• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2021 15:56
  •    Predkladanie ponúk
    16.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.03.2021 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.03.2021 11:05

Detail zákazky Z20214562

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2021 15:56
  •    Predkladanie ponúk
    16.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.03.2021 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.03.2021 11:05

Základné údaje

Z20214562

OF-231799

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5596329

Objednávateľ

42026393

Stredná odborná škola technická, Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom (skrátený názov "SOŠ technická Dubnica nad Váhom")

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

31659551

COMMERC SERVICE spol. s r.o.

Ku Surdoku 35, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dielenský stôl so zverákom

stôl, zverák, dielňa, pracovisko

  • 39151200-7 - Dielenské pracovné stoly
  • 39263000-3 - Stolové vybavenie
  • 42671000-0 - Držiaky na nástroje
  • 44532000-8 - Bezzávitové upínadlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovný stôl dielenský
Funkcia
zámočnícke pracovisko
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný stôl dielenský zo zváranej oceľovej konštrukcie ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer 85 x 120 x 60 cm  (v x š x h)
materiál jaklový profil 40x40x1,5 mm
rozmer pracovnej dosky 4 x 120 x 60 cm (v x š x h)
materiál pracovnej dosky buková škárovka
počet skriniek 1 uzamykateľná cylindrickým zámkom
rozmer skrinky 42 x 44 x 56 cm (v x š x h)
počet políc 2
počet zásuviek 5 (2 pod doskou/  3 pozdĺž - s cylindrickým zámkom)
výška zásuvky 2 x 13,5/  2 x 10/  1 x 18 cm
nosnosť zásuvky 40 kg
výsuv zásuvky na guľôčkových výsuvoch umožňujúcich 100 % výsuv
farba zásuviek a skrinky sivá RAL 7001
typ podnožia pevné kovové
farba podnožia modrá RAL 5015
zámky visiace
 2. Zverák dielenský
Funkcia
na pracovný stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zverák dielenský ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šírka čelustí 125 mm
rozpätie čelustí 130 mm
hĺbka upnutia 75 mm
plocha nákovy 60 x 45 mm
integrovaná otočná doska s polohovacími skrutkami
vratidlo s bezpečnostnými koncovkami
otvor pre upevnenie na stôl 2xM10
celkové rozmery 340 x 170 x 170 mm (d x š x v)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena dopravy musí byť súčasťou ceny tovaru.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, nepoškodený.
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za položku vrátane DPH a celkovú cenu s DPH v Euro za celý predmet zákazky. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe dodacieho listu/preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude dodací list/preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodací list/Preberací protokol vypracuje Dodávateľ.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a druhá strana akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
V prípade ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t. j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Druhej zmluvnej strany v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Objednávateľa.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

18.03.2021 12:00 — 31.03.2021 18:00

1,00 zákazka

7 778,98

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.03.2021 15:56

16.03.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.03.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 630
 45
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2021 22:00 - Vstupná ponuka 7 778,98 € Cena s DPH
15.03.2021 14:35 - Najvýhodnejšia ponuka 7 775,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS