• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2021 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2021 09:50

Detail zákazky Z20214505

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2021 09:03
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2021 09:50

Základné údaje

Z20214505

OF-230377

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5600415

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36408905

AUTOCAR - Ťažné Zariadenia, s.r.o.

Kocmál 460/22, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Príves odťahovací - dvojnápravový nákladný vozík na prepravu automobilov

príves, nákladný, vozík, dvojnápravový, prepravu

  • 34223000-6 - Prívesy a návesy
  • 34223300-9 - Prívesy
  • 34223370-0 - Prívesy s vyklápaním
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Príves odťahovací - dvojnápravový nákladný vozík na prepravu automobilov Adam A12 B2 valník, alebo ekvivalent
Funkcia
Príves odťahovací - dvojnápravový nákladný vozík na prepravu automobilov s kolesami uloženými pod ložnou plochou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Príves odťahovací ks 1
Šírka ložnej plochy mm 2100
Dĺžka ložnej plochy mm 4500
Užitočná hmotnosť kg 2750
Celková hmotnosť kg 3500
Počet náprav ks 2
Bočnice - výška cm 25 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nájazdy áno
Rezervné koleso áno
Oporné koleso áno
Naviják s lanom áno
Brzdený áno
Hydraulicky sklopná plocha áno
Pneumatiky 195/50 R13C
Konštrukčná rýchlosť maximálne 140 km/h
Zakladacie kliny áno, minimálne 2 ks
Kotviace oká áno, minimálne 12
Upínacie pásy s račňou áno, minimálne 2 ks
Predné obrysové LED svetlá áno
Bočnice otváracie a odnímateľné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Vrátane dodania písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zmluvy pre potreby prihlásenia prívesu a jeho súčastí na PZ SR, ODI.
Požaduje sa predložiť do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobnú špecifikáciu tovaru vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu preukazujúceho splnenie všetkých požadovaných parametrov. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzuje si objednávateľ právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
V cene za predmet zmluvy sú započítané všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane zaškolenia obsluhy objednávateľa.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Záruka minimálne 24 mesiacov
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní od doručenia tovaru
Dodací list a faktúra musí obsahovať cenu za tovar bez DPH a s DPH
Dodanie tovaru najneskôr do 14 dní od uzatvorenia zmluvy
Návod na obsluhu je v slovenskom alebo českom jazyku
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby vykonávať na dodanom tovare bezplatný servis a údržbu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasarnou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.04.2021 08:00 — 09.04.2021 12:00

1,00 kus

4 388,61

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.03.2021 09:03

17.03.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 208
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.03.2021 08:48 - Vstupná ponuka 4 388,60 € Cena bez DPH
17.03.2021 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 4 388,60 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS