00606723
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach
Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK
45004790
NUVIA s.r.o.
Piešťanská 8188/3, Trnava, 91701, SVK
TL dozimetre a príslušenstvo
TL dozimetre, radiačné dozimetre,dozimetria,monitoring rádioaktivity,štvorpozičné karty,meranie H*10
Tovar, Služba
1. TL dozimetre a príslušenstvo
|
|
---|---|
Funkcia |
Radiačné TL dozimetre LiF (Mg,Cu,P) osadené na štvorpozičné karty na meranie H*10 v životnom prostredí + púzdra na tieto karty, kompatibilné so zariadením Harshaw 4500 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Štvorpozičné karty osadené TLD LiF (Mg,Cu,P) na meranie H*10 v životnom prostredí TLDCARD-21C | ks | 1 | 50 | |
Púzdra na karty TLD-TYPE8807 | ks | 1 | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Radiačné TL dozimetre LiF (Mg,Cu,P) osadené na štvorpozičné karty na meranie H*10 v životnom prostredí + púzdra na tieto karty | kompatibilné so zariadením Harshaw 4500 |
Názov |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Zmluva resp. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
Plnenie Zmluvy resp.Rámcovej dohody je možné len na základe objednávok vystavených objednávateľom na predmet zákazky. Objednávka môže obsahovať osobitné pokyny objednávateľa týkajúce sa formy, spôsobu, náležitostí a okolností plnenia objednávky a jeho dodania/poskytnutia, ako aj ďalších podmienok plnenia predmetu zmluvy. |
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia. |
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky tovar nový, doposiaľ nepoužitý. |
Objednávateľ požaduje na predmet zákazky naceniť maximálne udávané množstvá. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa jednotlivých objednávok v súlade s potrebami objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 dní od účinnosti zmluvy dodanie vzoriek v počte 1-2 kusy, ktoré po dohode môžu byť zahrnuté do faktúr. V prípade zistenia rozdielu medzi dodávkou predmetu zákazky a doručenými vzorkami môže táto skutočnosť byť predmetom ukončenia tejto zmluvy. |
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku. |
Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 3 dní (72 hodín) od doručenia objednávky. |
Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry. |
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo predmetu zákazky podľa čiastkových objednávok. |
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, následujúceho po dni dodania tovaru. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality a najneskoršie doby exspirácie v prípade, že tovar má doby exspirácie. |
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa aby v čase plnenia predmetu zákazky v prípade ukončenia doby exspirácie tieto tovary vymenil za tovar s platnou dobou exspirácie bez akéhokoľvek finančného vyrovnania. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať maximálne množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky pri zachovaní jednotkovej ceny. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo čiastočne meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa prevádzkových potrieb pri zachovaní jednotkovej ceny. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky v závislosti od balení dodávaných od výrobcu resp predajcu pri zachovaní jednotkovej ceny. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na základe vlastných prevádzkový potrieb a po vzájomnej dohode s dodávateľom možnosť zámeny, výmeny tovaru. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov. |
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.Právny úkon,na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR |
Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
22.03.2021 13:56 — 31.12.2021 23:59
1,00 Cena celkom
10 080,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.03.2021 13:59
17.03.2021 10:00
17.03.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.03.2021 08:37 - Vstupná ponuka | 10 080,00 | € | Cena s DPH |
17.03.2021 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 068,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: