• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2021 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2021 09:07
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2021 09:09
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2021 09:20

Detail zákazky Z20214304

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.03.2021 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2021 09:07
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2021 09:09
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2021 09:20

Základné údaje

Z20214304

OF-232076

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5585276

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

36701653

FIRE - SYS, s. r. o.

Za kasárňou 16, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pozáručný servis, opravy, kontrolné činnosti, odborné prehliadky a skúšky systémov elektrickej požiarnej signalizácie.

servis, kontrola, revízia, odborná prehliadka, odborná skúška, oprava, protipožiarny, systém, signalizácia, detekcia

  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pozáručný servis, opravy, kontroly, odborné prehliadky a skúšky systémov elektrickej požiarnej signalizácie
Funkcia
Zabezpečenie pozáručného servisu, opráv, kontrolných činností, odborných prehliadok a skúšok systémov elektrickej požiarnej signalizácie, ďalej len "EPS", vyplýva z ustanovení platných právnych predpisov, ktoré upravujú povinnosti verejného obstarávateľa/objednávateľa ako prevádzkovateľa pri zabezpečovaní riadnej prevádzky bezpečnostných protipožiarnych zariadení a systémov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
systémy EPS celkový počet 15
Systém EPS ZETTLER - EXPERT ZX1 celkový počet 4
Miesto plnenia Bratislava, * *
ústredňa ZETTLER - EXPERT ZX1 ks 1
základná doska ZETTLER – FIM800 ks 1
doska procesoru ZETTLER – CPU800 ks 1
zobrazovací panel ZETTLER – ODM800 ks 1
ovládací panel ZETTLER – OCM800 ks 1
multisenzorový hlásič ZETTLER - 801PH ks 101
pätica hlásiča ZETTLER - 800B ks 101
tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN820 ks 7
napájací zdroj ZETTLER – PSU830 ks 1
ovládač VKS ks 1
akumulátor 12 V / 26 Ah ks 2
Miesto plnenia Bratislava, * *
ústredňa ZETTLER - EXPERT ZX1 ks 1
základná doska ZETTLER – FIM801 ks 1
doska procesoru ZETTLER – CPU800 ks 1
doska linkových procesorov ZETTLER – XLM800 ks 1
zobrazovací panel ZETTLER – ODM800 ks 1
ovládací panel ZETTLER - OCM800 ks 1
multisenzorový hlásič ZETTLER - 801PH ks 102
pätica hlásiča ZETTLER - 800B ks 102
multisenzorový hlásič ZETTLER - 830PH ks 24
pätica hlásiča ZETTLER - 4B ks 24
tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN820 ks 8
napájací zdroj ZETTLER – PSB800 ks 1
siréna ROSHNI ks 3
siréna s majákom FLASHNI ks 2
GSM komunikátor ks 1
akumulátor – 12 V / 26 Ah ks 2
Miesto plnenie Zvolen * *
ústredňa ZETTLER - EXPERT ZX1 ks 1
základná doska ZETTLER – FIM800 ks 1
doska procesoru ZETTLER – CPU800 ks 1
zobrazovací panel ZETTLER – ODM800 ks 1
ovládací panel ZETTLER – OCM800 ks 1
multisenzorový hlásič ZETTLER - 801PH ks 50
pätica hlásiča ZETTLER - 800B ks 50
napájací zdroj ZETTLER – PSB800 ks 1
tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN820 ks 3
LED signalizácia ZETTLER ks 1
telefónny hlásič – TD-110 ks 1
akumulátor – 12 V / 18 Ah ks 2
Miesto plnenia Košice * *
ústredňa ZETTLER – EXPERT ZX1 ks 1
základná doska ZETTLER – FIM800 ks 1
doska procesoru ZETTLER – CPU800 ks 1
zobrazovací panel ZETTLER – ODM800 ks 1
ovládací panel ZETTLER – OCM800 ks 1
multisenzorový hlásič ZETTLER - 801PH ks 219
pätica hlásiča ZETTLER - 800B ks 219
tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN820 ks 11
napájací zdroj ZETTLER – PSB800 ks 1
siréna vnútorná ks 1
neadresné svetlo ks 17
telefónny hlásič – TD-101 ks 2
akumulátor – 12 V / 26 Ah ks 2
Systém EPS ZETTLER - EXPERT MZX125 celkový počet 2
Miesto plnenia Staré Hory * *
ústredňa ZETTLER - EXPERT MZX125 ks 1
základná doska ZETTLER – FIM801 ks 1
doska procesoru ZETTLER – CPU800 ks 1
zobrazovací a ovládací panel ZETTLER – DCM816 ks 1
multisenzorový hlásič ZETTLER - 801PH ks 56
pätica hlásiča ZETTLER - 800B ks 56
tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN820 ks 6
napájací zdroj ZETTLER – PSB800 ks 1
akumulátor - 12 V / 26 Ah ks 2
Miesto plnenia Pavčina Lehota * *
ústredňa ZETTLER - EXPERT MZX125 ks 1
základná doska ZETTLER – FIM801 ks 1
doska procesoru ZETTLER – CPU800 ks 1
zobrazovací a ovládací panel ZETTLER – DCM816 ks 1
multisenzorový hlásič ZETTLER - 830PH ks 38
pätica hlásiča ZETTLER - 820B ks 38
tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN820 ks 3
napájací zdroj ZETTLER – PSB800 ks 1
akumulátor - 12 V / 12 Ah ks 2
prepäťová ochrana SALTEC ks 1
siréna s majákom FLASHNI ks 7
Systém EPS ZETTLER - EXPERT ZX4 celkový počet 1
Miesto plnenia Bratislava * *
ústredňa ZETTLER - EXPERT ZX4 ks 1
základná doska ZETTLER -FIM802 ks 1
doska procesoru ZETTLER - CPU800 ks 1
doska linkových procesorov ZETTLER XLM800 ks 1
zobrazovací a ovládací panel ZETTLER - OCM800 ks 1
multisenzorový hlásič ZETTLER - 801PH ks 541
pätica hlásiča ZETTLER - 800B ks 541
multisenzorový hlásič ZETTLER - 830PH ks 73
pätica hlásiča ZETTLER - 4B ks 73
tlačidlový hlásič ZETTLER - DIN820 ks 40
výstupný reléový modul ZETTLER - RIM800 ks 10
strážený výstupný prvok ZETTLER - SNM800 ks 3
napájací zdroj ZETTLER - PSB800 ks 1
zábleskový maják s internou sirénou ks 4
signálne svetlo ks 45
snímač teploty - F100 ks 14
ovládač klimatizácie ks 9
ovládač sirény ks 3
akumulátor - 12 V / 38 Ah ks 2
systém EPS LITES - MHU 116/B celkový počet 1
Miesto plnenie Bratislava * *
ústredňa LITES – MHU 116/B ks 1
tablo obsluhy LITES – MHS 817 ks 1
opticko-dymový hlásič LITES – MHG 124 ks 3
dymový hlásič LITES – MHG 220 ks 12
mutisenzorový automatický hlásič LITES – MHG 181 ks 28
pätica hlásiča LITES - MHY 717 ks 43
tlačidlový hlásič LITES – MHA 108 ks 7
signálne svetlo LITES – MHS 407 ks 14
signálne svetlo LITES – MHY 104 ks 5
záložný zdroj ks 1
akumulátor - 12 V / 12 Ah ks 1
akumulátor - 12 V / 18 Ah ks 2
systém EPS ESSER – ESSER 8000 BMZ 8007 celkový počet 1
Miesto plnenia Bratislava * *
ústredňa ESSER 8000 - BMZ 8007 - M ks 1
čelný ovládací panel SK ks 1
vstavaná tlačiareň ks 1
periférna karta ks 1
mikromodul analóg - kruh ks 2
opticko-tepelný hlásič ESSER – 9200 ks 163
optický hlásič ESSER - 9200 ks 2
optický hlásič ESSER - IQ8Quad ks 1
tepelno-diferenciálny hlásič ESSER - 9200 ks 7
tlačidlový hlásič ESSER ks 22
pätica hlásiča ESSER - 9200 ks 172
pätica hlásiča ESSER – IQ8Quad ks 1
V / V modul Koppler ESSER so škatuľou – 4 vstupy / 2 výstupy ks 1
siréna šedá - 24 V 105 dB ks 11
zdroj pre Koppler a sirény – 24 V / 1 A ks 1
akumulátor - 12 V / 26 Ah ks 2
akumulátor - 12 V / 12 Ah ks 1
systém EPS LITES - MHU 116 celkový počet 1
Miesto plnenia Trnava * *
ústredňa LITES - MHU 116 ks 1
opticko-dymový hlásič LITES – MHG 241 ks 66
tepelný kombinovaný hlásič LITES – MHG 341 ks 3
technologický hlásič s izolátorom LITES – MHG 942 ks 1
pätica hlásiča LITES – MHY 717 ks 69
tlačidlový hlásič s izolátorom LITES – MHA 141 ks 12
izolátor LITES – MHY 302 ks 6
reléová skriňa na ovládanie periférnych zariadení LITES – MHY 907 ks 1
GSM komunikátor ks 1
akumulátor – 12 V / 18 Ah ks 1
systém EPS LITES - MHU 108 celkový počet 1
Miesto plnenia Spišská Nová Ves * *
ústredňa LITES – MHU 108 ks 1
tepelný kombinovaný hlásič LITES – MHG 341 ks 8
pätica hlásiča LITES – MHY 717 ks 8
tlačidlový hlásič s izolátorom LITES – MHA 141 ks 8
akumulátor - 12 V / 26 Ah ks 1
systém EPS LITES - MHU 109 celkový počet 2
Miesto plnenia Trenčín * *
ústredňa LITES – MHU 109 ks 1
opticko-dymový hlásič LITES – MHG 243 ks 37
tepelný interaktívny hlásič LITES – MHG 362 ks 2
pätica hlásiča LITES – MHY 734 ks 39
tlačidlový hlásič s izolátorom LITES – MHA 141 ks 14
siréna LITES - RO/R/D ks 1
akumulátor – 12 V / 7 Ah ks 1
Miesto plnenia Vranov nad Topľou * *
ústredňa LITES – MHU 109 ks 1
opticko-dymový hlásič LITES – MHG 241 ks 54
tepelný kombinovaný hlásič LITES – MHG 341 ks 8
pätica hlásiča LITES – MHY 717 ks 62
tlačidlový hlásič s izolátorom LITES – MHA 141 ks 15
siréna vnútorná – PS 04 ks 5
akumulátor - 12 V / 6,5 Ah ks 1
systém EPS SCHRACK - BMZ INTEGRAL celkový počet 1
Miesto plnenia Žiar nad Hronom * *
ústredňa SCHRACK - BMZ INTEGRAL ks 1
opticko-dymový hlásič SCHRACK - SLK - E ks 92
teplotný hlásič SCHRACK - DCC - E ks 5
teplotný tlačidlový hlásič SCHRACK – DKM - 1702 ks 5
siréna piezo SIH - 24 V / 104 dB ks 14
telefónny hlásič – TD-101 ks 1
relé ventilátora odvetrania únikovej cesty ks 1
akumulátor - 12 V / 44 Ah ks 2
systém EPS SCHRACK - INTEGRAL C celkový počet 1
Miesto plnenia Žilina * *
ústredňa SCHRACK – INTEGRAL C ks 1
opticko-dymový hlásič SCHRACK – OSD 2000 ks 41
tlačidlový hlásič SCHRACK – MCP535 ks 14
komunikátor DSC – PC1616 ks 1
siréna SCHRACK – BX – SOL ks 1
akumulátor CSB - 12 V / 18 Ah ks 2
ROZSAH POŽADOVANÝCH SLUŽIEB * *
esačná kontrola systému EPS celkový počet 165
mesačná kontrola systému EPS do 20 hlásičov požiaru kontroly spolu 11
mesačná kontrola systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru kontroly spolu 22
mesačná kontrola systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru kontroly spolu 66
mesačná kontrola systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru kontroly spolu 33
mesačná kontrola systému EPS od 151 do 650 hlásičov požiaru kontroly spolu 33
štvrťročná kontrola EPS celkový počet 45
štvrťročná kontrola systému EPS do 20 hlásičov požiaru kontroly spolu 3
štvrťročná kontrola systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru kontroly spolu 6
Štvrťročná kontrola systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru kontroly spolu 18
štvrťročná kontrola systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru kontroly spolu 9
štvrťročná kontrola systému EPS od 151 do 650 hlásičov požiaru kontroly spolu 9
Ročná kontrola systému EPS celkový počet 15
Ročná kontrola systému EPS do 20 hlásičov požiaru kontroly spolu 1
Ročná kontrola systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru kontroly spolu 2
Ročná kontrola systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru kontroly spolu 6
Ročná kontrola systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru kontroly spolu 3
Ročná kontrola systému EPS od 151 do 650 hlásičov požiaru kontroly spolu 3
preprogramovanie systému EPS – realizácia len v prípade potreby VO a na základe samostatnej objednávky * *
preprogramovanie systému EPS do 20 hlásičov požiaru množstvo spolu 1
preprogramovanie systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru množstvo spolu 2
preprogramovanie systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru množstvo spolu 6
preprogramovanie systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru množstvo spolu 3
preprogramovanie systému EPS od 151 do 650 hlásičov požiaru množstvo spolu 3
zakreslenie zmeny do existujúcej projektovej dokumentácie systému EPS – realizácia len v prípade potreby VO a na základe samostatnej objednávky * *
zakreslenie zmeny do existujúcej projektovej dokumentácie systému EPS do 20 hlásičov požiaru (pozn.: zakreslenie zmeny musí byť vyhotovené a odovzdané v množstve 3 paré) množstvo spolu 1
zakreslenie zmeny do existujúcej projektovej dokumentácie systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru (pozn.: zakreslenie zmeny musí byť vyhotovené a odovzdané v množstve 3 paré) množstvo spolu 1
zakreslenie zmeny do existujúcej projektovej dokumentácie systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru (pozn.: zakreslenie zmeny musí byť vyhotovené a odovzdané v množstve 3 paré) množstvo spolu 3
zakreslenie zmeny do existujúcej projektovej dokumentácie systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru (pozn.: vyhotovenie musí byť odovzdané v množstve 3 paré) množstvo spolu 1
zakreslenie zmeny do existujúcej projektovej dokumentácie systému EPS od 151 do 650 hlásičov požiaru (pozn.: zakreslenie zmeny musí byť vyhotovené a odovzdané v množstve 3 paré) množstvo spolu 1
vypracovanie blokovej schémy systému EPS – realizácia len v prípade potreby objednávateľa a na základe samostatnej objednávky * *
vypracovanie blokovej schémy systému EPS do 20 hlásičov požiaru ks 1
vypracovanie blokovej schémy systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru ks 1
vypracovanie blokovej schémy systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru ks 1
vypracovanie blokovej schémy systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru ks 1
vypracovanie blokovej schémy systému EPS od 151 do 650 hlásičov požiaru ks 1
aktualizácia blokovej schémy systému EPS – realizácia len v prípade potreby objednávateľa a na základe samostatnej objednávky * *
aktualizácia blokovej schémy systému EPS do 20 hlásičov požiaru ks 1
aktualizácia blokovej schémy systému EPS od 21 do 50 hlásičov požiaru ks 1
aktualizácia blokovej schémy systému EPS od 51 do 100 hlásičov požiaru ks 1
aktualizácia blokovej schémy systému EPS od 101 do 150 hlásičov požiaru ks 1
aktualizácia blokovej schémy systému EPS od 151 do 650 hlásičov požiaru ks 1
opravy v rámci pozáručného servisu – realizácia len v prípade potreby objednávateľa a na základe samostatnej objednávky * *
EPS ZETTLER EXPERT ZX1 - 4 ks: * *
výmena dosky procesora systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 ks 2
výmena základnej dosky systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 ks 2
výmena zdroja systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 ks 2
výmena zobrazovacieho displeja systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 ks 2
výmena multisenzorového hlásiča systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 ks 30
výmena pätice multisenzorového hlásiča systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 ks 17
výmena tlačidlového hlásiča systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 ks 7
výmena sirény systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 ks 2
oprava ovládača VKS systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 jv 1
výmena ovládača VKS systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 ks 1
oprava GSM komunikátora systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 jv 1
výmena GSM komunikátora systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 ks 1
oprava telefónneho hlásiča systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 jv 1
výmena telefónneho hlásiča systému EPS ZETTLER ks 1
výmena akumulátora systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 ks 9
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 ks 4
aktualizácia textov systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 jv 3
programovanie – zmena textov systému EPS ZETTLER EXPERT ZX1 jv 3
EPS ZETTLER EXPERT ZX125 - 2 ks * *
výmena dosky procesora systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 ks 1
výmena základnej dosky systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 ks 1
výmena zdroja systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 ks 1
výmena zobrazovacieho displeja systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 ks 1
výmena multisenzorového hlásiča systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 ks 9
výmena pätice hlásiča EPS systému ZETTLER EXPERT MZX125 ks 5
výmena tlačidlového hlásiča systému EPS EXPERT ZETTLER MZX125 ks 2
výmena sirény systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 ks 1
výmena akumulátora systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 ks 4
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 ks 2
aktualizácia textov systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 jv 2
programovanie zmena textov systému EPS ZETTLER EXPERT MZX125 jv 2
EPS ZETTLER EXPERT ZX4 - 1 ks * *
výmena dosky procesora systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 ks 1
výmena základnej dosky systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 ks 1
výmena zdroja systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 ks 1
výmena zobrazovacieho displeja systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 ks 1
výmena multisenzorového hlásiča systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 ks 20
výmena pätice hlásiča EPS systému ZETTLER EXPERT ZX4 ks 11
výmena tlačidlového hlásiča systému EPS EXPERT ZETTLER ZX4 ks 2
výmena sirény systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 ks 1
výmena akumulátora systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 ks 3
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 ks 1
aktualizácia textov systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 jv 1
programovanie zmena textov systému EPS ZETTLER EXPERT ZX4 jv 1
EPS LITES MHU 108 - 1 ks * *
výmena tepelného hlásiča systému EPS LITES MHU 108 ks 3
výmena pätice hlásiča systému EPS LITES MHU 108 ks 2
výmena tlačidlového hlásiča systému EPS LITES MHU 108 ks 1
výmena akumulátora systému EPS LITES MHU 108 ks 1
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systému EPS LITES MHU 108 ks 1
EPS LITES MHU 109 - 2 ks * *
výmena zobrazovacieho displeja systému EPS LITES MHU 109 ks 1
výmena opticko-dymového hlásiča systému EPS LITES MHU 109 ks 7
výmena tepelného hlásiča systému EPS LITES MHU 109 ks 3
výmena technologického hlásiča systému EPS LITES MHU 109 ks 3
výmena pätice hlásiča systému EPS LITES MHU 109 ks 7
výmena tlačidlového hlásiča systému EPS LITES MHU 109 ks 2
výmena sirény systému EPS LITES MHU 109 ks 1
výmena akumulátora systému EPS LITES MHU 109 ks 2
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systému EPS LITES MHU 109 ks 2
aktualizácia textov systému EPS LITES MHU 109 jv 1
programovanie – zmena textov systému EPS LITES MHU 109 jv 1
EPS LITES MHU 110 - 1 ks * *
výmena zobrazovacieho displeja systém EPS LITES MHU 110 ks 1
výmena opticko-dymového hlásiča systém EPS LITES MHU 110 ks 4
výmena tepelného hlásiča systém EPS LITES MHU 110 ks 2
výmena technologického hlásiča systém EPS LITES MHU 110 ks 1
výmena pätice hlásiča systém EPS LITES MHU 110 ks 5
výmena tlačidlového hlásiča systém EPS LITES MHU 110 ks 1
oprava GSM komunikátora systém EPS LITES MHU 110 jv 1
výmena GSM komunikátora systém EPS LITES MHU 110 ks 1
výmena akumulátora systém EPS LITES MHU 110 ks 1
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systém EPS LITES MHU 110 ks 1
aktualizácia textov systém EPS LITES MHU 110 jv 1
programovanie – zmena textov systém EPS LITES MHU 110 jv 1
EPS LITES MHU 116/B - 1 ks * *
výmena systémovej dosky systém EPS LITES MHU 116/B ks 1
výmena zdroja systém EPS LITES MHU 116/B ks 1
výmena slučkovej dosky systém EPS LITES MHU 116/B ks 1
výmena tabla obsluhy systém EPS LITES MHU 116/B ks 1
oprava tabla obsluhy systém EPS LITES MHU 116/B jv 2
výmena multisenzorového hlásiča systém EPS LITES MHU 116/B ks 4
výmena opticko-dymového hlásiča systém EPS LITES MHU 116/B ks 2
výmena pätice hlásiča systém EPS LITES MHU 116/B ks 3
výmena tlačidlového hlásiča systém EPS LITES MHU 116/B ks 1
výmena signálneho svetla systém EPS LITES MHU 116/B ks 2
výmena akumulátora systém EPS LITES MHU 116/B ks 3
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systém EPS LITES MHU 116/B ks 1
aktualizácia textov systém EPS LITES MHU 116/B jv 1
programovanie – zmena textov systém EPS LITES MHU 116/B jv 1
EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL - 1 ks * *
výmena zobrazovacieho displeja systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL ks 1
výmena opticko-dymového hlásiča systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL ks 5
výmena tepelného hlásiča systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL ks 2
výmena pätice hlásiča systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL ks 3
výmena tlačidlového hlásiča systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL ks 1
výmena sirény piezo systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL ks 1
oprava telefónneho hlásiča systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL jv 1
výmena telefónneho hlásiča systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL ks 1
výmena akumulátora systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL ks 2
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL ks 1
aktualizácia textov systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL jv 1
programovanie – zmena textov systém EPS SCHRACK BMZ INTEGRAL jv 1
EPS SCHRACK INTEGRAL C - 1 ks: * *
výmena zobrazovacieho displeja systém EPS SCHRACK INTEGRAL C ks 1
výmena opticko-dymového hlásiča systém EPS SCHRACK INTEGRAL C ks 4
výmena pätice hlásiča systém EPS SCHRACK INTEGRAL C ks 2
výmena tlačidlového hlásiča systém EPS SCHRACK INTEGRAL C ks 1
výmena sirény systém EPS SCHRACK INTEGRAL C ks 1
oprava komunikátora systém EPS SCHRACK INTEGRAL C jv 1
výmena komunikátora systém EPS SCHRACK INTEGRAL C ks 1
výmena akumulátora systém EPS SCHRACK INTEGRAL C ks 2
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systém EPS SCHRACK INTEGRAL C ks 1
aktualizácia textov systém EPS SCHRACK INTEGRAL C jv 1
programovanie – zmena textov systém EPS SCHRACK INTEGRAL C jv 1
EPS ESSER 8000 - 1 ks: * *
výmena zobrazovacieho displeja systém EPS ESSER 8000  ks 1
výmena opticko-tepelného hlásiča systém EPS ESSER 8000 ks 8
výmena optického hlásiča systém EPS ESSER 8000 ks 2
výmena opticko-dymového hlásiča systém EPS ESSER 8000 ks 2
výmena tepelno-diferenciálneho hlásiča systém EPS ESSER 8000 ks 2
výmena pätice hlásiča systém EPS ESSER 8000 ks 7
výmena tlačidlového hlásiča systém EPS ESSER 8000 ks 2
výmena sirény systém EPS ESSER 8000 ks 2
výmena akumulátora systém EPS ESSER 8000 ks 3
dodanie kľúča pre tlačidlový hlásič systém EPS ESSER 8000 ks 1
aktualizácia textov systém EPS ESSER 8000 jv 1
programovanie zmena textov systém EPS ESSER 8000 jv 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poskytovanie služieb a činností podľa predmetu zmluvy musí dodávateľ realizovať v súlade s požiadavkami platných právnych predpisov a technických noriem upravujúcich výkon pozáručného servisu, opráv, kontrolných činností, odborných prehliadky a skúšky systémov EPS.
Ide najmä o nasledovné právne predpisy: a. zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 314/2001 Z. z.“)
- b. vyhláška Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 94/2004 Z. z., ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na protipožiarnu bezpečnosť pri výstavbe a užívaní stavieb v znení neskorších predpisov
- c. vyhláška Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 726/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej
- kontroly (ďalej len „vyhláška č. 726/2002 Z. z.“)
- d. zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č.
- 124/2006 Z. z.“)
- e. vyhláška Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými
- zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov (ďalej len
- „vyhláška č. 508/2009 Z. z.“)
- f. STN 73 0875 – Požiarna bezpečnosť stavieb. Navrhovanie elektrickej požiarnej signalizácie
- g. EN 54 – Prvky systému EPS
* *
Vykonávanie mesačnej kontroly systému EPS v rozsahu vyhlášky č. 726/2002 Z. z. : Rozsah mesačnej kontroly systému EPS:
- 1. Kontrola stavu spojov batérie a jej upevnenia.
- 2. Kontrola výstupov na ovládanie požiarnotechnických zariadení a zariadení zobrazujúcich jednotlivé stavy.
- 3. Aktivácia jedného hlásiča (každý mesiac z inej zóny).
- 4. Aktivácia linky na prenos signálu do miesta s trvalou obsluhou.
* *
Vykonávanie štvrťročnej kontroly systému EPS v rozsahu vyhlášky č. 726/2002 Z. z.: Rozsah štvrťročnej kontroly systému EPS:
- 1. Kontrola náhradného napájacieho zdroja.
- 2. Kontrola hlásičov požiaru:
- a. kontrola čistoty hlásičov a ich neporušenosti vrátane výmeny poškodených hlásičov a odstránenia povrchovej nečistoty,
- b. funkčná kontrola hlásičov požiaru,
- c. kontrola činnosti signálneho svietidla pripojeného na hlásič požiaru,
- d. kontrola uloženia záložných hlásičov vrátane dodržiavania zásad pri skladovaní a manipulácii s ionizačnými hlásičmi.
- 3. Funkčná skúška výstupov:
- a. ovládacích zariadení,
- b. zariadení zobrazujúcich jednotlivé stavy,
- c. doplňujúcich zariadení.
- 4. Kontrola zaznamenávania údajov v prevádzkovej knihe.
* *
Vykonávanie ročnej kontroly systému EPS v rozsahu vyhlášky č. 726/2002 Z. z.: Rozsah ročnej kontroly systému EPS:
- 1. Kontrola funkčnosti náhradného napájacieho zdroja vrátane skúšobnej prevádzky elektrickej požiarnej signalizácie na náhradný napájací zdroj.
- 2. Kontrola funkčnosti ovládacích zariadení, zariadení zobrazujúcich jednotlivé stavy a doplňujúcich zariadení:
- a. povrchu a vnútorného priestoru vrátane jeho očistenia,
- b. utesnenia, vodičov, dotiahnutia spojov, poistkových vložiek, svorkovníc,
- c. jednotlivých funkcií zariadení vrátane dobíjania akumulátora,
- d. napätia dodávaného jednotlivými napájacími zariadeniami ovládacích zariadení a zariadení zobrazujúcich jednotlivé stavy a vstupného napätia hlásičových liniek pri pokojovom prúde,
- e. záložných akumulátorov pamäti RAM a záložných akumulátorov pre signalizáciu mimo prevádzky,
- f. prepojenia jednotlivých zariadení.
- 3. Kontrola hlásičov požiaru:
- a. funkčných parametrov,
- b. vizuálna a mechanická kontrola pätice vrátane vyčistenia,
- c. vizuálna a mechanická kontrola senzoru hlásiča vrátane vyčistenia.
V rámci dokladovania odbornej spôsobilosti musí VU do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť VO kópie platných oprávnení a osvedčení o odbornej spôsobilosti na výkon služieb a činností podľa predmetu zákazky. Oprávnenia a osvedčenia: a. osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti podľa § 11c zákona č. 314/2001 Z. z. na výkon činnosti - inštalácie, opravy a kontroly EPS,
- alebo na výkon činnosti - zabudovávanie do stavby, opravy a kontroly EPS, resp. na výkon činnosti - montáž, kontroly a servis EPS vydané výrobcom požiarnotechnického zariadenia
- alebo zhotoviteľom požiarnotechnického zariadenia, príp. ich splnomocneným zástupcom,
- b. osvedčenie vydané podľa § 14 ods. 1 a § 16 č. 124/2006 na výkon činnosti E (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 vyhlášky č. 508/2009 Z. z.) v rozsahu E2
- (technické zariadenia elektrické s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodov) triedy objektov A (objekty bez nebezpečenstva výbuchu),
- c. oprávnenie vydané podľa § 15 ods. 4 č. 124/2006 Z. z. na základe overenia odbornej spôsobilosti v zmysle § 14 ods. 1 písm. a) zákona 124/2006 Z. z. na výkon činností opravy
- (činnosť na technickom zariadení vrátane jeho rozoberania, odstránenia chýb a porúch, rekonštrukcie a montáže smerujúca k zabezpečeniu jeho funkčného a bezpečného stavu)
- a odborné prehliadky a odborné skúšky v rozsahu elektrické zariadenia s napätím do 1000 V v objektoch bez nebezpečenstva výbuchu triedy A.
- Pozn.: Oprávnenie podľa bodu c predkladá VO v zmysle § 15 ods. 1 zákona č. 124/2006 Z. z. VU, ktorý je zamestnávateľom. VU, ktorý je podnikateľom a
- nie je zamestnávateľom dokladuje svoju odbornú spôsobilosť na výkon predmetu VO predložením dokladov uvedených v bodoch a a b.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. CENA
1) Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobnú Cenovú kalkuláciu v rozsahu tabuľky "Cenová kalkulácia", a to do 4 pracovných dní od poskytnutia tejto tabuľky objednávateľom. Objednávateľ poskytne tabuľku "Cenová kalkulácia" dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, pričom do celkovej ceny za predmet zákazky / zmluvy uvedenej v cenovej kalkulácii musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa majúce vzťah k plneniu predmetu zákazky.
2) Celková cena predmetu zmluvy sa skladá z cien za:
a) vykonanie kontrol systému EPS (mesačné, štvrťročné, ročné kontroly), súčasťou ktorých sú náklady na: 1. prácu, 2. dopravu, 3. vypracovanie a odovzdanie záznamu z kontroly systému EPS,
b) servisné služby pozáručného servisu - preprogramovanie, súčasťou ktorých sú náklady na: 1. prácu, 2. dopravu, 3. vypracovanie a odovzdanie záznamu
c) servisné služby pozáručného servisu – vypracovanie / aktualizácia blokovej schémy, súčasťou ktorých sú náklady na: 1. prácu, 2. dodanie vypracovanej dokumentácie,
d) opravy v rámci pozáručného servisu, súčasťou ktorých sú, 1. v prípade opráv (bez potreby výmeny náhradného dielu - komponentu) náklady na: a. prácu vrátane diagnostiky závady /poruchy, b. dopravu, c. vypracovanie a odovzdanie záznamu,
2. v prípade potreby výmeny náhradného dielu – komponentu náklady na: a. prácu vrátane diagnostiky závady / poruchy, b. dodanie náhradného dielu - komponentu, c. dopravu, d. vypracovanie a odovzdanie záznamu, e. likvidáciu odpadu.
3) Celková cena predmetu zákazky / zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v Technickej špecifikácii predmetu zákazky (pozn.: náklady na prácu vrátane diagnostiky závady / poruchy, v prípade výmeny náhradného dielu cenu za dodávku náhradného dielu - komponentu, náklady na vypracovanie a odovzdanie záznamov a dokumentácie z realizovaných kontrol, revízií a opráv, odborných prehliadok a skúšok, výmen a inštalácií, náklady na dopravu, likvidáciu odpadu, atď.)
4) Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky / zmluvy. Všetky ceny predložené VU zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
5) V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
6) Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
II. PLNENIE ZMLUVY
1) Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie požiadaviek na opravy a servisné služby v rámci pozáručného servisu definované v obsahu technickej špecifikácie predmetu zákazky / zmluvy, kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zákazky / zmluvy v rozsahu:
a) meno a priezvisko, b) telefónne číslo, c) e-mailová adresa.
2) Miestami plnenia sú Bratislava, Staré Hory, Pavčina Lehota, Košice, Spišská Nová Ves, Trenčín, Trnava, Vranov nad Topľou, Zvolen, Žiar nad Hronom, Žilina uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy. Presné adresy plnenia spolu s harmonogramom vykonávania kontrol systémov EPS objednávateľ poskytne dodávateľovi do 4 pracovných dní po uzavretí zmluvy.
3) Kontroly systémov EPS v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky / zmluvy bude dodávateľ vykonávať v termínoch podľa harmonogramu poskytnutého objednávateľom.
4) Servisné služby pozáručného servisu v oblasti:a) preprogramovania,b) zakreslenia zmeny do existujúcej projektovej dokumentácie,c) vypracovania /aktualizácie blokovej schémy, bude dodávateľ vykonávať len na základe vzniknutej potreby objednávateľa.Dodávateľ vykoná požadované činnosti servisných služieb pozáručného servisu na základe samostatnej objednávky, ktorú objednávateľ zašle dodávateľovi na e-mailovú adresu osoby dodávateľa zodpovednej za riadne plnenie predmetu zákazky / zmluvy. Dodávateľ je povinný potvrdiť e-mailom prijatie každej objednávky do 3 pracovných dní odo dňa jej doručenia
5) Dodávateľ je povinný realizovať servisné služby pozáručného servisu do 14 dní od doručenia objednávky.
6) Dodávateľ bude vykonávať opravy v rámci pozáručného servisu v oblasti opráv a výmen len na základe vzniknutej potreby objednávateľa. Dodávateľ vykoná opravy v rámci pozáručného servisu (opravy/výmeny) na základe e-mailovej požiadavky a v odôvodnených prípadoch na základe telefonickej požiadavky objednávateľa.
Požiadavky na opravy v rámci pozáručného servisu bude objednávateľ zasielať na e-mailovú adresu resp. (pozn.: v odôvodnených prípadoch) hlásiť na telefónne číslo osoby dodávateľa zodpovednej za riadne plnenie predmetu zákazky / zmluvy.
7) Objednávateľ bude zasielať / hlásiť požiadavky na opravy v rámci pozáručného servisu dodávateľa v pracovných dňoch od 7,00 h do 17,00 h. V prípade, ak objednávateľ nahlási požiadavku po 17,00 hod. alebo v sobotu, nedeľu, počas sviatku alebo v dňoch pracovného pokoja, takáto požiadavka sa bude považovať, ako by bola nahlásená v najbližší pracovný deň o 7,00 hod.
8) Dodávateľ potvrdí objednávateľom e-mailom prijatie požiadavky na opravu v rámci pozáručného servisu, a to najneskôr do 1 hodiny od jej nahlásenia. V prípade telefonicky nahlásenej požiadavky na opravu v rámci pozáručného servisu dodávateľa v e-maile uvedie aj čas prijatia tejto požiadavky.
9) Nástup na opravy v rámci pozáručného servisu je do 24 hodín od zaslania e-mailovej požiadavky resp. telefonickej požiadavky objednávateľa. V prípade, ak lehota plnenia pripadne na sobotu, sviatok alebo deň pracovného pokoja, nástup na opravy v rámci pozáručného servisu je v najbližší pracovný deň do 9.00 hod.
10) Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi vypracované záznamy (z realizovaných kontrol, revízií, opráv, odborných prehliadok a skúšok, výmen a inštalácií, opráv, preprogramovania a pod.) a dokumentáciu (zakreslenie zmeny do existujúcej PD, vypracovanie/aktualizácia blokovej schémy) písomne a v textovom elektronickom súbore formátu .PDF, a to priebežne t.j. v tom období, keď vypracoval alebo aktualizoval príslušnú dokumentáciu, resp. záznamy.
11) Dodávateľ je povinný evidovať a archivovať všetky záznamy z realizovaných kontrol, revízií, opráv, odborných prehliadok a skúšok, výmen a inštalácií, opráv, preprogramovania a pod.
12) Počet servisných služieb pozáručného servisu v oblasti preprogramovanie, zakreslenia zmeny do existujúcej projektovej dokumentácie a vypracovania / aktualizácie blokovej schémy a počet opráv (opravy a výmeny) v rámci pozáručného servisu uvedený v obsahu technickej špecifikácie predmetu zákazky / zmluvy je maximálny
III. FAKTURÁCIA
1) Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby.
2) Fakturácia za poskytnuté služby a činnosti bude realizovaná 1x mesačne osobitne za príslušné miesta plnenia. Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb preberací protokol (resp. dodacie listy) z dodania predmetu zákazky s podrobným popisom vykonaných činností, uvedených v predmete zákazky. Preberací/ie protokol/y a dodacie listy po potvrdení objednávateľom budú neoddeliteľnou súčasťou faktúry.
3) Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa.
4) Fakturácia za servisné služby pozáručného servisu v oblasti preprogramovania, zakreslenia zmeny do existujúcej PD, vypracovania / aktualizácie blokovej schémy sa bude realizovať na základe skutočne dodaného množstva, pričom maximálne množstvá uvedené v obsahu technickej špecifikácii predmetu zmluvy počas trvania zmluvy nesmú byť prekročené.
5) Fakturácia za opravy v rámci pozáručného servisu sa bude realizovať na základe skutočného plnenia, pričom maximálne množstvá uvedené v obsahu technickej špecifikácii predmetu zmluvy počas trvania zmluvy nesmú byť prekročené.
6) Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
7) Miestom doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky objednávateľ oznámi dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy.
8) Dodávateľova vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“). V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie
resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú dodávateľom v zmysle predošlého bodu.
9) Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
IV. OSOBITNÉ USTANOVENIA
1) Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 343/2015 Z. z.“). VO upozorňuje na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov.
2) Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky / zmluvy - pozáručný servis, opravy, kontroly, odborné prehliadky a skúšky inštalovaných systémov EPS. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
3) Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 dní od uzavretia zmluvy:
a) kópiu platného osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti podľa § 11c zákona č. 314/2001 Z. z. na výkon činnosti - inštalácie, opravy a kontroly EPS, alebo na výkon činnosti – zabudovávanie do stavby, opravy a kontroly EPS, resp. na výkon činnosti – montáž, kontroly a servis EPS vydané výrobcom požiarnotechnického zariadenia, alebo zhotoviteľom požiarnotechnického zariadenia, príp. ich splnomocneným zástupcom osoby / osôb, ktorá / é bude / ú vykonávať požadované činnosti v zmysle predmetu zákazky / zmluvy
(opravy a kontroly, projektovanie, inštalácia EPS) resp. kópiu rovnocenného dokladu o odbornej spôsobilosti osoby / osôb, ktorá / é bude / ú vykonávať požadované činnosti v zmysle predmetu zmluvy (opravy a kontroly, projektovanie, inštalácia EPS) podľa predpisov členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore ich pôvodu
b) kópiu planého oprávnenia vydaného podľa § 15 ods. 4 č. 124/2006 Z. z. na základe overenia odbornej spôsobilosti v zmysle § 14 ods. 1 písm. a) zákona 124/2006 Z. z. na výkon činností opravy (činnosť na technickom zariadení vrátane jeho rozoberania, odstránenia chýb a porúch, rekonštrukcie a montáže smerujúca k zabezpečeniu jeho funkčného a bezpečného stavu) a odborné prehliadky a odborné skúšky v rozsahu elektrické zariadenia s napätím do 1000 V v objektoch bez nebezpečenstva výbuchu triedy A,
c) kópiu platného osvedčenia vydaného podľa §14 ods. 1 a § 16 č. 124/2006 na výkon činnosti E (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 vyhlášky č. 508/2009 Z. z.) v rozsahu E2 (technické zariadenia elektrické s napätím do 1000V vrátane bleskozvodov) triedy objektov A (objekty bez nebezpečenstva výbuchu), resp. kópiu rovnocenného dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon uvedených činnosti na technickom zariadení elektrickom podľa predpisov členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore ich pôvodu
4) Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

20.04.2021 08:00 — 19.04.2022 08:00

1,00 cena celkom

99 528,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.03.2021 09:32

12.03.2021 09:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 439
 22
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2021 10:53 - Vstupná ponuka 99 528,00 € Cena s DPH
12.03.2021 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka 35 988,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS