• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2021 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2021 11:50

Detail zákazky Z20214694

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2021 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2021 11:50

Základné údaje

Z20214694

OF-232406

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5600461

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
1. Poznámkové lístočky samolepiace v bločku, rozmery 75 x 75mm, farba žltá, alebo rôzne farby, počet lístkov v bločku 100, ks 15
2. Poznámkové lístočky samolepiace v bločku, rozmery 50 x 50mm neón mix farieb, počet lístkov v bločku 4x 60 lístkov, ks 8
3. Spisová doska so šnúrkami, bez chrbta, s nalepenou etiketou, formát A4, mix farieb- mramor, ks 50
4. Dvojhárky linajkové - formát A3, ks 400
5. Lepiaca páska 19mm x 33m transparentná, ks 7
6. Obálka C5162x229mm, samolepiaca z recyklovaného papiera, ks 500
7. Obálka C5 162x229mm, samolepiaca s páskou, okienko hore - 42x104mm, ks 4000
8. Obálka C5 162x229mm, samolepiaca, samoprepis s doručenkou Doporučene, ks 1000
9. Kartónové obálky A4 (360x275) biely laminovaný kartón, rozšíriteľné dno, ks 130
10. Obálka C4 229x324mm samolepiaca , otvor na kratšej strane, ks 100
11. Odkladacia mapa s tromi chlopňami, z ekologického kartónu gramáže 200g, formát A4, dostupná v 4 farbách, ks 800
12. Guľôčkové pero klikacie, priehľadné telo, farebný gumený úchyt, modrá náplň, guľôčka 0,7mm, ks 30
13. Pákový zakladač z viacvrstvovej lepenky potiahnutý plastom z vonkajšej strany, vymeniteľná etiketa na chrbte, krúžok, kvalitná mechanika s prítlakom, zatváracie výrezy, bez spodného kovania. Rozmer A4/75mm, v širokej škále farieb (15), ks 80
14. Pákový zakladač z viacvrstvovej lepenky potiahnutý plastom z vonkajšej strany, vymeniteľná etiketa na chrbte, krúžok, kvalitná mechanika s prítlakom, zatváracie výrezy, bez spodného kovania. Rozmer A4/50mm, v širokej škále farieb (15), ks 20
15. Kalkulačka 12-miestna, jednoriadková, duálne napájanie, oprava chýb, zaokrúhľovanie, ks 4
16. Zošívačka s plochým zošívaním, 24/6, s ergonomickým tvarovaním umožňujúca aj zošívanie v ruke, aj na stole, protišmyková základňa, bez zvýšenej námahy zošije naraz 30 listov,  ks 8
17. Nožnice kancelárske asymetrické, s mäkkými gumenými rukoväťami, dĺžka nožníc 21cm, ks 5
18. Pečiatka samonamáčacia dátumovka, mesiac číslom, výška dátumu 4 mm, ks 4
19. Euroobal lesklý A4+ širší na 20 a viac ks papierov, vkladanie zhora, hrúbka 50mic./50ks v balení, bal 50 ks, bal 1
20. Stolový odkladač stohovateľný, na dokumenty formátu A4, vpredu s výrezom, dostupný v šiestich farbách, ks 8
21. Stolový odkladač stohovateľný, na dokumenty formátu A4, vpredu s výrezom, dostupný v šiestich farbách, vkladanie listov po šírke A4 ,ks 2
22. Samofarbiaca pečiatka s antibakteriálnou ochranou, s individuálnym textom, rozmer odtlačku 38x14 mm, ks 4
23. Samofarbiaca pečiatka s antibakteriálnou ochranou, s individuálnym textom, rozmer odtlačku 47x18 mm, ks 4
24. Dierovač celokovový, na 30 listov, so zasúvacím pravítkom, ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy. Cena je maximálna vrátane všetkých ekonomicky oprávnených nákladov úspešného uchádzača vynaložených v súvislosti s dodávkou predmetu plnenia zmluvy, napr. obaly na prepravu tovaru, doprava na miesto dodania prepravnými prostriedkami úspešného uchádzača, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru na konkrétne miesto.
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade, že tovar nebol dodaný v požadovaných počtoch, alebo javí známky vady, alebo bol dodaný čo i len jediný tovar v rozpore so špecifikáciou, nebude prevzatý celý objem dodávky.
Nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 4 dní od uzavretia zmluvy.
Zákazka bude realizovaná formou viacerých jednotlivých objednávok, ku ktorým budú samostatne vystavené faktúry.
Verejný obstarávateľ požaduje vystaviť k dodanému tovaru viacero faktúr podľa jednotlivých čiastkových objednávok.
Faktúry aj dodacie listy budú obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovými cenami.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Prírodovedecká fakulta, Mlynská dolina Ilkovičova 6, 842 15 Bratislava 4, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

22.03.2021 08:00 — 16.04.2021 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

850,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.03.2021 10:48

17.03.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2021 07:10 - Vstupná ponuka 850,00 € Cena bez DPH
17.03.2021 07:16 - Najvýhodnejšia ponuka 840,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS