• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2021 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2021 10:50

Detail zákazky Z20214727

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2021 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2021 10:50

Základné údaje

Z20214727

OF-232533

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5600487

Objednávateľ

00606723

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach

Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

45004790

NUVIA s.r.o.

Piešťanská 8188/3, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

TL dozimetre a príslušenstvo

TL dozimetre, radiačné dozimetre,dozimetria,monitoring rádioaktivity,štvorpozičné karty,meranie H*10

  • 38341200-9 - Radiačné dozimetre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. TL dozimetre a príslušenstvo
Funkcia
Radiačné TL dozimetre LiF (Mg,Cu,P) osadené na štvorpozičné karty na meranie H*10 v životnom prostredí + púzdra na tieto karty, kompatibilné so zariadením Harshaw 4500
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Štvorpozičné karty osadené TLD LiF (Mg,Cu,P) na meranie H*10 v životnom prostredí TLDCARD-21C ks 1 50
Púzdra na karty TLD-TYPE8807 ks 1 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Radiačné TL dozimetre LiF (Mg,Cu,P) osadené na štvorpozičné karty na meranie H*10 v životnom prostredí + púzdra na tieto karty kompatibilné so zariadením  Harshaw 4500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti  za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluva resp. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Plnenie Zmluvy resp.Rámcovej dohody je možné len na základe objednávok vystavených objednávateľom na predmet zákazky. Objednávka môže obsahovať osobitné pokyny objednávateľa týkajúce sa formy, spôsobu, náležitostí a okolností plnenia objednávky a jeho dodania/poskytnutia, ako aj ďalších podmienok plnenia predmetu zmluvy.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky tovar nový, doposiaľ nepoužitý.
Objednávateľ požaduje na predmet zákazky naceniť maximálne udávané množstvá.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa jednotlivých objednávok v súlade s potrebami objednávateľa.
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 dní od účinnosti zmluvy dodanie vzoriek v počte 1-2 kusy, ktoré po dohode môžu byť zahrnuté do faktúr.  V prípade zistenia rozdielu medzi dodávkou predmetu zákazky a doručenými vzorkami môže táto skutočnosť byť predmetom ukončenia tejto zmluvy.
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku.
Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 3 dní (72 hodín) od doručenia objednávky.
Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry.
Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky.
Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo predmetu zákazky podľa čiastkových objednávok.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, následujúceho po dni dodania tovaru.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality a najneskoršie doby exspirácie v prípade, že tovar má doby exspirácie.
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa aby v čase plnenia predmetu zákazky v prípade ukončenia doby exspirácie tieto tovary vymenil za tovar s platnou dobou exspirácie bez akéhokoľvek finančného vyrovnania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať maximálne množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky  pri zachovaní jednotkovej ceny.
Objednávateľ si vyhradzuje právo čiastočne meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa prevádzkových potrieb  pri zachovaní jednotkovej ceny.
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky v závislosti od balení dodávaných od výrobcu resp predajcu  pri zachovaní jednotkovej ceny.
Objednávateľ  si vyhradzuje právo na základe vlastných prevádzkový potrieb a po vzájomnej dohode s dodávateľom možnosť zámeny, výmeny tovaru.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.Právny úkon,na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

22.03.2021 13:56 — 31.12.2021 23:59

1,00 Cena celkom

10 080,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.03.2021 13:59

17.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 254
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2021 08:37 - Vstupná ponuka 10 080,00 € Cena s DPH
17.03.2021 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka 10 068,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS