• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2021 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2021 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2021 10:55

Detail zákazky Z20214426

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2021 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2021 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2021 10:55

Základné údaje

Z20214426

OF-232316

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5591676

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

45272816

CPO s.r.o.

Na Karlove 26, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Farebná multifunkčná laserová tlačiareň

Farebná multifunkčná laserová tlačiareň

  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Farebná multifunkčná laserová tlačiareň
Funkcia
Výkonná farebná multifunkčná laserová tlačiareň pre malé pracovné skupiny určená pre tlač, kopírovanie, skenovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farebná multifunkčná laserová tlačiareň ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát tlače A3, A4 a pod.
Farebná tlač áno
Obojstranná tlač áno (automaticky)
Sieťová tlač áno
Rýchlosť tlač - kopírovanie formát A4 (ČB/F) - min. 23 str./min.; formát A3 (ČB/F) - min. 13 str./min.
Doba výstupu prvej kópie do cca 14,5 s
Skenovanie rozlíšenie min. 600x600 dpi; rýchlosť 50 str./min (A4-F/ČB)
Skenovanie sken do mailu, FTP, USB a pod.
Veľkosť plochy skenera formát min. A3
Podávač dokumentov automatický duplexný podávač (min. 100 listov) - formát min. A3
Zásobník na papier min. 2 zásobníky súčasne - min. 1 na formát A3, kapacita min. 500 listov
Dokončovacie módy triedenie, skupinkovanie, brožúra a pod.
Pripojenie (rozhranie) 1000BASE-T/100BASE-TX/10BASE-T, USB 2.0 (vysokorýchlostné), hostiteľský radič USB 2.0 (vysokorýchlostný)
Podporované operačné systémy min. Windows Vista, Windows 7, Windows 10, Linux
Obsah balenia zariadenie, pripájacie káble, tonery, dokumentácia, software
Obsah balenia skriňa s úložným priestorom pod zariadenie (originálne príslušenstvo)
Servis do 24 hodín od nahlásenia poruchy
Záruka min. 24 mesiacov
Danej špecifikácii vyhovuje napr. Kyocera ECOSYS M8124cidn
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Uchádzač predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Splatnosť faktúry 30 dní
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych zariadení, tovarov
Dodávateľ je povinný dodať verejnému obstarávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie
Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa
Verejný obstarávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru verejným obstarávateľom
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Stavebná fakulta, KSKM, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

17.03.2021 11:00 — 31.03.2021 14:00

1,00 ks

2 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.03.2021 08:21

15.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 23
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2021 08:46 - Vstupná ponuka 1 833,33 € Cena bez DPH
10.03.2021 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 1 833,33 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS