• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2021 15:50
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2021 09:50

Detail zákazky Z20214652

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2021 15:50
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2021 09:50

Základné údaje

Z20214652

OF-232333

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5600437

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

51873885

NILTEX s. r. o.

Košútska 72, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné ochranné pracovné prostriedky-COVID

Rukavice, rúška, respirátor, pracovné odevy

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 18443000-6 - Pokrývky hlavy a ich doplnky
  • 35113410-6 - Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu
  • 33141420-0 - Chirurgické rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezpečnostný štít
Funkcia
1. Štít tvárový ochranný s priehľadnou fóliou, PET plast, ľahký, povrch dezinfikovateľný alkoholovými prípravkami, s nastaviteľným zapínaním, veľkosť UNI, Norma: EN 166, 300 ks
 2. Vodeodolná kombinéza s kapucňou (overal)
Funkcia
Vodeodolná kombinéza s kapucňou (overal), odolná chemikáliám, azbestu a prachu, vírusom, vonkajšie šité švy, trojdielna pružná kapucňa, zips s príklopkou, elastické manžety, pás a členky - trojdielna kapucňa, elastický pás, manžety a členky, zips krytý chlopňou, antistatický, bez silikónu, Normy: EN 14605, EN 1073-2, EN1149-1, EN 14126, EN 13982-1, EN 13034. Overal musí obsahovať adresu výrobcu, označenie CE so 4-číslím skúšobne, musí mať Vyhlásenie o zhode, 280 ks
 3. Jednorázové ochranné rúško
Funkcia
Jednorázové ochranné rúško I.: Ochranné 3-vrstvové chirurgické rúško z netkaného materiálu, hypoalergénné, neobsahujúce latex a sklolaminát, rozmer 17,5 x 9 cm, certifikát CE a sú v zhode s právoplatnými normami STN-EN-14683 + AC:2019-12, 7000 ks
Jednorázové ochranné rúško II.: Jednorázové chirurgické, vyšetrovacie rúška z materiálu: 3- vrstvový netkaný polypropylén, s výstužou na nose, dve gumičky, Normy: STN-EN-14683 + AC:2019-12, 79000 ks
Ochranné rúško so striebrom: Jednorázové, antibakteriálna ochrana, polyporopylénové vlákno s prídavkom častíc aktívneho striebra (Ag + ióny), Normy: STN80 0055, AATCC Test Method 100, 3900 ks
 4. Jednorázové rukavice
Funkcia
Jednorázové rukavice I.: Nitrilové, nesterilné, nepúdrované, hodvábny hladký povrch, sú ľahké, tenké a zároveň elastické veľkosti, veľkosti: XL, L, M, S, Normy: EN 420, EN ISO 374-5:2016, 20500 ks
Jednorázové rukavice II.: Latexové, nepudrované, nesterilné, veľkosť XL, L,M, S, Normy: EN 420, EN ISO 374-5:2016, 7000 ks
Jednorázové rukavice III.: Nitrilové, vnútorná strana nepudrovaná, hrúbka: 0,12-0,13 mm, dĺžka 24 cm, Veľkosti: XL, L, M, S, Normy: EN ISO 374-5:2016, EN 420, 17500 ks
Jednorázové rukavice IV.: Nitrilové, jednorázové, farba modrá, nepudrované, vyšetrovacie, nesterilné, dĺžka 24 cm, Veľkosti: XL, L, M, S, Normy: EN 420, EN ISO 374-2:2016, EN 374-3, EN 374-5, 38000 ks
Jednorázové rukavice V.: Semperguard- Comfort, modré, nitrilové, nepudrované, na prstoch majú textúru, dĺžka 24 cm, zhrňovací lem, Normy: EN 455, EN 374-3, EN 374-5, 26000 ks
Jednorázové rukavice VI.: Vyšetrovacie, ochranné, latexové (prírodný), nepudrované rukavice, nesterilné, možnosť nosenia na obidvoch rukách, Normy: EN 455-2, EN 420, EN 374-5, 850 ks
 5. Modré návleky
Funkcia
Modré návleky: Na obuv z polyetylenu, hmotnosť 2,5 g, 15 x 41 cm modré, jednorázové, Norma: EN ISO 13688:2013, 2500 ks
 6. Chirurgické plášte
Funkcia
Chirurgické plášte: Jednorázové, modré, vyrobené z viacvrstvovej vodeodolnej netkanej textílie s integrovanou strednou vrstvou z mikrovlákna, lepené švíky, Norma: ASTM F2407,       50 ks
 7. Chirurgické čiapky
Funkcia
Chirurgické čiapky: Jednorázové, modré, hmotnosť 20 g, s gumičkou. V zmysle nariadenia EP a Rady EÚ 2016/425 o osobných ochranných prostriedkoch, 50 ks
 8. Tvárové respirátory FFP2 a FFP3
Funkcia
Tvárové respirátory FFP2: S filtrom a s výdychovým ventilom, chránia proti vdychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia. V zmysle nariadenia EP a Rady EÚ 2016/426 o osobných ochranných prostriedkoch, STN EN 149 + A1, Normy: EN 149:2001+A1:2009 FFP2. Označenie CE a číslo skúšobne k čomu je naviazaný certifikát CE. Vyhlásenie o zhode, v ktorom musí byť respirátor zaradený ako OOPP podľa 426/2016. Návod na použitie v slovenskom jazyku, 1000 ks
Tvárové respirátory FFP3: S filtrom a bez výdychového ventilu, chránia proti vírusom a vdychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia. V zmysle nariadenia EP a Rady EÚ 2016/426 o osobných ochranných prostriedkoch, STN EN 149 + A1, Normy: EN 149:2001+A1:2009 FFP3. Označenie CE a číslo skúšobne k čomu je naviazaný certifikát CE, Vyhlásenie o zhode, v ktorom musí byť respirátor zaradený ako OOPP podľa 426/2016, Návod na použitie v slovenskom jazyku, 3200 ks
Tvárové respirátory: Bez výdychového ventilu, 5 - 7 filtračnými vrstvami z čoho minimálne 1 by mala byť z nano materiálu, overene zachytávanie respirátora je minimálne 95% pre submikronové častice (20 - 400 nm), odfiltrovaním vírusov, baktérií a mikročastíc ( s veľkosťou 80 - 150 nm), neobsahujú žiadnu zdraviu škodlivú látku, ftaláty a podobne, možnosť sterilizácie UV -C germicidným žiarením aspoň 5 krát a zachovaním 100% pôvodných filtračných vlastnosti aj pri zaradení NR, okraje vystužené tvarovateľným materiálom pre umocnenie filtračných vlastnosti;
Norma: EN 149:2001 + A1:2009 spĺňa kategóriu minimálne FFP 2, Označenie CE a číslo skúšobne k čomu je naviazaný certifikát CE, Vyhlásenie o zhode, v ktorom musí byť respirátor zaradený ako OOPP podľa 426/2016, Návod na použitie v slovenskom jazyku. Označenie CE a číslo skúšobne k čomu je naviazaný certifikát CE, Vyhlásenie o zhode, v ktorom musí byť respirátor zaradený ako OOPP podľa 426/2016, Návod na použitie v slovenskom jazyku, 60 ks
Tvárové respirátory FFP2: Bez výdychového filtra, blokuje až 95 % častíc až do veľkosti 0.3 mikrometra, chráni pred organickými a anorganickými časticami (ľahko toxické častice, plesne, baktérie) tvar a design je prispôsobený celodennému použitiu v zmysle nariadenia EP a Rady EÚ 2016/425 o osobných ochranných prostriedkoch, STN EN 149 + A1:2009, Označenie CE a číslo skúšobne k čomu je naviazaný certifikát CE, Vyhlásenie o zhode, v ktorom musí byť respirátor zaradený ako OOPP podľa 426/2016, Návod na použitie v slovenskom jazyku. 35000 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. t.j. zabezpečenie služieb spojených s dodávaním tovaru (doprava na miesta dodania, zabalenie tovaru, vyloženie v mieste objednania).
Predávajúci je povinný dodávaný tovar zabaliť tak, aby počas jeho prepravy a uskladnenia nebola narušená jeho kvalita a vlastnosti.
V prípade ak hodnota objednávky presiahne sumu 3320,- € bez DPH, musí byť s dodávateľom uzatvorená Čiastková zmluva.
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými predpismi, požadovanými materiálmi a technickými prvkami súvisiacimi so zabezpečením ochrany zamestnancov pred škodlivými a nepriaznivými vplyvmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom.
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že od úspešného uchádzača bude požadovať možnosť uplatnenia nároku na vrátenie/výmenu tovaru v sídle objednávateľa na vlastné náklady, keďže v prípade uzatvorenia čiastkovej zmluvy/vytvorenia objednávky nemá poverený zástupca verejného obstarávateľa možnosť vyskúšať predmet zákazky (ide o zabezpečovací prostriedok, ktorým si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo na overenie veľkosti dodaného tovaru, keďže prevádzkareň úspešného uchádzača sa môže nachádzať mimo sídla verejného obstarávateľa);
V prípade nevyhovujúcich veľkostí výmena tovaru za vyhovujúce veľkosti maximálne do 10 dní odo dňa dodávky tovaru, na náklady dodávateľa.
Dodávateľ je povinný vybaviť prípadnú reklamáciu tovaru, ktorá je v záručnej dobe najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní, v osobitných prípadoch môže byť dohodnutá iná doba dodania po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán.
Pri Rámcovej dohode - minimálne hodnota plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa je vo výške 100,- € bez DPH.
Predávajúci je povinný najmenej 24 hodín pred dodaním tovaru telefonicky/ e- mailom informovať kontaktnú osobu o čase dodania tovaru.
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania. Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list). Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom.
Verejný obstarávateľ požaduje k dodanému tovaru vystaviť viacero faktúr na základe komunikácie s dodávateľom po zazmluvnení zákazky a zabezpečiť dodanie tovaru na rozličné miesta plnenia.
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. S tovarom dodať čitateľný dodací list s jednotlivými položkami s cenou ako podklad pre fakturáciu.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy a katalóg tovaru.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Rámcová dohoda sa uzatvára na 3 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Šafarikovo nám. 6. 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

3

1,00 kompletný predmet zákazky

87 671,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.03.2021 15:50

17.03.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 739
 31
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2021 15:55 - Vstupná ponuka 87 671,50 € Cena bez DPH
15.03.2021 16:16 - Najvýhodnejšia ponuka 84 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS