00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
46101381
Green Technologies Slovakia s. r. o.
Nám.Gen. M. R. Štefánika 341/2, Brezová pod Bradlom, 90613, SVK
OOPP - overaly
overaly, OOPP
Tovar
1. Protibiologický overal s kapucňou
|
|
---|---|
Funkcia |
zvýšená ochrana proti veľmi jemným prachovým časticiam a postriekaniu nebezpečnými kvapalnými chemikáliami a proti vírusom a baktériám |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 8 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
overal | jednorazový ochranný odev (kombinéza s kapucňou) ako osobný ochranný prostriedok kategórie III podľa nariadenia (EÚ) 2016/425 zabezpečujúci ochranu voči škodlivým biologickým činiteľom, Typ 3/4 |
veľkosti | M, L, XL, XXL, XXXL - podľa potrieb obstarávateľa |
farba | biela alebo svetlá |
ochranná trieda | typ 3/4 |
vlastnosti | odev nezaťažujúci tepelne organizmus, zabezpečujúci dýchanie pokožky a prenos vlhkosti smerom do vonkajšieho prostredia |
materiál | netkaná antistatická textília |
švy | so švami prelepenými páskami |
kapucňa | pevne spojená s overalom, prevedenie s gumičkou okolo tváre, aby bola zabezpečená tesnosť medzi tvárou a overalom pri zachovaní kompatibility s ostatnými OOPP (ochrana zraku a dýchania) |
zips | overal uzatvorený jednosmerným zipsom so zatváraním smerom hore a prekrytý prilepiteľnou záklopkou alebo ekvivalentné riešenie pri zachovaní tesnosti overalu a ochrany užívateľa |
rukávy a nohavice | ukončené elastickou manžetou alebo gumičkou, aby bola zachovaná tesnosť overalu |
výrobok v zhode minimálne s: | EN ISO 13688 Ochranné odevy. Všeobecné požiadavky. |
výrobok v zhode minimálne s: | EN 14126 Ochranné odevy. Požiadavky a skúšobné metódy na ochranný odev proti nositeľom nákazy. |
výrobok v zhode minimálne s: | STN EN 14605+A1 Ochranné odevy proti kvapalným chemikáliám. Funkčné požiadavky na odevy s kvapalinotesnými (typ 3) alebo sprejotesnými (typ 4) spojmi, vrátane súčastí odevu chrániacich iba časti... |
výrobok v zhode minimálne s: (pokračovanie) | ...tela (typy PB (3) a PB (4)) alebo ekvivalentnou normou. |
označenie | označené značkou CE so 4-ciferným číslom notifikovanej osoby (priamo na výrobku) |
označenie | odev musí obsahovať piktogramové značenie spĺňajúcich požiadaviek kvality a certifikácie - piktogram s označením minimálne normy EN14126, čísla špecifických výrobkových noriem alebo iné označenie... |
označenie (pokračovanie) | ...upozorňujúce na riziko, pred ktorým má OOPP chrániť (pevne pripevnené priamo na výrobku) |
označenie | typ modelu (pevne pripevnený priamo na výrobku) |
označenie | meno, registrované obchodné meno alebo registrovaná obchodná značka (pevne pripevnené priamo na výrobku) |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný: |
1. a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktoré budú dodávané počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1ks. Vzorky nebudú uchádzačovi vrátené, ostávajú ako súčasť dokumentácie súvisiacej s výberom dodávateľa. |
1. b) Na adresu objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY (originály spolu s úradným prekladom - preklad nebude požadovaný, ak budú doklady a dokumenty predložené v slovenskom, českom resp. anglickom jazyku): |
- EÚ vyhlásenie o zhode podľa nariadenia (EÚ) 2016/425 + certifikát EÚ skúšky typu (modul B) a správa o skúške (modul C2) alebo rozhodnutie/ záver zo schválenia systému kvality (modul D) ALEBO Rozhodnutie o uvedení určeného výrobku na trh bez posudzovania zhody určeného výrobku podľa § 22 zákona o zhode |
- Podrobný technický opis predmetu zákazky tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu RD |
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať |
- Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto RD, v členení: názov tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta. |
2. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
2. a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
2. b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek). |
4. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
5. Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET. |
6. V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu č. 5 najneskôr do 7 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
7. Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. |
8. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe elektronickej faktúry doručenej dodávateľom. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru elektronicky na emailovú adresu, ktorú mu oznámi kupujúci. Elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú v okamihu zaslania emailovej správy. |
9. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu dodacieho listu, ktorého povinnou súčasťou je súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, šarža, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné) a číslo objednávky. |
10. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi spolu s prílohami do štyroch dní odo dňa dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania predmetu zákazky z Rámcovej dohody. |
11. Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 60 dní odo dňa doručenia faktúry. Objednávateľ predpokladá spolufinancovanie predmetu zákazky zo zdrojov EŠIF. |
12. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 5 pracovných dní. |
13. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
14. Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu, a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
15. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
16. Rámcová dohoda sa uzatvára na 2 mesiace odo dňa jej uzatvorenia, resp. do vyčerpania finančnej sumy Rámcovej dohody. |
17. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nám. L. Svobodu 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
2
8 000,00 ks
72 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.03.2021 13:05
15.03.2021 14:30
15.03.2021 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.03.2021 13:13 - Vstupná ponuka | 72 000,00 | € | Cena s DPH |
12.03.2021 08:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: