30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
35879335
ALCASYS Slovakia, a.s.
Staré grunty 36, Bratislava, 84104, SVK
Dodávka Headset_ov a Hlasových komunikátorov
headset, komunikátor
Tovar, Služba
1. HEADSET (podľa technickej špecifikácie, vrátane dopravy a vykládky)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka Headset_ov a Hlasových komunikátorov v rozsahu stanovených podmienok. Presná špecifikácia je uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. HEADSET | ks | 1200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Pripojiteľnosť | - PC cez USB-A |
1.2 Kompatibilita | - Windows® alebo Mac OS |
1.3 Vhodné pre | - PC telefonovanie, webináre, konferenčné hovory, počúvanie hudby, multimediálne aplikácie |
1.4 Reproduktor | - citlivosť- min. 90 dBSPL, Dynamický EQ optimalizovaný pre širokopásmové hlasové telefonovanie s počítačom: max. 6,8 kHz, frekvenčná odozva mikrofónu 100 Hz - 10 kHz, stereo na obe uši. |
1.4 Reproduktor | Hifi stereo frekvenčný rozsah výstupu min. 20Hz až 20 KHz, Digitálne spracovanie signálu (DSP), mikrofón s potlačením šumu, sklápací. Ochrana pred úrovňami zvuku nad min.118dBA, |
1.4 Reproduktor | Podpora G616 obmedzuje úroveň na max. 102 dBSPL, Impedancia - 32 ohmov |
1.5 Mikrofón | - flexibilný s potlačením hluku (Noise-cancellation), Frekvenčný rozsah: od 100 Hz do 10 kHz optimalizované pre širokopásmový zvuk z PC: max. 6,8 kHz, Citlivosť - min. -34 dBV / Pa |
1.6 Ovládanie hovoru | - prijať, odpovedať / koniec hovoru, stlmenie zvuku, ignorovanie, podržanie, mute, hlasitosť. Podpora Microsoft Teams |
1.7 Hmotnosť | - max. 130 g |
1.8 Záruka | - min. 24 mesiacov, Next Business Day |
2. HLASOVÝ KOMUNIKÁTOR (podľa technickej špecifikácie, vrátane dopravy a vykládky)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka Headset_ov a Hlasových komunikátorov v rozsahu stanovených podmienok. Presná špecifikácia je uvedená v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. HLASOVÝ KOMUNIKÁTOR | ks | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.1 Mikrofón | - všesmerový, frekvenčný rozsah min. 100Hz – 7,5kHz, Citlivosť – min. 25 dBFS, Komunikačná vzdialenosť min. 3 m |
2.2 Reproduktor | - frekvenčný rozsah štandardné audio min. 150Hz - 20kHz, konferenčný mód min. 150Hz – 20kHz, potlačenie echa |
2.3 Konektivita | - min. USB-A 2.0 a Bluetooth, Bateria: min. 1 000 mAh, Plné nabitie do 3,5 hodiny, Doba hovoru min. 16 hodín |
2.4 Certifikácia | - Microsoft |
2.5 Podpora OS | - min. Windows 10, Podpora Microsoft Teams |
2.6 Hmotnosť | - max. 220g |
2.7 Záruka | - min. 24 mesiacov, Next Business Day |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre položky 1. a 2. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Dodávateľ v cenovej kalkulácii uvedie obchodné meno/názov výrobcu headsetov a hlasových komunikátorov resp. výrobné označenie/obchodné meno headsetov a a hlasových komunikátorov, pod ktorým sú ponúkané v Slovenskej republike, resp. v krajine sídla zahraničného uchádzača a technické parametre headsetov a hlasových komunikátorov, ktoré ponúka ako plnenie zodpovedajúce objednávateľom požadovaným minimálnym technickým parametrom headsetov a hlasových komunikátorov uvedených v Položke č. 1 a 2: Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
3. Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu (doprava, vykládka, záručná doba) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. Celková cena, ceny spolu a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
6. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k tovaru alebo službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom |
2. Miestom plnenia je Bratislava - sídlo objednávateľa. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi presné adresy plnenia s kontaktnými osobami v mieste plnenia a kontaktný e-mail, a to obratom, najneskôr však do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy. |
3. Dodávateľ dodá predmet zmluvy do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu plnenia, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca objednávateľa (podľa miesta plnenia, |
5. Dodávateľ dodá nový, nerepasovaný a nepoužívaný tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
6. Záručná doba na predmet zmluvy je minimálne 24 mesiacov a začína plynúť dňom podpisu dodacieho listu. Dodávateľ vykoná záručné opravy alebo vymení tovar za nový do 5 pracovných dní od nahlásenia vady/požiadavky na záručnú opravu. |
7. Požiadavky na záručnú opravu (resp. hlásenie vád počas záručnej doby) bude objednávateľ uplatňovať v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (08:00 – 14:00 hod. /pružný pracovný čas 06:00 – 18:00 hod.). |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý celý predmet plnenia bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry, ktorá bude vyhotovená v členení podľa jednotlivých miest plnenia. |
2. Prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu potvrdená poverenými zamestnancami objednávateľa v jednotlivých miestach plnenia alebo iný doklad o dodaní predmetu zmluvy. |
3. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú |
alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
V. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné |
overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického |
trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Pokiaľ z technickej špecifikácie premetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
3. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
4. Ak bude dodávateľ v omeškaní s plnením podľa bodov 1. a 2. Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, časť Technické vlastnosti a podľa čl. III. Plnenie predmetu zmluvy bodu 3, objednávateľ uloží dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR za každých 24 hodín omeškania. |
5. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
6. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
7. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
29. augusta 8 a 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
15.03.2021 08:00 — 31.03.2021 14:00
1,00 celok
81 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.03.2021 09:47
11.03.2021 10:45
11.03.2021 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.03.2021 12:54 - Vstupná ponuka | 81 399,96 | € | Cena s DPH |
11.03.2021 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 74 054,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: