00738301
Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK
36807478
ELRON s.r.o.
Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK
OOPP- Respirátory FFP2, KN 95,FFP3
respirátory FFP2 -KN95, respirátory FFP3
Tovar, Služba
1. Respirátory FFP2- KN95
|
|
---|---|
Funkcia |
Preventívna ochrana dýchacích ciest pred nákazou Covid 19. |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
Označenie FFP2 NR, FFP2 R, KN 95 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 6000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
nesmie vyvolať podráždenie pri styku s pokožkou | áno |
tvarovateľný, dobre priliehajúci k tvári | áno |
materiál | netkaná textília, maska sa upevňuje na tvár pomocou postranných gumičiek |
veľkosť | univerzálna |
vlastnosti | kategória FFP2 zaručuje ochranu až do 12-násobku NPKP/ PEL netoxických a stredne toxických aerosólov |
stupeň filtrácie | ≥ 95% |
trieda ochrany | N95 (FFP2) |
CE certifikované, certifikát v slovenskom jazyku | áno |
respirátor bez výdychového ventilu | áno |
ochrana proti vdychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia | áno |
spĺňa požiadavky podľa technickej normy EN 149:2001+A1: 2009 FFP2 , certifikát skúšky podľa nariadenia EÚ 2016/425 označenie CE a číslom notifikovanej osoby na každom respirátore | áno |
2. Časticový respirátor FFP3 NR
|
|
---|---|
Funkcia |
Preventívna ochrana dýchacích ciest pred nákazou Covid 19. |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 1500 | ||
hmotnosť masky | g | 9 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
tvarovateľný, dobre priliehajúci k tvári | áno |
nesmie vyvolať podráždenie pri styku s pokožkou | áno |
časticový skladací respirátor (polomaska) | veľkosť - univerzálna |
ochranný faktor | minimálne 50 x NPK-P |
trieda ochrany | FFP3 |
bez výdychového ventilu | áno |
odpor pri dýchaní | nízky |
ochrana proti vdychovaniu nepriaznivých pevných a kvapalných častíc z okolia | áno |
polohovanie | úchyty na oboch paneloch respirátora (hornom aj dolnom) umožňujú jeho jednoduchšie otváranie |
reliéfny horný panel | lisovaný, redukuje zahmlievanie okuliarov, ku ktorému dochádza pri vydychovaní vzduchu |
CE certifikát v slovenskom jazyku | áno |
tvarovaný nosný panel | prispôsobí sa nosu a kontúram tváre, zlepšuje kompatibilitu s výrobkami 3M na ochranu zraku |
3-panelový skladací dizajn | umožňuje väčšie pohyby tváre počas rozprávania, prispôsobuje sa kontúram a pohybom tváre a zaručuje pohodlie bez zníženia účinnosti |
filtračný materiál | technológia filtrov pre nízky nádychový odpor, vysokú kvalitu a účinok |
uchytenie pod bradou | inovatívne pútko pre ľahké nasadenie a prispôsobenie polomasky na tvári |
veľký mäkký nosový penový diel | áno |
farebne rozlíšené upínacie pásky (červená pre FFP3) | uvoľňujú a rozkladajú tlak a umožňujú pohodlné a rovnomerné priľnutie respirátora |
individuálne balenie | hygienické balenie každého kusu chráni respirátor pred kontamináciou pred použitím, praktické skladovanie, bezúdržbový |
neobsahuje súčasti vyrobené z prírodného kaučuku | áno |
spĺňa požiadavky podľa technickej normy EN 149: 2001 +A1 : 2009 FFP3 NR D, certifikát skúšky podľa nariadenia EÚ 2016/425, označenie CE a číslom notifikovanej osoby na každom respirátore | áno |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy a vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody : |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody: |
- obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, CE certifikát v slovenskom jazyku |
- rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), |
2. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže dodávateľ tento produkt dodať, len po odsúhlasení objednávateľom. |
III. Termín a miesto realizácie dodávky: |
1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
3. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
4. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
IV. Reklamácia: |
1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
2. V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi. |
V. Odstúpenie od zmluvy: |
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od rámcovej dohody a udelenie neuspokojivej referencie. |
2. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
3. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Trvanie rámcovej dohody je 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, doba plnenia bude 6 mesiacov a technická špecifikácia predmetu obstarávania je na 6 mesiacov. |
Množstvá tovaru špecifikovaného v opisnom formulári sú len predpokladané, nie záväzné. |
Predávajúci musí dopravu tovaru na miesto plnenia zabezpečovať osobou občiansky bezúhonnou. Táto osoba je povinná pri vstupe do objektu objednávateľa ako aj pri odchode , strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany objednávateľa. |
Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
6
1,00 celok
4 320,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.03.2021 14:14
12.03.2021 16:00
12.03.2021 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.03.2021 14:24 - Vstupná ponuka | 4 300,00 | € | Cena s DPH |
12.03.2021 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: