42001315
Národné lesnícke centrum
T.G.Masaryka 22, Zvolen, 96001, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných kariet
elektronické stravné karty, stravné poukážky, stravné lístky
Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky/jednotky je vo výške 3,90 eur a je asociovaná ku stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Držiteľom karty bude zamestnanec. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo elektronických stravných kariet | ks | 300 | ||
Predpokladané množstva elektronických stravných lístkov | ks | 34000 | ||
Nominálna hodnota elektronického stravného lístka | € | 3,90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravná karta obsahuje | číslo karty, platnosť karty, meno držiteľa |
Elektronická stravná karta obsahuje | ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Doba platnosti elektronickej stravnej karty | min. 2 roky od vydania |
Minimálna hodnota transakcie realizovanej stravnej karty | 0,01 € |
Celkovú cenu tvorí | predpokladaný počet elektronických stravných lístkov x nominálná hodnota (3,90 €) + provízia |
Názov |
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä týkajúce sa: vydania, vydanie novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.) |
Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej jednotky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie, iné ako uvedené v zmluve. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
Množstvo odobratých stravných jednotiek sa môže zmeniť v prípade zmeny § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Množstvo odobratých stravných jednotiek sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov objednávateľa. Presné množstvá a nominálne hodnoty stravných jednotiek objednávateľ uvedie v samostatných záväzných objednávkach. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám najneskôr do 2 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Vrátanie dopravy (kurierom) na miesto plnenia. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných kariet riadne a včas na miesto určené v objednávke (na adresu objednávateľa), a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
Podanie objednávky na dodanie stravných jednotiek môže objednávateľ zadať poštou, e-mailom alebo prostredníctvom internetu (vzájomne odsúhlaseným spôsobom). |
Interval objednávania stravných jednotiek bude prebiehať podľa potreby objednávateľa. |
Celková cena je tvorená súčtom nominálnej hodnoty elektronických stravných jednotiek na elektronických stravných kartách vrátanie ceny elektronických stravných kariet v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny jednej stravnej jednotky vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie elektronických stravovacích poukážok s minimálne 10 zariadeniami v sídle verejného obstarávateľa. V prípade, že dodávateľ danú podmienku počas účinnosti zmluvy nebude spĺňať je verejný obstarávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný počet stravných jednotiek. |
Trvanie rámcovej dohody je od 01.04.2021 do 31.03.2022. |
Rámcová dohoda zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné požadované množstvo. |
V prípade zmeny legislatívy - zrušenie povinnosti zabezpečovať stravovanie zamestnancov formou stravných kariet, si objednávateľ vyhradzuje právo ukončiť rámcovú dohodu ku dňu skončenia tejto povinnosti. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov, môže odstúpiť od zmluvy v súlade s platnými OPET (čl. XVIII., 18.2, písm. e). |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. |
T. G. Masaryka 22, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 celok
132 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.03.2021 14:21
11.03.2021 14:30
11.03.2021 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.03.2021 14:27 - Vstupná ponuka | 132 599,99 | € | Cena bez DPH |
09.03.2021 15:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 132 599,94 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: