• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2021 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2021 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2021 12:25

Detail zákazky Z20214149

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2021 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2021 12:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2021 12:25

Základné údaje

Z20214149

OF-232008

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5577148

Objednávateľ

31908969

Nemocnica s poliklinikou Brezno, n.o.

Banisko č. 1, Brezno, 97742, SVK

Dodávateľ

51873885

NILTEX s. r. o.

Košútska 72, Sládkovičovo, 92521, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

OOPP - overaly proti biologickým rizikám pre špeciálne použitie

overaly, OOPP

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 35113410-6 - Odevy na biologickú alebo chemickú ochranu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Overal proti biologickým rizikám pre špeciálne použitie
Funkcia
ochranný celotelový odev na ochranu pred kontamináciou infekčnými činiteľmi
overal proti biologickým rizikám pre špeciálne použitie vo veľkosti L ,XL, XXL
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Odev musí poskytovať zvýšenú ochrana proti veľmi jemným časticiam, postriekaním nebezpečnými kvapalnými chemikáliami, použiteľný pri kontakte s krvou, kontaminovanými kvapalnými a infekčnými látkami áno
1.2 Zips so záklopkou pre dodatočnú ochranu zipsu. áno
2.1 Odev alebo min. jeho jednotlivý obal musí obsahovať všetky piktogramy súvisiace s normami ktoré, príslušná OOPP spĺňa. áno
3.1 Jednorazový ochranný odev (kombinéza s kapucňou) poskytujúci ochranu CE kategórie III. áno
3.2 Typ 4/5/6; do prostredia zamoreného únikom nebezpečnej látky s ochranou aj voči biologickým rizikám. áno
3.3 Šité švy prelepené páskou. Ukončenie na rukávoch a v členkovej časti gumičkou alebo manžetou. áno
3.4 Odev nezaťažujúci tepelne organizmus, zabezpečujúci dýchanie pokožky a prenos vlhkosti smerom do vonkajšieho prostredia. Materiál netkaná mikroporézna polypropylénová antistatická tkanina. áno
Výrobok v zhode s: EN 14605:2005+A1:2009 (typ 4:) áno
Výrobok v zhode s: EN ISO 13982-1:2004+A1:2010 (typ 5:) áno
Výrobok v zhode s: EN 13034:2005+A1:2009 (typ 6:) áno
Výrobok v zhode s: EN 14126:2003 (typ 4-B, 5-B, 6-B) áno
Výrobok v zhode s: EN 1149-5:2008 áno
veľkosť L ,XL, XXL
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný:
1. a) Na adresu objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť bezplatné VZORKY tovaru, ktorý bude dodávať počas plnenia zmluvy, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1ks z každej položky.
1. b) Na adresu objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY:
- EÚ vyhlásenie o zhode podľa nariadenia (EÚ) 2016/425 + certifikát EÚ skúšky typu (modul B) a správa o skúške (modul C2) alebo rozhodnutie/ záver zo schválenia systému kvality (modul D) ALEBO Rozhodnutie o uvedení určeného výrobku na trh bez posudzovania zhody určeného výrobku podľa § 22 zákona o zhode
- Podrobný technický opis predmetu zákazky v slovenskom resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu RD
- List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať
- Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto RD, v členení: názov tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta.
2. Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak:
2. a) budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky,
2. b) nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu v pracovných dňoch od 08:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek).
4. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou.
5. Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET.
6. V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu č. 5 najneskôr do 7 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok.
7. Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie.
8. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru na adresu sídla objednávateľa.
9. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu dodacieho listu, ktorého povinnou súčasťou je súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, šarža, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné) a číslo objednávky.
10. Dodávateľ vystaví a doručí faktúru objednávateľovi spolu s prílohami najneskôr do 5 dní odo dňa dodania predmetu Rámcovej dohody.
11. Splatnosť faktúry je v zmysle § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnení 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
12. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET najneskôr do 5 pracovných dní.
13. Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ak je dlžníkom objednávateľ je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
14. Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu, a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení.
15. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
16. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

10

10 000,00 ks

48 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.03.2021 11:05

10.03.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.03.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 105
 14
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.03.2021 11:22 - Vstupná ponuka 48 000,00 € Cena bez DPH
08.03.2021 20:24 - Najvýhodnejšia ponuka 38 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS