52265021
Úrad pre reguláciu hazardných hier
Križkova 949/9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81104, SVK
51160374
Softwarepro PS, s.r.o.
Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK
Dodávka licencii Microsoft
licencia, softvér
Tovar, Služba
1. Microsoft licencie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie udelenia licencií 120 ks Microsoft 365 E3 Enterprise Service Plan a 20 ks Microsoft Project Plan 1 na 12 kalendárnych mesiacov a odborné služby podpory platformy Microsoft M365. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Microsoft 365 E3 Enterprise Service Plan | ks/12mesiacov | 0 | 120 | |
Microsoft Project Plan 1 | ks/12mesiacov | 0 | 20 | |
Odborné služby podpory platformy Microsoft M365 | človekodeň/1mesiac | 0 | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Poskytovanie súvisiacich odborných služieb. Odbornými službami sa na účely tejto špecifikácie rozumejú služby, ktoré vytvárajú predpoklady pre dodržiavanie zákona č. 95/2019 Z.z. o informačných technológiách vo verejnej správe a vyhlášky MIRRI č. 78/2020 Z.z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy, pre platformu Microsoft M365 ktorá tvorí spoločnú kolaboračnú platformu úradu pre výkon odborných, administratívnych a organizačných prác súvisiacich s plnením úloh. | áno |
1.2 Špecifikácia dodávaných odborných služieb: | áno |
1.2.1 Analýza existujúcej IT infraštruktúry a koncových zariadení | áno |
1.2.2 Kontrola kompatibility a splnenia predpokladov potrebných na úspešné nasadenie produktov a služieb M365 | áno |
1.2.3 Implementácia synchronizácie identít a Single sign-on | áno |
1.2.4 Nasadenie viacfaktorovej autentifikácie a podmieneného prístupu pre jednotlivé skupiny užívateľov a zariadení | áno |
1.2.5 Zaškolenie administrátorov na správu a zabezpečenie prostredia | áno |
1.2.6 Analýza potrieb koncových používateľov a identifikácia scenárov s vyššou pridanou hodnotou | áno |
1.2.7 Zaškolenie používateľov na prácu v identifikovaných scenároch | áno |
1.2.8 Vypracovanie konfiguračnej dokumentácie | áno |
1.2.9 Projektové vedenie | áno |
1.2.10 Post-implementačná podpora | áno |
1.2.11 Monitorovanie a vykazovanie používania produktov a služieb | áno |
1.3 Detailná špecifikácia dodávaných odborných služieb pre platformu Microsoft M365: | áno |
1.3.1 Služby spojené so správou zariadení a aplikácií pomocou technológie Microsoft MDM: - Microsoft 365 Admin Center - Microsoft Intune - Windows Autopilot - Windows Analytics Device Health - Microsoft 365 Apps for business | áno |
1.3.2 Služby spojené s ochranou pred bezpečnostnými hrozbami komponentami Microsoft M365: - Microsoft Advanced Threat Analytics - Windows Defender Antivirus - Device Guard - Device security policies | áno |
1.3.3 Služby spojené spojené s riadením bezpečnosti komponentami Microsoft M365: - Microsoft Secure Score - Microsoft Security and Compliance Center - Information protection | áno |
1.3.4 Služby spojené so správou identít a riadením prístupov Microsoft Azure AD: - Manežment používateľov, skupín a rolí - Integrácia Azure AD na iné zdroje identít - Nasadenie viacfaktorovej autentifikácie a podmieneného prístupu | áno |
1.3.5 Služby spojené s kolaboračnými nástrojmi Microsoft M365: - Nástrojmi pre spoluprácu: Teams, Sharepoint, Yammer - Komponentami pre externé úložisko a synchronizáciu: OneDrive for Business, Stream, Sway for Office 365 - Nástrojmi pre kontrolu úloh: Powerapps, Flow, Planner, To-Do | áno |
Názov |
1. Objednávateľ nie je povinný odobrať v plnom rozsahu predpokladané množstvo jednotlivých položiek tvoriacich predmet plnenia dohody, ani vyčerpať jeho predpokladaný, maximálny finančný objem. Skutočné odobrané množstvo predmetu dohody bude závisieť od potrieb objednávateľa. |
2. Plnenie predmetu dohody sa bude realizovať formou písomnej objednávky objednávateľa adresovanej poskytovateľovi (ďalej len „objednávka“), a to podľa aktuálnych potrieb objednávateľa na poskytnutie jednotlivých častí predmetu tejto dohody. |
3. Objednávku bude objednávateľ zasielať poskytovateľovi prostredníctvom e-mailu kontaktnej osobe poskytovateľa ustanovenej podľa bodu 8 tejto dohody. |
4. Poskytovateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia objednávky od objednávateľa potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky, a to rovnakou formou akou bola objednávka doručená poskytovateľovi (e-mailom). |
5. Potvrdením objednávky zo strany poskytovateľa sa považuje objednávka za akceptovanú, s tým, že poskytovateľ je povinný dodať objednávateľovi predmet tejto dohody podľa príslušnej objednávky na dohodnutom mieste poskytnutia v dobe poskytnutia určenej v objednávke alebo v tejto dohode a objednávateľ takto objednaný predmet objednávky prevezme a zaväzuje sa zaň zaplatiť dohodnutú cenu. |
6. Miestom poskytnutia sa pre účely tejto dohody rozumejú priestory objednávateľa uvedené v objednávke. |
7. V prípade, ak poskytovateľ z akýchkoľvek dôvodov, s výnimkou dôvodov spočívajúcich vo vyššej moci, nepotvrdí (neakceptuje) objednávku v lehote stanovenej v bode 4 tejto dohody, považuje sa nasledujúci pracovný deň po dni doručenia riadne vystavenej objednávky poskytovateľovi, za deň akceptácie objednávky. |
8. Poskytovateľ je povinný najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto dohody písomne štatutárnym orgánom poskytovateľa podpísaným listom stanoviť a objednávateľovi oznámiť kontaktné osoby pre účely prijímania objednávok, plnenia predmetu objednávok, preberania predmetu objednávok a rokovania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa dohody. Zmena kontaktnej osoby musí byť zaslaná druhej strane formou listu podpísaného štatutárnym orgánom poskytovateľa najneskôr sedem (7) pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
9. Úhrada predmetu tejto dohody sa bude realizovať nasledovne: |
9.1. za dodanie Licencií Microsoft 365 E3 Enterprise Service Plan do tridsiatich (30) dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi, pričom poskytovateľ je oprávnený vystaviť prvú faktúru po nadobudnutí účinnosti tejto dohody a vystavení príslušnej objednávky podľa tejto dohody. Fakturácia bude v závislosti od licenčného programu Microsoft realizovaná mesačne, po dobu účinnosti tejto dohody; |
9.2. za dodanie Licencií Microsoft Project Plan 1 do tridsiatich (30) dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi; |
9.3. za poskytnutie odborných služieb podpory platformy Microsoft M365 do tridsiatich (30) dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
10. Faktúry sa budú uhrádzať výhradne prevodným príkazom. Neoddeliteľnou prílohou faktúry bude písomný dodací list alebo výkaz poskytnutých služieb podpísaný oprávnenými osobami zmluvných strán. |
11. Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa. |
12. Predmet plnenia dohody predstavuje: |
12.1. Dodanie Licencií Microsoft 365 E3 Enterprise Service Plan – stodvadsať (120) kusov na obdobie počas účinnosti dohody |
12.2. Dodanie Licencií Microsoft Project Plan 1 – dvadsať (20) kusov na obdobie počas účinnosti dohody |
12.3. Poskytovanie odborných služieb podpory platformy Microsoft M365 – šesť (6) človekodní/ mesiac na obdobie počas účinnosti tejto dohody. |
13. Poskytovateľ zodpovedá za bezchybné poskytovanie služieb, tvoriacich predmet plnenia tejto dohody ako aj za to, že tieto služby vykonáva v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky a technickými normami. |
14. Poskytovateľ poskytuje na vykonané služby/plnenia záruku v dĺžke trvania dvanásť (12) mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia predmetu plnenia objednávateľom. Počas záručnej doby vzniká objednávateľovi právo požadovať a poskytovateľovi povinnosť bezplatne odstrániť vzniknuté vady bez ďalšej úhrady nákladov. |
15. Objednávateľ je povinný u poskytovateľa písomne reklamovať vadu poskytnutého plnenia bez zbytočného odkladu po jej zistení najneskôr do konca platnosti záruky na plnenia podľa bodu 14. dohody. Poskytovateľ je povinný začať s odstraňovaním reklamovanej vady bez zbytočného odkladu a zabezpečiť jej odstránenie bez zbytočného odkladu alebo v dobe, dohodnutej zmluvnými stranami, podľa závažnosti a rozsahu vady. |
16. Záručná doba sa predlžuje o dobu, ktorá uplynie odo dňa nahlásenia vady objednávateľom až po deň jej odstránenia. |
17. Záručné odstránenie vád sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov poskytovateľa. |
18. Zmluvné strany sa dohodli, že nadobudnutím účinnosti pristúpenia objednávateľa k centrálnej licenčnej zmluve pre produkty a služby Microsoft (ďalej len „CLZ“) v súlade s Uznesením vlády SR č. 286 z 12. júna 2019 k Povinnosti prednostne pristupovať k platným a účinným centrálnym IKT zmluvám upravujúcim povinnosť objednávateľa využívať na nákup produktov a služieb súvisiacich s licencovaním IKT existujúce centrálne IKT zmluvy podľa schváleného postupu v oblasti pristupovania k centrálnym IKT zmluvám, okamihom nadobudnutia účinnosti tohto pristúpenia objednávateľa k CLZ táto dohoda zaniká. |
19. V prípade predčasného ukončenia tejto dohody a/alebo objednávky je poskytovateľ povinný vrátiť objednávateľovi alikvotnú časť objednávateľom uhradenej sumy (ceny) za predplatené licencie, a to v lehote do tridsať (30) dní od doručenia výzvy poskytovateľovi, ktorú je objednávateľ oprávnený vyhotoviť po ukončení tejto dohody. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Križkova 9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
140,00 1 kpl
104 644,48
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.03.2021 16:35
18.03.2021 16:28
18.03.2021 16:43
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.03.2021 15:11 - Vstupná ponuka | 104 644,48 | € | Cena s DPH |
17.03.2021 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 103 999,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: