30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47411848
L&L TEXTILE SERVICE ,s.r.o.
Októbrova 691/6, Galanta, 92401, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie, chemické čistenie, žehlenie, bielizeň, textil
Služba
|
1. Pranie a chemické čistenie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Bunda poľná zimná oddeliteľná vložka DP LES | ks | 10 | ||
| Bunda poľná zimná vrchná časť DP LES | ks | 10 | ||
| NMS batoh 30l DPZ komplet súprava | ks | 5 | ||
| NMS batoh 65l DPZ komplet súprava | ks | 5 | ||
| Plachta biela | ks | 20 | ||
| Plachta farebná | ks | 20 | ||
| Obrus farebný 140x140cm | ks | 150 | ||
| Obrus biely 140x140cm | ks | 180 | ||
| Obrus biely 140x190cm | ks | 150 | ||
| Vložka hygienická do spacieho vaku | ks | 15 | ||
| Vak spací DEFENCE 4 | ks | 5 | ||
| Vak spací do SKP letný | ks | 5 | ||
| Vak spací do SKP celoročný | ks | 5 | ||
| Uterák nešpecifikovaný | ks | 350 | ||
| Utierka nešpecifikovaný | ks | 400 | ||
| Blúza pre kuchára KAKI | ks | 5 | ||
| Čiapka pre kuchára KAKI | ks | 5 | ||
| Nohavice pre kuchára KAKI | ks | 5 | ||
| Plášť pracovný KAKI | ks | 5 | ||
| Zástera pracovná KAKI | ks | 10 | ||
| Blúza pre kuchára biela | ks | 10 | ||
| Čiapka pre kuchára biela | ks | 10 | ||
| Nohavice pre kuchára biele | ks | 10 | ||
| Plášť pracovný biely | ks | 10 | ||
| Zástera pracovná biela | ks | 20 | ||
| Bunda fleecová biela | ks | 10 | ||
| Blúza pre čašníka | ks | 5 | ||
| Nohavice pre čašníka | ks | 5 | ||
| Vesta pre čašníka | ks | 5 | ||
| Blúza pracovného odevu | ks | 20 | ||
| Nohavice pracovného odevu | ks | 20 | ||
| Kombinéza pracovná KAKI muži | ks | 5 | ||
| Odev pracovný overal KAKI muži | ks | 5 | ||
| Rukavice pletené biele letné | pár | 20 | ||
| Blúza spoločenská pre PrV PV | ks | 20 | ||
| Nohavice služobné pre PrV PV | ks | 20 | ||
| Čiapka 98 spoločenská PV | ks | 20 | ||
| Šál biely | ks | 5 | ||
| Pletené rukavice biele zimné | pár | 5 | ||
| Hygienická vložka do univerzálneho stanu/haly | ks | 5 | ||
| Hygienická vložka do Stanu vz.65 | ks | 5 | ||
| Tepelná vložka do Stanu vz.65 | ks | 5 | ||
| Matrac | ks | 2 | ||
| Povlak na matrac | ks | 2 |
| Názov |
| Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy bude používať len také zariadenia, pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ a normám SR a EÚ. |
| Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu. |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 30.11.2021, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
| Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis jednotkových položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) a celkovú cenu bez DPH a s DPH. Ceny budú platné ako maximálne, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa na poskytnutie služby v požadovanom rozsahu, kvalite I. triedy, vrátane dopravy, balenia a pod. |
| Dodanie služby bude prebiehať na základe čiastkových výziev na plnenie, t.j. objednávok po dobu trvania zmluvy, ktoré budú doručené elektronicky. Termíny na poskytnutie služby budú uvedené v jednotlivých objednávkach. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní od doručenia objednávky prevezme od objednávateľa špinavé prádlo na vyčistenie |
| Dodávateľ musí bez meškania písomne informovať objednávateľa a vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu zmluvy. |
| Čiastkové plnenia budú prebiehať na základe prevzatia špinavého prádla, ku ktorému objednávateľ priloží súpis odovzdávaného prádla a následného doručenia čistého prádla spolu s dodacím listom dodávateľa, na ktorom budú uvedené počty jednotlivých druhov prádla s jednotkovými cenami a celková cena s DPH. Dodací list bude po prebraní prádla podpísaný určeným zamestnancom objednávateľa a bude tvoriť prílohu faktúry. |
| Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC sáčkov alebo vriec. |
| Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Reklamácia: Predmetom reklamácie bude zle vypraná, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), neožehlená, znehodnotená (zafarbená) a chýbajúca bielizeň a textil, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania bielizne a textilu.. Objednávateľ si bude uplatňovať reklamáciu bezodkladne po zistení nedostatkov, maximálne do 7 dní od čiastkového plnenia, ktorého sa reklamácia týka. Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. |
| Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť nasledovne: zle vyprané a zamenené prádlo do 2 prac. dní, poškodené, znehodnotené a chýbajúce prádlo bude zo strany uchádzača nahradené prádlom z rovnakého materiálu, rozmerov a obdobnej farebnosti ako reklamované prádlo do 5 dní. Nevybavenie reklamácie v stanovenom termíne alebo prekročenie 100 ks celkového počtu reklamovaného prádla, je považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| V prípade, že objednávateľ počas platnosti zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 5 reklamácií, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a táto skutočnosť bude mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie |
| Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia: Hlohovec |
| Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
| Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
| Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie čl. XII. bod 13. 4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET. |
Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
19.03.2021 08:53 — 30.11.2021 09:01
1 600,00 KS
2 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.03.2021 09:06
17.03.2021 08:58
17.03.2021 09:13
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.03.2021 11:06 - Vstupná ponuka | 1 996,80 | € | Cena s DPH |
| 15.03.2021 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 920,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: