• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2021 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2021 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2021 11:25

Detail zákazky Z20214317

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2021 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2021 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2021 11:25

Základné údaje

Z20214317

OF-231719

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5581033

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

35929855

PETRA+ , spol. s r.o.

Račianska 146, Bratislava, 83154, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Beztlakový samospádový solárny systém s vylúčením prehriatia solárnej kvapaliny pri stagnácii, s doplnkovým ohrevom elektrickým kotlom

Solárny systém; slnečné kolektory

  • 09331000-8 - Slnečné kolektory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Beztlakový samospádový solárny systém s vylúčením prehriatia solárnej kvapaliny pri stagnácii, s doplnkovým ohrevom elektrickým kotlom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Beztlakový samospádový solárny systém s vylúčením prehriatia solárnej kvapaliny pri stagnácii, s doplnkovým ohrevom elektrickým kotlom ks 1
Snímač teploty pre zásobníky ks 1
Elektrický kotol na ohrev vody kW 26 30
Stacionárny bivalentný zásobník TUV 500 l s polyuretánovou izoláciou ks 2
Poistné zariadenie pre zásobníky - min.10 bar ks 2
Solárny samospádový beztlakový modul alebo ekvivalent ks 1
Hydrocyklónový magnetický filter pre ochranu kotla alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požadované technické vlastnosti:
Solárna kvapalina 40 l resp. podľa potrieb navrhnutého systému
Kolektorové pole vrátane konštrukcie na plochú strechu, vhodné pre samospádový systém alebo ekvivalent: celková účinná apertúrna plocha minimálne 20 m2
Elektronický regulátor pre solárny systém
Montáž systému, pripojenie na existujúci rozvod TUV
Požadujeme uvedenie do prevádzky a zaškolenie obsluhy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadovaná záruka 36 mesiacov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme uvedenie do prevádzky a zaškolenie obsluhy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, typu ponúkaného tovaru, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod  podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku, ktorými sú napr: skúšobný protokol alebo osvedčenie vydané orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie alebo technická dokumentácia výrobcu
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z nenávratných finančných prostriedkov (NFP) poskytnutých Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky v rámci programu Interreg V-A Slovenská republika – Maďarsko, z projektu SKHU/1802/3.1./023 Co-innovation.
Z uvedeného dôvodu podlieha zákazka kontrole súladu so zákonom o verejnom obstarávaní a uzavretá zmluva nadobudne účinnosť až po schválení zákazky zo strany poskytovateľa, t.j. po doručení správy z kontroly VO prijímateľovi.
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska v nadväznosti na podmienky definované v Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ
Ak poskytovateľ neschváli predmetnú zákazku, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO.
Oprávnení zamestnanci poskytovateľa NFP a ďalšie oprávnené osoby v súlade s právnymi predpismi SR a EÚ môžu vykonávať voči dodávateľovi kontrolu/audit obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou zákazky a dodávateľ je povinný strpieť túto kontrolu a poskytnúť oprávneným osobám súčinnosť v plnej miere.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj s identifikáciou projektu SKHU/1802/3.1./023 Co-innovation, príp. ITMS kódu projektu, ktorý bude dodávateľovi oznámený po uzavretí zmluvy.
Objednávateľ má právo kontrolovať množstvo a kvalitu dodaného tovaru. V prípade, že objednávateľ zistí nedostatky, resp. rozpor s vopred dohodnutými požiadavkami, je oprávnený požiadať dodávateľa o ich odstránenie. Objednávajúci sa zaväzuje v prípade opodstatnenosti požiadavky kupujúceho tieto nedostatky bezodkladne a bezplatne odstrániť. Dodávateľ poskytuje záruku za dodaný tovar počas záručnej doby, ktorá je 24 mesiacov prípadne kratšia v závislosti od druhu objednávaného tovaru, ak je výrobcom stanovená iná doba exspirácie.
Objednávateľ preberá záruku za akosť tovaru podľa § 429 a nasl. a zodpovedá za vady tovaru podľa § 422 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar: a) je nekompletný, b) je poškodený, c) vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu vadného tovaru za nový bezvadný tovar, najneskôr do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru.
V prípade opakovaného dodania vadného tovaru dodávateľom má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný vadný tovar.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC-VUP, Pracovisko Biocentrum, Kostolná č. 7, 900 01 Modra, Modra, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

18.03.2021 09:00 — 18.06.2021 15:00

1,00 ks

22 306,78

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.03.2021 10:09

11.03.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 88
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.03.2021 07:55 - Vstupná ponuka 22 300,00 € Cena bez DPH
11.03.2021 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka 22 199,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS