Z20214180
OF-231502
zrušená
00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
Prístrešok na bicykle
prístrešky, bicykel
Tovar, Služba
1. Prístrešok na bicykle
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístrešky budú slúžiť pre žiakov a zamestnancov na krátkodobé parkovanie bicyklov. Prístrešok na ochranu bicyklov pred poveternostnými vplyvmi. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prístrešok na bicykle | kus | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Šírka vrátane presahu strešného prekrytia | 2200 mm |
Hĺbka | 2000 mm |
Dĺžka | 3500 mm |
Výška s prekrytím | 2 900 mm |
Výška bez prekrytia | 2 600 mm |
vnútorný priestor | 350x190 cm |
Kapacita min. pre 6 ks bicyklov | vyžaduje sa |
Konštrukcia prístrešku | hliníková, resp. eloxovaný hliník |
Strešná krytina | v podobe plného lexanu |
Strešné panely | odolné voči vysokému zaťaženiu a krúpam, 100% UV ochrana - proti žltnutiu a krehnutiu strešných panelov |
Bočné panely | plný lexan, priehľadný, bezfarebný |
Odkvapy zabezpečujúce zachytávanie a odvádzanie vody | integrované |
Farba rámu | šedá |
Široký a vysoký vstup pre bezpečný pohyb | áno |
Vrátane kompletného spojovacieho a kotviaceho materiálu | áno |
Použité materiály zabezpečia nasledovné vlastnosti: | úplne bezúdržbový, nepodlieha vplyvom počasia, nehrdzavie, nedrží sa plesne ani machy |
Názov |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s obstaraním a dodaním predmetu zákazky vrátane dovozu, naloženie, vyloženia. |
Dodávateľ predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy úplnú špecifikáciu a cenovú kalkuláciu jednotlivých položiek predmetu zákazky v členení: špecifikácia položky, jednotková cena položky bez DPH, cena za jednotlivé položky spolu (bez DPH, výška DPH, spolu s DPH). |
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar celkom nový od výrobcu (továrensky vyrobený), nepoškodený, nevystavovaný, nerepasovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ požaduje dodať návod na montáž v slovenskom, resp. českom jazyku a certifikát o zhode - dodávka prístrešku v rozmontovanom stave vrátane kompletného spojovacieho a kotviaceho materiálu. |
Najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodávateľ predloží na adresu objednávateľa nasledovné: |
1. doklady preukazujúce splnenie všetkých technických vlastností uvedených v jednotlivých bodoch Opisného formulára, napr. prospektový materiál, dátový hárok (Datasheet), ktorý musí obsahovať technické vlastnosti a obrázok ponúkaného produktu, |
2. predloží doklad vystavený výrobcom, že tovary, ktoré sú predmetom zmluvy pochádzajú z oficiálnej distribúcie určenej na predaj Slovenskej republike, |
3. vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami pre predmetu zákazky, |
4. podpísaný Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, poistenie prepravy, clo, poistné a balenie. Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Maximálna lehota dodania predmetu zákazky je 28. 3. 2021. |
Záručná doba je 24 mesiacov. Cena zahŕňa aj dopravu na miesto plnenia stanovené objednávateľom vrátane dopravných nákladov na servis počas trvania záručnej doby. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou Objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry. |
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
Dodávateľ sa zaväzuje bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými technickými parametrami, normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
17.03.2021 07:00 — 29.03.2021 15:00
1,00 celok
3 048,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.03.2021 16:07
11.03.2021 10:00
11.03.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: