00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Podpora (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete – HW
podpora, údržba, support
Služba
1. Obnova podpory pre existujúci centrálny bezpečnostný systém SonicWall
|
|
---|---|
Funkcia |
Comprehensive Gateway Security Suite Bundle for NSA 2600 - obnova supportu od 25.04.2021 do 24.04.2022 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Comprehensive Gateway Security Suite Bundle for NSA 2600 | ks | 2 |
2. Obnova podpory pre existujúci centrálny bezpečnostný systém FortiNet
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova supportu existujúcich licencií FortiGate D600 - obnova od 4.4.2021 do 3.4.2022 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Enterprise Protection (24x7 FortiCare plus Application Control, IPS, AV, Web Filtering, Antispam, FortiSandbox Cloud, FortiCASB (60 users included), Industrial Security and Security Rating) | ks | 2 |
3. Obnova podpory pre existujúci centrálny bezpečnostný systém NetShield
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova supportu existujúcich zariadení NetShield na obdobie 20.11.2021 do 19.11.2022 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Enterprise 100 - 1Y - support | ks | 1 | ||
Nano 254 - 1Y Premium - support | ks | 16 | ||
Nano 25 - 1Y Premium support | ks | 8 | ||
BranchPro - 1Y Premium - support | ks | 2 | ||
Nano 100 - 1Y Premium - support | ks | 3 |
Názov |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní akceptačného protokolu a doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodá vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov, ktoré musia súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami existujúcich zariadení a služieb, s uvedením jednotkových cien a množstiev tak, aby zodpovedali celkovej zmluvnej cene. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom výrobcu zariadení NetShield formou predloženia certifikátu alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky. |
Dodávateľ do siedmich pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje certifikátmi o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27001. Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať aktivované supporty spolu s akceptačným protokolom, a to bezodkladne po emailovom odsúhlasení podkladov k plneniu zo strany objednávateľa. |
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícii. |
Dodávateľ zahrnie do ceny predmetu zákazky všetky náklady spojené s obnovou supportu (vrátane aktivácie supportu, reaktivácie podpory, prípadne zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku). |
Nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. Vzhľadom na používané HW a SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie. |
V prípade porušenia povinností dodávateľa je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty v súlade s čl. XIII platných obchodných podmienok elektronického trhoviska; nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
19.04.2021 09:33 — 20.11.2022 00:00
1,00 v celom rozsahu
116 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2021 09:54
26.03.2021 12:00
26.03.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.03.2021 10:16 - Vstupná ponuka | 111 000,00 | € | Cena s DPH |
26.03.2021 10:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 111 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: