35662867
Piaristická spojená škola Františka Hanáka Prievidza
A. Hlinku 44, Prievidza, 97101, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier A4
papier do laserových a atramentových tlačiarní, do multifunkčných zariadení, papier na kopírovanie, papier na písanie
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier A4
|
|
---|---|
Funkcia |
papier určený do laserových a atramentových tlačiarní, do kopírovacích a multifunkčných zariadení vhodný na obojstranné kopírovanie |
papier na písanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kopírovací papier | rozmer | A4 | ||
rozmer | výška mm | 297 | ||
rozmer | šírka mm | 210 | ||
počet balíkov v krabici | ks | 5 | ||
počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
hmotnosť/gramáž | g/m2 | 80 | ||
nepriehladnosť | % | 90 | ||
belosť | CIE | 160 | ||
hrúbka | μm | 105 | 110 | |
drsnosť | ml/min. | 200 | 250 | |
počet balíkov papiera A4 (297 mm x 210 mm) | ks | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
cena zahŕňa | balenie |
cena zahŕňa | naskladnenie |
cena zahŕňa | dovoz |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do budovy objednávateľa . |
Dodávateľ dodá celý predmet zákazky jednorazovo v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod. Termín dodania oznámi poverenej osobe obstarávateľa najmenej 48 hodín vopred a to elektronickou poštou alebo telefonicky. Dodávka bude realizovaná po potvrdení termínu dodania poverenou osobou obstarávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet obstarávania, technickú špecifikáciu a v prípade dodávky iného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo tento neprevziať. |
Dodávateľ predloží funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného tovaru, do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy. V prípade nepredloženia požadovaného dokladu si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy. |
Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať počet jednotiek, celkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu s DPH ako aj všetky ostatné náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona. |
Lehota dodania predmetu obstarávania je maximálne 10 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Omeškanie s dodávkou predmetu obstarávania dlhšie ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Záruka na predmet obstarávania je 24 mesiacov. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
A. Hlinku, 44,, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
18.03.2021 09:31 — 25.03.2021 09:31
1,00 zákazka
1 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.03.2021 09:32
15.03.2021 09:30
15.03.2021 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.03.2021 10:23 - Vstupná ponuka | 1 000,00 | € | Cena s DPH |
11.03.2021 20:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 983,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: