• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2021 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2021 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2021 15:45

Detail zákazky Z20214740

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2021 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2021 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2021 15:45

Základné údaje

Z20214740

OF-231410

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5614436

Objednávateľ

00313114

Mesto Trnava

Hlavná 1, Trnava, 91771, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Digitálna jazyková učebňa

digitálne jazykové laboratórium, učiteľská stanica, žiacke stanice, slúchadlá

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 30237410-6 - Počítačová myš
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 30214000-2 - Pracovné stanice
  • 32342100-3 - Slúchadlá

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je dodanie tovarov súvisiacich s informačno-komunikačnými technológiami najmä počítačových zariadení a príslušenstva podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Digitálna jazyková učebňa bude slúžiť ako komunikačný prostriedok medzi učiteľom a študentami.
Funkcia
1. Audiovizuálne kanály pre prenos
2. Odosielanie učiteľskej obrazovky študentom
3. Súčasne odosielanie študentských obrazoviek
4. Hlavný (centrálny) hovor
5. Komunikácia medzi učiteľom a skupinami
6. Osobná komunikácia učiteľ – študent
7. Skupiny študentov
8. Skupiny pre chat
9. Konverzácia v pároch
10. Vyžiadanie pomoci od učiteľa
11. Monitorovanie študentských obrazoviek
12. Postupné monitorovanie študentských obrazoviek
13. Diskrétne počúvanie študentských hlasov
14. Diaľkové ovládanie študentských počítačov
15. Obmedzenie počítačových aplikácií
16. Odoslanie súborov jednotlivým študentom
17. Nastavenie individuálnych profilov študentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Žiacke stanice ks 17
Učiteľská stanica ks 1
Slúchadlá s mikrofónom ks 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Žiacke stanice
Minimálne požadované kvalitatívne parametre: Charakteristika minimálne požadovaných parametrov:
Konfigurácia stanice procesor Intel Core i3 3,0 GHz alebo výkonový a kvalitatívny ekvivalent iného výrobcu
Operačná pamäť RAM 4 GB
Veľkosť úložiska HDD 500 GB 7200 ot./min. alebo SSD 256 GB
Grafická karta Intel HD Graphics alebo výkonový a kvalitatívny ekvivalent iného výrobcu
USB 2xUSB 2.0, 2xUSB 3.2
Monitor LCD monitor, uhlopriečka 21,5 palca, rozlíšenie 1920x1080, pomer strán 16:9, svietivosť 250 cd/m2,  kontrast 1000:1, výstupy: analóg, DVI, Display port, HDMI 1.4, VGA, USB
Ostatné parametre
- WiFi, HDMI, Display port
- DVD mechanika
Príslušenstvo Optická myš, USB klávesnica
2. Učiteľská stanica
Minimálne požadované kvalitatívne parametre: Charakteristika minimálne požadovaných parametrov:
Konfigurácia stanice procesor Intel Core i3 3,0 GHz alebo výkonový a kvalitatívny ekvivalent iného výrobcu
Operačná pamäť RAM 8 GB
Veľkosť úložiska HDD 500 GB 7200 ot./min. alebo SSD 256 GB
Grafická karta Intel HD Graphics alebo výkonový a kvalitatívny ekvivalent iného výrobcu, min. 1GB dedikovaná grafická karta
USB 2xUSB 2.0, 2xUSB 3.2
Pripojenie slúchadiel na 3,5 mm jack alebo USB
Monitor LCD monitor, uhlopriečka 21,5 palca, rozlíšenie 1920x1080, pomer strán 16:9, svietivosť min. 250 cd/m2, min. kontrast 1000:1, výstupy: analóg, DVI, Display port, HDMI 1.4, VGA, USB
Ostatné parametre
- WiFi, HDMI, Display port
- DVD mechanika
- Optická myš, USB klávesnica
3. Slúchadlá s mikrofónom
Minimálne požadované kvalitatívne parametre: Charakteristika minimálne požadovaných parametrov:
Prevedenie Slúchadlá s mikrofónom, cez hlavu, na uši, uzatvorená konštrukcia
Pripojenie 3,5 mm jack alebo USB (musia byť pripojiteľné na definované pracovné stanice)
Ovládanie hlasitosti S ovládaním hlasitosti
Frekvenčný rozsah 20Hz až 20000Hz
Citlivosť 105 dB/mW
Dĺžka kábla 1,2 metra
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar a poskytnúť služby súvisiace s predmetom zákazky, a to minimálne dodanie tovaru na miesto plnenia predmetu zákazky a vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zákazky, na požiadanie objednávateľa odber a likvidácia vzniknutého odpadu (hlavne obalový materiál), ak to platná legislatíva vyžaduje tak aj ekologická likvidácia tohto odpadu.
2. Rozumie sa, že dodávateľ predložením ponuky v plnom rozsahu akceptuje podmienky podľa technickej špecifikácie a podľa osobitných požiadaviek na plnenie.
3. Dodávateľ je povinný informovať objednávateľa o presnom dátume a čase dodávky minimálne 3 pracovné dni vopred.
4. Dodávka predmetu zákazky na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod., ak nie je dohodnuté inak.
5. Miestom plnenia predmetu zákazky sa rozumie obec, v ktorej sídli objednávateľ. Konkrétne miesto plnenia v rámci obce bude v súlade s princípom anonymity elektronického trhoviska oznámené úspešnému uchádzačovi po uzavretí zmluvy.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s technickou špecifikáciou a osobitnými požiadavkami na plnenie.
7. Ak je dodávateľ v omeškaní s dodaním plnenia alebo jeho časti o viac ako 10 dní, zaväzuje sa zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5 000 Eur, a to do 3 pracovných dní od doručenia výzvy na jej zaplatenie na adresu sídla dodávateľa; objednávateľ je zároveň oprávnený odstúpiť od zmluvy.
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a taktiež si vyhradzuje právo, v prípade dodania poškodeného tovaru, predmetný tovar vrátiť.
9. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na dodaný tovar v trvaní 24 mesiacov od jeho riadneho a včasného dodania.
10. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi na vyžiadanie podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH.
11. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnené konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...).
12. Dodávateľ musí disponovať potvrdením vystaveným výrobcom ponúkaných tovarov, že je autorizovaný na predaj týchto tovarov alebo potvrdením o zakúpení týchto tovarov prostredníctvom autorizovaného predajcu.
13. Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom.
14. Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol.
15. Tovary musia byť nové, originálne tovary od výrobcu tovarov navrhovanej/dodávanej obchodnej značky, nepoužívané, nepoškodené, nerozbalené, v originálnych neporušených obaloch od výrobcu týchto tovarov a bez známok porušenia originálnych lepiacich pások a/alebo iných ochranných prvkov, vrátane návodu na používanie tovarov v slovenskom alebo českom jazyku. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, otvorený, zapínaný, opätovne zabalený.
16. Všetky tovary musia byť energeticky úsporné, ekologické a šetrné a musia spĺňať kritériá environmentálnej schémy označovania podľa zákona č. 469/2002 Z. z. o environmentálnom označovaní výrobkov a tiež musia spĺňať požiadavky energetickej účinnosti podľa najnovšej verzie ENERGY STAR pre daný typ/model dodávaného tovaru (aktuálne dokumenty je možné sledovať na https://www.energystar.gov/products/spec).
17. Objednávateľ požaduje, aby výrobcovi dodávaných tovarov bola udelená environmentálna značka EÚ v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a rady (ES) č. 66/2010 z 25. novembra 2009 o environmentálnej značke EÚ.
18. Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa po skutočnom dodaní tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy.
19. Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť
20. Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tovarov v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba tovaru, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovarov a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu chybného tovaru bezplatne, najneskôr do 48 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak.
21. Dodávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za chyby na tovaroch, ktoré boli spôsobené neodbornou prevádzkou, obsluhou a údržbou zo strany objednávateľa.
22. Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

25.03.2021 10:00 — 25.05.2021 15:00

36,00 ks

12 570,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.03.2021 15:16

22.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 512
 509
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.03.2021 09:19 - Vstupná ponuka 12 570,00 € Cena bez DPH
22.03.2021 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 12 569,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS