• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2021 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2021 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2021 14:35

Detail zákazky Z20214717

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2021 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2021 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2021 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2021 14:35

Základné údaje

Z20214717

OF-232519

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5600475

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

36642983

Scandi s.r.o.

Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

OOPP-respirátory

respirátory

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor FFP2 bez výdychového ventilu
Funkcia
Filtračné polomasky na ochranu dýchacích orgánov pred časticami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 20000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť univerzálna
materiál môže byť výhradne alebo z podstatnej časti zhotovená z filtračného materiálu, tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa, nesmie vyvolávať podráždenie pokožky
pri pohybe hlavy a zorné pole poskytuje primerané utesnenie tváre používateľa od okolitého prostredia, musí byť zachované zorné pole obsluhy
uchytenie s gumičkami na uchytenie okolo uší
v prípade jednorazového použitia označenie triedy na výrobku (resp. obale): FFP2 NR pri maskách určených na použitie počas jednej pracovnej zmeny
v prípade opakovaného použitia označenie triedy na výrobku (resp. obale): o FFP2 R pri maskách na opakované použitie, priložiť návod na čistenie a dezinfekciu
balenie tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku
najmenšie obchodné balenie musí obsahovať návod na obsluhu masky
norma vyhovujúce technickej norme EN 149+A1:2001
certifikát originálne vyhotovenie, resp. úradne overenú kópiu EU certifikátu skúšky typu notifikovanou osobou podľa nariadenia (EÚ) 2016/425
označenie označené normou EN 149+A1:2001 (priamo na výrobku), označené značkou CE + číslom notifikovanej osoby (priamo na výrobku)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predloží dodávateľ rozpis jednotlivých položiek a k nim príslušné ceny bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu jednotlivých položiek a celkovú cenu spolu
Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predloží dodávateľ - originál vyhotovenie ES Vyhlásenie o zhode, resp. úradne overenú kópiu podľa §23 a 25 zákona č. 56/2018 Z.z + doklad, na základe ktorého bolo pridelené označenie CE. A taktiež originál certifikátu spoločne so záverečným protokolom, resp. úradne overenú kópiu. Pokiaľ ide o dokumenty v cudzom jazyku, žiadame jeho úradný preklad do slovenského alebo českého jazyka. list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať
Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predloží dodávateľ, podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom, resp. českom jazyku a vzorku respirátora FFP2 a FFP3 tak, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii
Vzorka ostáva archivovaná a bude súčasťou predloženej dokumentácie
Ak predložená technická špecifikácia a vzorka nebude v súlade s technickým požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa
Dodávky budú realizované v období od januára 2021 do júna  2021, podľa aktuálnej potreby na základe čiastkových objednávok. Termín dodania 1-3 dni od zaslania objednávky. Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08.00 do 14.00 h
Lehota splatnosti faktúr do 30 dní od vystavenia faktúry
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo v závislosti od aktuálnych potrieb  pri zachovaní jednotkovej ceny. Zmluva bude ukončená po uplynutí zmluvného vzťahu
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak nie je schopný splniť dodávku podľa priebežnej objednávky, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 h pred termínom dodania telefonicky a mailom.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar od iného dodávateľa
Časť predmetu zákazky bude realizovaná na základe projektu - Znižovanie dopadov pandémie COVID-19

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, 085 01 Bardejov, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

01.04.2021 00:00 — 31.12.2021 00:00

20 000,00 ks

10 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.03.2021 13:06

17.03.2021 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2021 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 54
 21
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.03.2021 14:08 - Vstupná ponuka 10 400,00 € Cena s DPH
15.03.2021 14:05 - Najvýhodnejšia ponuka 5 099,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS