37861298
Nitriansky samosprávny kraj
Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
stravné poukážky, dodanie
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Stravné poukážky a dodanie stravných poukážok. |
Zabezpečenie služieb stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | Eur | 5,10 | ||
Množstvo | ks | 41000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážky obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážky obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážky obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | čiarový alebo číselný kód a poučenie pre spotrebiteľa |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov. Zmluva je účinná od 01.05.2021 do 30.04.2022 alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť kedykoľvek k dohodnutému termínu na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu. |
V prípade zmeny legislatívy je Objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota je dva mesiace a začína plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
Zmluvné strany sú taktiež oprávnené odstúpiť od tejto dohody v prípade, že dôjde k porušeniu niektorých povinností vyplývajúcich z Obchodných podmienok EKS alebo Osobitných požiadaviek na plnenie druhou zmluvnou stranou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Objednávateľ neodobral predpokladané množstvo t. j. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný finančný objem. |
Vrátane dopravy na adresu sídla Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok na adresu sídla Objednávateľa. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
Plnenie sa uskutoční mesačne na základe čiastkových objednávok, ktoré Objednávateľ doručí e-mailom na adresu Dodávateľa spravidla prvý pracovný deň v mesiaci. V prípade potreby má Objednávateľ právo objednať stravovacie poukážky aj viac ako jedenkrát mesačne. |
Dodávateľ doručí do sídla Objednávateľa objednané množstvo stravných poukážok na základe doručených objednávok spolu s faktúrou do 24 hodín odo dňa doručenia objednávky Dodávateľovi a odovzdá ich oprávnenej osobe Objednávateľa poverenej na prevzatie stravných poukážok. |
Celková cena stravnej poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky a provízie vyjadrenej v Eur vrátane DPH (ak Dodávateľ je platcom DPH). |
Objednávateľ požaduje zaslať do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy Dodávateľom potvrdený rozpis celkovej ceny stravnej poukážky: konečnú cenu za 1 ks stravnej poukážky v nominálnej hodnote 5,10 Eur vrátane provízie a vrátane DPH. |
Nominálna hodnota stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestných náhradách v platnom znení. Nominálnu hodnotu dodávaných stravovacích poukážok je možné v prípade potreby Objednávateľa meniť, v súlade so zákonom č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov a to na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Neakceptovanie zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka Dodávateľom je dôvod na odstúpenie Objednávateľa od zmluvy. |
Výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude. V cene sprostredkovateľského poplatku sú zahrnuté náklady Dodávateľa (vrátane dopravných nákladov, balného a poistného a iných nákladov súvisiacich s poskytnutím služby). |
Dodávateľ vystaví a doručí Objednávateľovi daňový doklad – faktúru za dodanie stravných poukážok s objednaným množstvom stravných poukážok. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Fakturovanú sumu Objednávateľ uhradí v prospech bankového účtu Dodávateľa služby v lehote splatnosti. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi Zoznam aktuálnych stravovacích zariadení s ich presným názvom a s ich presnou adresou, ktorým preukáže zabezpečenie stravovania podľa požiadaviek Objednávateľa v meste sídla Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje, aby stravovacie zariadenie ponúkalo stravovanie najmä poskytovaním jedného teplého hlavného jedla vrátane vhodného nápoja s možnosťou výberu z jedálneho alebo nápojového lístka najmä v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach s celoročnou prevádzkou počas pracovného týždňa v meste sídla Objednávateľa. |
Stravné poukážky budú platné pre kalendárny rok 2021 a 2022. Výmena nespotrebovaných stravných poukážok pre rok 2021 je možná, avšak iba jednorazovo najneskôr do 31.01. 2022. Výmena nespotrebovaných stravných poukážok pre rok 2022 je možná, avšak iba jednorazovo najneskôr do 31.05. 2022. Po tomto termíne nebudú nespotrebované stravné poukážky Dodávateľom akceptované. Túto službu poskytuje Dodávateľ bezplatne. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane Dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Rázusova 2A, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12
41 000,00 súbor technickej špecifikácie predmetu zákazky
209 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.03.2021 13:14
09.03.2021 14:00
10.03.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.03.2021 13:18 - Vstupná ponuka | 209 100,00 | € | Cena s DPH |
05.03.2021 14:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 209 099,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: