• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2021 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2021 14:20

Detail zákazky Z20214719

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2021 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2021 14:20

Základné údaje

Z20214719

OF-231346

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5600477

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko, mliečne výrobky a vajcia

Mlieko, mliečne výrobky a vajcia

  • 15530000-2 - Maslo
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15512900-9 - Smotana na šľahanie
  • 15543100-7 - Syr s modrou plesňou
  • 03142500-3 - Vajcia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mliečne výrobky, vajcia
Funkcia
Dodávka mliečnych výrobkov a vajec
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Maslo čerstvé 250 g, min 82 % tuku kg 100
Smotana na šľahanie 31%, 33% 1 l ks 150
Smotana na varenie 12%, 1 l ks 60
Tvaroh mäkký hrudkovitý plnotučný, balenie min. 3 kg kg 25
Mlieko (pasterizované, trvanlivé)polotučné 1,5% l 400
Mlieko (pasterizované, trvanlivé)polotučné 3,5% l 300
Zakysanka, Acidofilné mlieko 200 ml, 1 l ks 80
Jogurt biely smotanový 125 g ks 50
Jogurt ochutený(ovocný, čokoládový a pod.) 125 g ks 300
Syr tvrdý 45%(Eidam,  Švajčiarsky blok) kg 50
Syr údený 45% (Eidam a pod.) kg 50
Mozzarella blok 45% kg 20
Syr s modrou plesňou napr. Niva kg 15
Syr tavený roztierateľný min. 40% tuku, vedierka 1 kg kg 30
Syr s bielou plesňou(Hermelín, Encián, Plesnivec) ks 200
Syr plátkový 100 g ks 100
Majonéza 420 ml ks 80
Tatárska omáčka 420 ml ks 40
Tatárska omáčka 225 ml ks 100
Syr slaný balkánskeho typu Feta alebo ekvivalent ks 30
Smotana kyslá 200ml ks 40
Bryndza kg 15
Vajcia slepačie L ks 4500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus/kg bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Počas krízovej situácii bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od dátumu nadobudnutia účinnosti do 31.12.20201 alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednávaného množstva a druhu v termíne. oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 9,00 hod. telefonický resp. e-mailom.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 09.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví za každý dodaný tovar. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Súčasne s dodávkou tovaru je požadované dodať 2x originál faktúry (faktúra slúži zároveň ako dodací list, čo musí byť uvedené na faktúre).
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Tovary musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu daného tovaru a chránia ho pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi.
Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: - názov výrobku- obchodné meno výrobcu- -hmotnosť výrobku- dátum spotreby- spôsob skladovania - zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ZNM VÚ 1043 Nemecká, Nemecká 1023, 976 97 Nemecká, Nemecká, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

22.03.2021 08:00 — 31.12.2021 11:00

1,00 jeden celok

4 272,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.03.2021 13:19

17.03.2021 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2021 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.03.2021 08:32 - Vstupná ponuka 4 272,00 € Cena s DPH
15.03.2021 08:32 - Najvýhodnejšia ponuka 4 272,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS