• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2021 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2021 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2021 10:25

Detail zákazky Z20214501

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2021 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2021 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2021 10:25

Základné údaje

Z20214501

OF-231946

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5591680

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

44378726

EMD s. r. o.

Svätoplukova 30, Bratislava, 82108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nasal High Flow generátor s integrovaným zvlhčovačom a ohrevom vdychovanej zmesi

prístroj pre Nasal high-flow terapiu

  • 33157400-9 - Lekárske dýchacie prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nasal High Flow generátor s integrovaným zvlhčovačom a ohrevom vdychovanej zmesi
Funkcia
prístroj pre aplikáciu zmesi vzduchu a kyslíku vysokým prietokom prostredníctvom nosovej kanyly alebo tracheostomického adaptéru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
prístroj pre Nasal high-flow terapiu vr. pojazdného stojanu a košíka na príslušenstvo ks 4
prietokomer s prietokom l/min 50
nastaviteľná teplota zmesi v rozmedzí stupeň C 32 37
nastaviteľný prietok zmesi l/min 2 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Integrovaný zmiešavač vzduchu a kyslíku áno
Integrovaný zvlhčovač a ohrev vdychovanej zmesi áno
Integrované bezúdržbové O2 čidlo áno
Farebný displej pre zobrazenie nastavenej teploty, prietoku a aktuálnej Fi02 áno
Režim pre dospelých a režim pre deti s obmedzeným prietokom a bezpečnostným sw zámkom áno, alebo iné riešenie obmedzujúce prietok podľa odporúčania výrobcu
Automatické kontrolovanie dezinfekčných cyklov áno alebo ekvivalentné riešenie, bez nutnosti dezinfekčných cyklov
Integrovaný teplotný snímač v jednorázovom okruhu áno
Prívodné hadice nosovej kanyly z materiálu prepúšťajúcu vlhkosť áno
Príslušenstvo:
- Nosová kanyla veľkosť M áno, 80ks
- Dýchací okruh vr. komory áno, 80ks
- Súprava pre dezinfekciu ak je potrebná, podľa odporúčania výrobcu áno, 80ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane inštalácie, odskúšania, uvedenia do prevádzky a zaškolenia na obsluhu a laickú údržbu.
3. Prístroj musí byť dodaný nový – nepoužívaný.
4. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom.
5. Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
6. Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa:
6.a) prospektový materiál ponúkaného tovaru , ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného prístroja.
6.b) CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo  notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie.
6.c) ŠÚKL kód, ak je to relevantné.
7. Dodávateľ je povinný najmenej 2 pracovné dni pred dňom dodania predmetu zmluvy oznámiť objednávateľovi dodanie predmetu zmluvy.
8. Dodanie predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy.
9. Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia.
10. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby.
11. Nástup na servis do 48 hod. od nahlásenia poruchy vrámci záručného servisu.
12. Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov.
13.  Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ a "Osobitné požiadavky na plnenie" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
14. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
15. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
16. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť dodávateľovi odo dňa písomného doručenia zo strany objednávateľa, že akceptuje predloženú ponuku. Pod písomným doručením sa rozumie aj emailová komunikácia. Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri vyhlasovaní zákazky v EKS.
17. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000 ,- EUR za každé  podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch.
18. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi.
19. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
20. Objednávateľ povoľuje predložiť ekvivalentné riešenie za podmienky, že: predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky a spĺňajú medicínsky účel.
20.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky,
20.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy,
20.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia.
20.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho zriaďovateľ. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

23.03.2021 08:00 — 31.03.2021 14:00

4,00 ks

28 224,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.03.2021 08:44

15.03.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 53
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2021 21:17 - Vstupná ponuka 28 220,00 € Cena bez DPH
14.03.2021 15:30 - Najvýhodnejšia ponuka 28 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS