• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2021 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    16.03.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.03.2021 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.03.2021 14:45

Detail zákazky Z20214367

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2021 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    16.03.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.03.2021 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.03.2021 14:45

Základné údaje

Z20214367

OF-232289

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5596310

Objednávateľ

00603481

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava

Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie licencií platformy Microsoft Office 365 Enterprise plán E3

Softvér, server, Microsoft, Office 365, licencia

  • 72513000-4 - Automatizácia kancelárskych prác
  • 72512000-7 - Správa dokumentov
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 64216110-7 - Služby elektronickej výmeny údajov
  • 72500000-0 - Služby súvisiace s počítačmi
  • 72511000-0 - Softvérové služby na správu sietí
  • 72510000-3 - Služby súvisiace so správou počítačov
  • 72611000-6 - Technické počítačové podporné služby
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48500000-3 - Softvérový balík na komunikáciu a pre multimédiá
  • 48510000-6 - Softvérový balík na komunikáciu
  • 48700000-5 - Obslužné programy softvérových balíkov
  • 48710000-8 - Softvérový balík na zálohovanie a obnovu
  • 48780000-9 - Softvérový balík na riadenie systémov, archivácie a obsahu
  • 48811000-6 - Systémy elektronickej pošty
  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie licencií platformy Microsoft Office 365 Enterprise plán E3
Funkcia
Predĺženie platnosti licencií Microsoft Office 365 E3 v počte 900 ks na dobu 12 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 Microsoft Office 365 E3 - AAA-04073 Office 365 EntE3 User CSS (Microsoft Office 365 plán E3) ks 900
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Licencie musia byť nové, nepoužívané, zakúpené cez oficiálny distribučný kanál spoločnosti Microsoft.
Úspešný uchádzač (dodávateľ) je povinný dodať predmet plnenia do 7 pracovní dní od účinnosti zmluvy, t. j. do uvedeného času preukáže predĺženie licencií v stanovenom počte a uvedenie nového dátumu ich platnosti.
Dodávateľ je povinný akceptovať Microsoft Cloud Agreement dokument.
Ponuka musí zohľadňovať̌ náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Verejny obstarávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby
Dodávateľ (Úspešný uchádzač) je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kalkulácia bude vyjadrená v eurách a predloží ju verejnému obstarávateľovi do 2 pracovných dní od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu.
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú - 12 mesiacov.
Verejný obstarávateľ požaduje inštaláciu v mieste plnenia, ktorým je sidlo verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečiť telefonický a e-mailový kontakt pre zabezpečenie technickej podpory v pracovných dňoch v čase od 8:00 – 16:00 h.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa § 11 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ si môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 10% zo zmluvnej ceny s DPH, túto pokutu si verejný obstarávateľ môže uplatniť aj v prípade ak verejný obstarávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom verejný obstarávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, (...)
(...) 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre UVO, v ktorej verejný obstarávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, 4. uplatní si zmluvnú pokutu v zmysle tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Primaciálne námestie 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

18.03.2021 20:22

900,00 ks

255 312,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.03.2021 08:04

16.03.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.03.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 627
 85
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.03.2021 15:16 - Vstupná ponuka 255 312,00 € Cena s DPH
16.03.2021 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka 224 280,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS