• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2021 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2021 15:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2021 15:15

Detail zákazky Z20214378

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2021 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2021 15:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2021 15:15

Základné údaje

Z20214378

OF-231634

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5581083

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

31364764

SecuriLas, s.r.o.

Galvaniho 7/C, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrola elektrickej požiarnej signalizácie Securiton - SecuriFire 2000 SCP 2010

elektrická požiarna signalizácia, požiarna prevencia, odborné prehliadky, odborné skúšky a revízie

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola elektrickej požiarnej signalizácie Securiton - SecuriFire 2000 SCP 2010
Funkcia
Kontrola elektrickej požiarnej signalizácie v zmysle zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a vyhlášky MV SR č.726/2002 Z .z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej  prevádzkovania a zabezpečenia  jej  pravidelnej kontroly
Výkon mesačnej, štvrťročnej a ročnej kontroly elektrickej požiarnej signalizácie (ďalej len "EPS")
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Pravidelná mesačná kontrola EPS počas platnosti zmluvy (36 mesiacov) počet opakovaní 33
2. Pravidelná štvrťročná kontrola EPS počas platnosti zmluvy (36 mesiacov) počet opakovaní 9
3. Ročná kontrola EPS počas platnosti zmluvy (36 mesiacov) počet opakovaní 3
4. Počet miest plnenia objekt 1
5. EPS zariadenia celok 1
5.1 Ústredňa SecuriFire 2000 SCP 2010 ks 1
5.2 Kombinovaný  hlásič MTD533 ks 74
5.3 Tepelný hlásič MTD533 ks 9
5.4 Tlačidlový hlásič FT a MCP ks 21
5.5 Nasávací dymový hlásič RAS51B/53B ks 4
5.6 Dymový hlásič ORMl40R ks 4
5.7 Signalizačná siréna SP205 ks 6
5.8 Signalizačná siréna Roshni s majákom ks 3
5.9 Ovládací panel MIC732 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontrola elektrickej požiarnej signalizácie  realizovaná v lehotách a rozsahu podľa Vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z.z. ustanovenie § 15 ods. 2 písm. b) až d) Vyhlášky a body 2 , 3 , 4 prílohy  k Vyhláške
Výkon kontroly  realizovaný na základe osvedčenia o odbornej spôsobilosti ustanovenie § 5 písm. a) a § 11c ods.8 zákona č. 314/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a ustanovenia § 15, ods. 5 Vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z.z.
Výstup mesačných a štvrťročných kontrol zápis do  prevádzkovej dokumentácie EPS
Výstup ročnej kontroly vypracovanie správy o odbornej prehliadke a odbornej skúške v dvoch vyhotoveniach
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miesto výkonu kontroly elektrickej požiarnej signalizácie - Bratislava.
2. Dodávateľ predloží do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronický rozpis položiek požadovaných služieb v zložení: názov služby, jednotková cena jednotlivej služby bez DPH, cena jednotlivej služby v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH.
3. V cene budú zahrnuté všetky náklady spojené s poskytovanými službami (dopravné náklady, spracovanie a dodanie správ z vykonaných odborných kontrol).
4. V prípade odôvodnených pochybností o plnení povinností Dodávateľa, ktoré mu vyplývajú z platnej legislatívy a/alebo všeobecných zmluvných podmienok OPET, sa Dodávateľ zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi súčinnosť spočívajúcu v predložení dokladov/dokumentov identifikovaných Objednávateľom v písomnej výzve, a to v lehote do 3 pracovných dní od doručenie tejto písomnej výzvy.
5. Zmluva sa uzatvára na obdobie 36 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy o poskytovaní služieb.
6. Poskytovateľ bude pri vykonávaní odborných kontrol dodržiavať platné predpisy pre kontrolu elektrickej požiarnej signalizácie. Obsah jednotlivých kontrol je uvedený v prílohe vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z.z.. Postup vykonania kontrol sa vykonáva spôsobom určeným výrobcom elektrickej požiarnej signalizácie.
7. Faktúry budú vystavené vždy po poskytnutí služieb, vykonaní príslušného zápisu, resp. po  predložení správy o odbornej prehliadke a odbornej skúške.  Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
8. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
9. Objednávateľ si vyhradzuje právo preveriť osoby, ktoré budú poverené na výkon kontroly EPS a to z hľadiska ich bezúhonnosti.
10. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa zo Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z Ceny Plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
11. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z Ceny Plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
12. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
13. V prípade udelenia pokuty Štátnym odborným požiarnym dozorom Objednávateľovi v dôsledku neplnenia povinností Dodávateľa podľa § 59 ods. 1 písm. e) zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov,  túto uhradí v plnej výške Objednávateľovi Dodávateľ.
14. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bôrik 1628/15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

16.03.2021 08:00 — 15.03.2024 16:00

1,00 celok

11 880,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.03.2021 14:03

11.03.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 331
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2021 09:12 - Vstupná ponuka 11 858,40 € Cena s DPH
10.03.2021 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 11 858,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS