• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2021 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2021 12:56
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2021 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2021 13:55

Detail zákazky Z20214208

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2021 12:02
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2021 12:56
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2021 13:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2021 13:55

Základné údaje

Z20214208

OF-232227

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5577184

Objednávateľ

00682241

Obec Hubina

Hubina 169, Hubina, 92221, SVK

Dodávateľ

36399604

A.En. Slovensko s.r.o.

Dúbravca 5, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

elektrická enegia

dodávka elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energiedo odberných miest objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenia služieb distribúcie elektrinyprostredníctvom prevádzkovateľa distribučnej sústavya prevádzkovateľa prenosovej sústavy do odberných miest odberateľa. Odberné miesto/a (“ďalej aj OM‟).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 343
2. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 270
3. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 760
4. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 500
5. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 700
6. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 4256
7. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 100
8. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 1200
9. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 7770
10. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 100
11. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 76980
12. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 1260
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov pre 1.-12. OM KWh 94239
Predpokladaná spotreba za 36 mesiacov pre 1.-12. OM KWh 282717
Celková predpoklad. spotreba za zmluvné obdobia prislúchajúce OM, minimum (70 %), maximum (130 %) a presne KWh 197901,9 367532,1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zmluvné obdobie (viazanosť 36 mesiacov) pre 1.-12. OM Od 1.10.2021 do 30.09.2024
Charakter odberu pre 1. - 12. OM Administratívne a prevádzkové budovy
1. OM: EIC, identifikácia 24ZZS20881790003
Spotreba predpokladaná VT 343
Fázy x veľkosť ističa 3x25
Distribučná sadzba C2-X3
2. OM: EIC, identifikácia 24ZZS2086955000W
Spotreba predpokladaná VT 270
Fázy x veľkosť ističa 3x25
Distribučná sadzba C2-X3
3. OM: EIC, identifikácia 24ZZS2087102000E
Spotreba predpokladaná VT 340
Spotreba predpokladaná NT 420
Fázy x veľkosť ističa 3x45
Distribučná sadzba C2-X3
4. OM: EIC, identifikácia 24ZZS2087289000Z
Spotreba predpokladaná VT 150
Spotreba predpokladaná NT 350
Fázy x veľkosť ističa 3x40
Distribučná sadzba C2-X3
5. OM: EIC, identifikácia 24ZZS2025739000Q
Spotreba predpokladaná VT 700
Fázy x veľkosť ističa 3x25
Distribučná sadzba C2-X3
6. OM: EIC, identifikácia 24ZZS20847680004
Spotreba predpokladaná VT 4256
Fázy x veľkosť ističa 3x25
Distribučná sadzba C2-X3
7. OM: EIC, identifikácia 24ZZS2025738000V
Spotreba predpokladaná VT 100
Fázy x veľkosť ističa 3x25
Distribučná sadzba C2-X3
8. OM: EIC, identifikácia 24ZZS4000105855B
Spotreba predpokladaná VT 750
Spotreba predpokladaná NT 450
Fázy x veľkosť ističa 3x25
Distribučná sadzba C2-X3
9. OM: EIC, identifikácia 24ZZS2086972000Z
Spotreba predpokladaná VT 2170
Spotreba predpokladaná NT 5600
Fázy x veľkosť ističa 3x40
Distribučná sadzba C2-X3
10. OM: EIC, identifikácia 24ZZS40001429249
Spotreba predpokladaná VT 100
Fázy x veľkosť ističa 3x25
Distribučná sadzba C2-X3
11. OM: EIC, identifikácia 24ZZS2091822000T
Spotreba predpokladaná VT 15840
Spotreba predpokladaná NT 61140
Fázy x veľkosť ističa 3x31
Distribučná sadzba C2-X3
12. OM: EIC, identifikácia 24ZZS2086929000U
Spotreba predpokladaná VT 640
Spotreba predpokladaná NT 620
Fázy x veľkosť ističa 3X25
Distribučná sadzba C2-X3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energie pre odberné miesta objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou do odberných miest v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Množstvá odoberanej elektriny sú predpokladané.
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sústave. Dalej v prípade potreby dodávateľ zabezpečí uzatvorenie distribučnej zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou elektrickej energie.
Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa: - cenu za dodávku predpokladaného množstva elektriny za príslušné obdobie, - cenu za služby distribúcie, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty – v zmysle čl. V OUEP (príloha č. 1 k VZP).
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektriny a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO.
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného množstva spotreby elektriny dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, doplatky atď.).
Vyúčtovanie spotreby elektrinysa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu konca zmluvy.
Dodávateľ vyhodnotí skutočné množstvo elektrinyodobraté odberateľom a predpokladané množstvo elektrinyuvedené v zmluve po skončení zmluvného obdobia alebo pri skončení zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr.
Zasielanie korešpondencie na adresu objednávateľa do jeho sídla, pokiaľ objednávateľ dodávateľovi neoznámi neskôr inú adresu zasielania, aj pre každé OM. Faktúry a preddavkové platby budú dodávateľom vystavované samostatne pre každé OM a doručované objednávateľovi poštou alebo v elektronickej forme, pričom spôsob doručovania môže neskôr určiť objednávateľ, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú neskôr inak.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej zmluvnej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy (ešte pred plnením) nasledovné doklady:
a) platné povolenie na podnikanie na slovenskom trhu na dodávku elektriny;
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
a) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, e-mail);
Odberateľ je počas trvania zmluvy oprávnený vyžiadať si od dodávateľa predloženie nasledovných dokladov, pričom dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi vyžiadané doklady do 10 dní od doručenia požiadavky na ich predloženie:
a) rozhodnutie o pridelení EIC kódu (originál alebo overenú kópiu);
b) čestné vyhlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy, s uvedením čísla a dátumu uzatvorenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k odberným miestam objednávateľa;
c) čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia;
d) rozpis jednotlivých zložiek ceny – cenu za jednotku tarify v EUR bez DPH/MWh a v EUR s DPH/MWh.
Nepredloženie ktoréhokoľvek z požadovaných dokladov sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie povinností dodávateľa, pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl. XVIII. bod 18.2 VZP 2. Časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu. Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodávkou el. energie silová elektrina VT, NT.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
V prípade neschopnosti plnenia záväzkov niektorej strany bude výpovedná lehota 2 mesiace a začne plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska účinné ku dňu uzatvorenia tejto zmluvy, ktoré tvoria jej neoddeliteľnú prílohu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní v znení neskorších predpisov. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že dodanie zmluvných prác alebo poskytnutie služieb bude vykonávané výlučne legálne zamestnanými zamestnancami.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky pre 1.-12. OM: 01.10.2021, 00:00 hod. SEČ
Deň skončenia dodávky pre 1.-12. OM: 30.09.2024, 23:59 hod. SEČ
Platobné podmienky: Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne:
Preddavkové platby: mesačne vo výške predpokladanej spotreby priemerom na mesiac, pokiaľ neskôr odberateľ neurčí inú periodicitu úhrady a tejzodpovedajúci priemer, štvrťročne, polročne, ročne, pre OM
Vystavenie faktúr: najneskôr do 15. dňa zdaniteľného plnenia
Splatnosť vyúčtovacej faktúry: 30 dní odo dňa vystavenia dodávateľom

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota 1. OM: predpokladaná ročná spotreba KWh 343
Navrhnutá hodnota pre všetky odberné miesta doplniť nižšie uvedené údaje kWh 343

K jednotlivým odberným miestam je potrebné doplniť, či na odbernom mieste je ročná fakturácia, alebo mesačná fakturáciu a tiež označiť odberné miesto, ktoré je verejné osvetlenie. Pomôže to k presnejšiemu naceneniu dodávky elektriny. Tieto údaje má k dispozícii iba súčasný dodávateľ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hubina 169, Hubina, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

01.10.2021 00:00 — 30.09.2024 23:59

282 717,00 kWh

69 969,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.03.2021 12:02

10.03.2021 12:56

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.03.2021 13:11

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 102
 40
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2021 05:28 - Vstupná ponuka 69 960,00 € Cena s DPH
10.03.2021 12:48 - Najvýhodnejšia ponuka 56 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS