• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2021 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2021 11:50

Detail zákazky Z20214519

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2021 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2021 11:50

Základné údaje

Z20214519

OF-229851

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5591696

Objednávateľ

35937874

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.

Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK

Dodávateľ

17317584

PROSAM, spol. s r.o.

Slowackého 1/a, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie darčekového kufríka pre matky a novorodencov a jeho distribúcia vo vybraných pôrodniciach na Slovensku

distribúcia, darčekový kufrík, matka, novorodenec, pôrodnice

  • 79342321-9 - Programy na zachovanie stálosti zákazníkov
  • 64120000-3 - Doručovateľské služby

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie darčekového kufríka pre matky a novorodencov a jeho distribúcia vo vybraných pôrodniciach na Slovensku
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie distribúcie propagačného materiálu objednávateľa mamičkám po pôrode vo forme vkladu do darčekového kufríka do minimálne 90 vybraných pôrodníc a obstarávateľom určených miest v 40 mestách na v SR počas roku 2021.
Propagačný materiál (darčekový kufrík) určený na distribúciu obsahuje:
a. umiestnenie vizuálu loga a inzercie objednávateľa na vonkajšej strane obalu darčekového kufríka
b. informačný materiál vo formáte A4 zložený do DL formátu,
c. 2 x prihláška,
d. 1 x obálka C5,
e. očkovací kalendár,
f. zubný preukaz dieťaťa,
g. plagát A2 psychosomatický vývoj dieťaťa do 18 mesiacov,
h. umiestnenie komerčnej informácie objednávateľa na návratnej kartičke.
Dodávateľ do darčekového kufríka umiestni minimálne tieto predmety, ktoré môžu mať reklamný charakter:
a/ kojeneckú vodu min. 500ml,
b/ minimálne 5 ks jednorazových plienok (veľkosť 1 alebo 2),
c/ krém určený na starostlivosť o zaparenú pokožku dieťaťa a na regeneráciu pokožky,
d/ detský cumeľ do veľkosti max. 6 mesiacov s ohľadom na bezpečnosť použitých materiálov a na anatomicky správny vývin čeľusti,
e/ ovsený kúpeľ pre deti – 100% prírodné zloženie,
f/ dojčenská výživa – 100% prírodné zloženie bez pridania cukru pre dojčatá do 6. mesiacov veku,
g/ vlhčené biodegradovateľné utierky na citlivú pokožku, minimálny počet 10ks v balení.
Dodávateľ môže do kufríka pridať ďalšie predmety reklamného charakteru, ktoré musia súvisieť so zdravím matky a novorodenca najviac do 6 mesiacov veku dieťaťa. O obsahu darčekového kufríka prípadne jeho zmeny musí objednávateľa bezodkladne informovať, ktorý doplnenie musí odsúhlasiť.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Distribúcia dodaných darčekových kufríkov s požadovaným obsahom a propagačným materiálom ks 52 080
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Uzatvorenie zmluvného vzťahu s pôrodnicami na území SR do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom EKS, kde predmetom zmluvy je zabezpečenie distribúcie matkám novorodencov na pôrodníckych oddeleniach príslušnej nemocnice. Distribúcia je vykonávaná priamo na pôrodnícke oddelenie nemocnice, preberanie je vykonávané z rúk zdravotného personálu spolu s návratnou kartičkou, ktorú matky podpisujú v súlade so Zákonom 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Objednávateľ sa zaväzuje dodať zoznam distribučných miest – pôrodníckych oddelení nemocníc na území Slovenskej republiky s predpokladaným počtom darčekových kufríkov do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom EKS
Nemocnica sa zmluvou taktiež zaväzuje, že každej mamičke, ktorá porodí v nemocnici, ponúkne propagačný materiál. V prípade, že bude matka slobodne súhlasiť, odovzdá jej ho priamo do rúk, a to bez akejkoľvek protihodnoty.
Realizácia predmetu zákazky bude uskutočňovaná na základe jednotlivých objednávok.
Fakturácia bude priebežná na základe potvrdení k dodacím listom k jednotlivým objednávkam.
Faktúry budú vystavené so splatnosťou 30 dní od ich doručenia objednávateľovi.
Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy.
Každá zmluvná strana sa zaväzuje, že neponúkne, neposkytne, ani sa nezaviaže poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijme, ani sa nezaviaže prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny neprimeraný dar, ani inú výhodu, či už peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD.
Každá zmluvná strana sa zaväzuje bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si bude vedomá alebo bude mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto RD.
V prípade, že akýkoľvek neprimeraný dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom RD alebo pokiaľ má zmluvná strana alebo zástupca zmluvnej strany dôvodnú príčinu domnievať sa, že takéto dary alebo výhody boli alebo sú poskytované, môže zmluvná strana od tejto RD odstúpiť.
Zmluvná strana nie je oprávnená postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto RD na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas 100% akcionára objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný.
V prípade, ak sa po uzatvorení RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služieb je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služieb najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru alebo poskytnutí služby.
Objednávateľ požaduje, aby osoby určené na plnenie, ktoré budú vykonávať všetky vyššie uvedené služby, nevykonávali v danom čase rovnaké alebo obdobné aktivity pre iné subjekty s identickým predmetom hlavnej činnosti objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nevyužije propagačný materiál na iný účel ako na účel popísaný v predmete zákazky, ani neumožní také využívanie tretím osobám.
Objednávateľ nie je povinný objednať celý predmet zákazky.
Zmluvné strany budú počas plnenia tejto zmluvy úzko spolupracovať za účelom efektívneho a flexibilného riešenia prípadných zmien a úprav plánu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

52 080,00 ks

33 747,84

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.03.2021 10:44

15.03.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 306
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2021 12:04 - Vstupná ponuka 33 744,00 € Cena s DPH
10.03.2021 12:04 - Najvýhodnejšia ponuka 33 744,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS