• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2021 17:16
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2021 10:50

Detail zákazky Z20214470

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2021 17:16
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2021 10:50

Základné údaje

Z20214470

OF-232133

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5591674

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

34242228

Lindák Rastislav - NILTEX

Budovateľská 1224/14, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Respirátor

respirátor

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátor FFP2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Respirátor FFP2 farba čierna ks 100
Respirátor FFP2 farba tmavozelená ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Respirátor s univerzálnou veľkosťou.
Zachytí najmenej 95 % vírusov, baktérií, prachových, peľových aj smogových častíc.
Hliníkový pásik v oblasti nosa na presné vytvarovanie a priľnutie masky k tvári.
Vyrobený z netkanej textílie.
Trieda ochrany: FFP2, zodpovedá norme EN: 149: 2001+A1: 2009  alebo KN 95: musí byť v súlade s normou GB/T 32610-2016. Na výrobku musí byť označenie CE.
Obsahuje elastickú gumičkou na upevnenie za uši.
Bez výdychového ventilu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 15:00 hod.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa obchodný názov ponúknutých výrobkov, ich technickú špecifikáciu a fotografie, prípadne prospekty s vyobrazením vrátane uvedenia jednotkových cien. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže nastať plnenie zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať e-mailom kontaktnú osobu objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T.G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

22.03.2021 08:00 — 25.03.2021 14:00

1,00 Súbor v zmysle technickej špecifikácie

360,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

09.03.2021 17:16

15.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 19
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.03.2021 17:23 - Vstupná ponuka 360,00 € Cena s DPH
14.03.2021 17:23 - Najvýhodnejšia ponuka 360,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS