, ČAS A MIESTO DODANIA TOVARU: |
POZOR: Termín dodania vzoriek a prospektovej dokumentácie je do 4 pracovných dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7,00 hod. do 14:00 hod. |
Termín dodania tovaru je najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky od objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod. |
ZMLUVNÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH , sadzbu DPH a číslo objednávky. |
Súčasťou dodávky môže byť faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru. Faktúru je možné doručovať aj elektronicky. E.mail bude uvedený v objednávke. |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar ako aj skutočne dodané množstvo tovaru na základe čiastkových objednávok objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia. |
SANKCIE: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny za predmet zmluvy, a to i za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý. |
Ak je dodaný tovar s vadami objednávateľ má právo na voľbu nárokov uvedených v § 436 ods.1 písmen. a) až d) ObZ, ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
Dodávateľ má právo požadovať: |
Úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU: |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán, výpoveďou alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Zmluvu možno ukončiť výpoveďou aj bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou jeden mesiac zo strany objednávateľa. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom , ktorým sa rozumie: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke, |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstvu dohodnutých v zmluve, |
c) neodovzdanie dokladov zo strany dodávateľa, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a pre ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka , alebo OPET. |
d) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( blacklist) trhoviska, |
Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka, alebo OPET. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy, ani nárok na náhradu škody. |
SPLNENIE PODMIENOK: |
POZOR: Požaduje sa pred fyzickým prvým plnením zmluvy, predložiť: |
a) Dokladu o registrácií ŠUKL, verejný obstarávateľ žiada o jeho predloženie e-mailom do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy |
b) Vyhlásenie o zhode a CE certifikát v slovenskom jazyku ( nevyžaduje sa úradný preklad) e -mailom do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy . |
c) Predloženie povolenia MZ SR na veľkodistribúciu zdravotníckych pomôcok podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iného ekvivalentného dokladu, ktorý nahrádza požadované povolenie, verejný obstarávateľ žiada o predloženie e-mailom do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
d) Obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, cenník ( jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH ) každého zmluvného produktu e-mailom do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy . |
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZoRPVS") ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len ,,register) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. |
Dodávateľ tiež vyhlasuje , že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu , množstva alebo zaslaní vadného či poškodeného tovaru, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
KÚPNA CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY: |
Kúpna cena za tovar je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a v zmysle aktuálne platného Opatrenia MZ SR, ktorým sa stanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva. |
Kúpna cena za dodanie tovaru v zmysle tejto zmluvy je uvedená v eurách, vrátane všetkých režijných nákladov dodávateľa súvisiacich s dodaním tovaru v zmysle tejto zmluvy. |
ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, alebo dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy ani nárok na náhradu škody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou, sa bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou exspiráciou bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou |
Objednávateľ, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
Dodávateľ dodá tovar nový, doposiaľ nepoužitý |
Otázky neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a OPET. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do vyčerpania finančného objemu predpokladanej hodnoty zákazky, najviac však na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Satinského 7770/1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
165 000,00 ks
17 191,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.03.2021 15:55
17.03.2021 09:45
17.03.2021 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.03.2021 13:02 - Vstupná ponuka | 17 191,20 | € | Cena bez DPH |
16.03.2021 14:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 190,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: