• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2021 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2021 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2021 10:15

Detail zákazky Z20214365

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2021 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2021 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2021 10:15

Základné údaje

Z20214365

OF-232235

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5591662

Objednávateľ

00641383

Mestská časť Bratislava - Podunajské Biskupice

Trojičné nám. 11, Bratislava, 82561, SVK

Dodávateľ

46375007

KOSEC plus s. r. o.

Domkárska 13F/17999, Bratislava, 82105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kosenie verejnej zelene a starostlivosť o trávnaté plochy

kosenie, hrabanie, odvoz odpadu

  • 77314100-5 - Údržba trávnikov
  • 77300000-3 - Záhradnícke služby
  • 77313000-7 - Údržba parkov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kosenie verejnej zelene a starostlivosť o trávnaté plochy
Funkcia
Služba zahŕňa vyzbieranie rozptýleného (organického a anorganického) odpadu z trávnatých plôch, kosenie, zhrabanie pokosenej trávy, naloženie na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia (prípadne zneškodnenia), zloženie a následná likvidácia odpadu. Likvidácia odpadu musí byť v súlade so zákonom o odpadoch (79/2015 a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch)..
Kosenie musí byť v súlade s STN 83 7019 Rozvojová a udržiavacia starostlivosť o vegetačné plochy
Trávniky sa kosia (skracujú) tak, aby bola zachovaná minimálna výška stebiel 4 cm
V prípade sucha je potrebné výšku kosenia upraviť, aby nedošlo k poškodeniu trávnikov vplyvom klimatických zmien
Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín. V prípade, že nie je možná údržba pri päte kmeňa tak, aby bolo vylúčené poškodenie, prevádza sa údržba ručne
Kosenie trávnatých plôch(a služby spojené s kosbou) sa bude vykonávať na základe objednávky objednávateľa minimálne 4x ročne, pričom presné termíny určí verejný obstarávateľ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kosieb a služieb spojených s kosbou ks 4 5
Rozsah jednej kosby vrátane služieb spojených s kosbou - Medzi jarkami (MJ) m2 113153
Rozsah jednej kosby vrátane služieb spojených s kosbou - Dolné hony (DH) m2 107 455
Rozsah kosieb spolu vrátane služieb spojených s kosbou - Pôvodná obec (PO) m2 75490
Cestná zeleň - MJ a DH a PO m2 33210
Jarné vyhrabávanie lístia a nečistôt m2 296098
Jesenné vyhrabávanie nečistôt m2 296098
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Pokosenie celej výmery musí byť vykonané najneskôr do 21 pracovných dní od termínu určeného v objednávke. Plynutie tejto lehoty bude primerane prerušené v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (najmä dážď), ktoré objektívne bránia výkonu činnosti kosenia
Pri plnení predmetu zákazky je úspešný uchádzač povinný postupovať tak, aby nepoškodil komunikácie, mestský mobiliár, verejnú zeleň, ostatné zariadenia, ktoré sú súčasťou verených priestranstiev, ako aj majetok a zdravie obyvateľov a návštevníkov priestorov
O porušení povinnosti je úspešný uchádzač povinný bezodkladne upovedomiť verejného obstarávateľa a odstrániť poškodenie na vlastné náklady v zmysle požiadaviek a usmernení verejného obstarávateľa do 5 dní odo dňa nahlásenia vzniknutého poškodenia. Úspešný uchádzač zodpovedá za škodu, ktorá porušením vznikla
Na plochách, kde v dôsledku činnosti úspešného uchádzača dôjde k poškodeniu trávnatých plôch, obnoví uchádzač trávnaté plochy tak, že na miestach, kde to bude potrebné, vyrovná terén, pred výsevom rozruší vrchnú časť pôdneho profilu, oseje plochy „parkovou trávnatou zmesou“ a po prvom pokosení trávnaté plochy písomne odovzdá do starostlivosti verejnému obstarávateľovi
Predmetom zmluvy je záväzok poskytovateľa vykonávať pre objednávateľa počas celej platnosti tejto zmluvy a v súlade s podmienkami tejto zmluvy služby starostlivosti o trávnaté plochy - kosenie trávnatých plôch a služieb spojených s kosbou
Služba zahŕňa vyzbieranie rozptýleného (organického a anorganického) odpadu z trávnatých plôch, kosenie, zhrabanie pokosenej trávy, naloženie na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia (prípadne zneškodnenia) ), zloženie a následná likvidácia odpadu. Likvidácia odpadu musí byť v súlade so zákonom o odpadoch. Odvoz odpadu musí byť vykonaný bezodkladne po skončení kosby v konkrétny deň v zmysle zákona 79/2015 a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch.
Pokosenie celej výmery musí byť vykonané najneskôr do 21 pracovných dní od termínu určeného v objednávke. Plynutie tejto lehoty bude primerane prerušené v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (najmä dážď), ktoré objektívne bránia výkonu činnosti kosenia
Službu je poskytovateľ povinný vykonávať odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy na základe samostatných objednávok objednávateľa doručenej poskytovateľovi. Záväzok vykonávať pre objednávateľa služby v zmysle predchádzajúcej vety vzniká poskytovateľovi okamihom doručenia objednávky vystavenej objednávateľom podľa tejto zmluvy
Poskytovateľ sa zaväzuje vykonať službu vo vlastnom mene, na vlastné náklady a na vlastnú zodpovednosť
Uchádzač preukáže minimálny rozsah strojného vybavenia, ktoré bude mať k dispozícii na plnenie zákazky pre lokality č. 1., 2., 3., : stroj na kosenie vyšších porastov min. 5ks, stroj na kosenie so zberným košom 2ks, ručné motorové krovinorezy min 5ks, stroj na kosenie v nerovnom teréne a svahov 1ks, , kontajnerové vozidlo na odvoz odpadu min. 1ks, hrabacie zariadenie min. 2ks
Na prípadné nedostatky vo vykonaní služby je objednávateľ povinný poskytovateľa písomne upozorniť a objednávateľ je povinný vykonať nápravu do 3 pracovných dní od nahlásenia
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 15.4.2021 do 14.04.2022
Kosenie trávnatých plôch sa bude vykonávať na základe objednávky objednávateľa 4x a ž 5x ročne, pričom presné termíny určí verejný obstarávateľ
Konkrétne termíny a mená zamestnancov objednávateľa poverených kontrolou budú špecifikované v jednotlivých objednávkach, ktorá bude zaslaná emailom na dohodnutú mailovú adresu
Pokosenie celej výmery musí byť vykonané najneskôr do 21 pracovných dní od termínu určeného v objednávke. Poskytovateľ je povinný objednávateľovi vždy bezodkladne , najneskôr do 24 hodín po prvom zistení vzniku okolnosti hodných osobitného zreteľa písomne oznámiť, že nastala táto okolnosť  odôvodňujúca požiadavku na zmenu termínu začiatku a ukončenia služieb uvedeného v písomnej objednávke
Fakturácia bude uskutočnená po poskytnutí služby podľa konkrétnej objednávky
Podkladom pre fakturáciu bude objednávateľom potvrdený súpis skutočne vykonaných služieb.
Služby, ktoré poskytovateľ vykoná bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s podmienkami tejto zmluvy a konkrétnych objednávok nebudú uhradené
Faktúra vyhotovená v súlade s príslušnou objednávkou a doručená objednávateľovi bude splatná v lehote do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi
Poskytovateľ na ďalší pracovný deň od uzatvorenia zmluvy oznámi písomne objednávateľovi zodpovedného zástupcu , ktorý ho bude pri plnení tejto zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie služieb podľa konkrétnej objednávky resp. zmluvy
Poskytovateľ zodpovedá za primeraný poriadok a čistotu na príslušnej komunikácii a verejnom priestranstve, na ktorých realizuje službu a v plnej miere zodpovedá za likvidáciu odpadu. Poskytovateľ je povinný odstraňovať na svoje náklady odpady a nečistoty vzniknuté jeho činnosťou pri poskytovaní služieb v zmysle zákona 79/2015 a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch.
Trávniky sa kosia (skracujú) tak, aby bola zachovaná minimálna výška stebiel 4 cm
V prípade sucha je potrebné výšku kosenia upraviť, aby nedošlo k poškodeniu trávnikov vplyvom klimatických zmien
Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín. V prípade, že nie je možná údržba pri päte kmeňa tak, aby bolo vylúčené poškodenie, prevádza sa údržba ručne
Poskytovateľ je povinný oznámiť dokončenie služby podľa konkrétnej objednávky objednávateľovi a dohodnúť s objednávateľom presný termín spísania súpisu vykonaných prác s miestom a termínom
Za riadne vykonané služby sa považujú služby vykonané riadne a včas, bez vád a v súlade s kvalitatívnymi požiadavkami
Pred odovzdaním vykonanej služby je poskytovateľ povinný z verejného priestranstva odstrániť stroje, zariadenia , odpady vrátane pokosenej trávy tak, aby bolo možné vykonané služby riadne prevziať
Po vykonaní kontroly služieb objednávateľom, poskytovateľ upovedomí objednávateľa o čase potrebnom na odstránenie zistených vád a nedorobkov a o spôsobe ich odstránenia alebo namietne opodstatnenosť vytýkaných vád a nedorobkov objednávateľa. Poskytovateľ písomne oboznámi objednávateľa o skutočnosti, kedy dôjde k odstráneniu zistených vád a nedorobkov, ako aj o spôsobe ich odstránenia, a to do 3 dní odo dňa zistenia predmetných vád a nedorobkov služby
Objednávateľ je oprávnený vykonať pred prevzatím odstránených vád a nedorobkov kontrolu , a to aj opakovane až do úplného odstránenia vád a nedorobkov
Poskytovateľ zodpovedá bez obmedzenia za všetky škody, ktoré vzniknú jeho zavinením, ktoré vzniknú objednávateľovi a iným osobám, na veciach, ako aj na osobách, pri vykonávaní služby, ktorou bol poverený bez ohľadu na to, či tieto služby budú vykonané jeho zamestnancami alebo pracovníkmi alebo ním poverenými subdodávateľmi
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak dodávateľ nenastúpi v deň písomne určený objednávateľom(v objednávke),najmenej 5 kalendárnych dní vopred,ako deň začiatku výkonu prác (kosby),zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške ceny objednávky. Zmluvná pokuta je splatná do 5 kalendárnych dní odo dňa porušenia povinnosti dodávateľom. Dodávateľ podpisom zmluvy vyhlasuje,že výšku zmluvnej pokuty považuje za primeranú, a zároveň vyhlasuje,že v prípade ak dôjde k porušeniu jeho povinností, uznáva podpisom tejto zmluvy svoj záväzok uhradiť objednávateľovi dohodnutú zmluvnú pokutu.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je povinný uhradiť objednávateľovi dohodnutú zmluvnú pokutu výhradne v prípade, ak nemohol v určený deň nastúpiť na výkon prác z objektívnych dôvodov alebo vyššej moci. Prekážku objektívnych dôvodov musí dodávateľ písomne najneskôr v určený deň nástupu na výkon prác oznámiť objednávateľovi. Následne objednávateľ určí dodávateľovi náhradný termín začiatku výkonu prác.
Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutá povinnosť dodávateľa riadne vykonať zmluvne dohodnuté práce v náhradnom termíne. V prípade, ak tak dodávateľ neučiní ani v objednávateľom písomne určenom náhradnom termíne, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť výkon týchto prác treťou osobou alebo vlastnými silami, a to na náklady dodávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje uhradiť objednávateľovi tieto preukázateľne vynaložené náklady do 10 kalendárnych dní, odo dňa doručenia faktúry objednávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trojičné nám. 11, Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

100 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.03.2021 13:06

15.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 399
 9
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2021 08:55 - Vstupná ponuka 99 960,00 € Cena s DPH
15.03.2021 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 88 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS