• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2021 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2021 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2021 10:15

Detail zákazky Z20214137

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2021 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2021 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2021 10:15

Základné údaje

Z20214137

OF-232081

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5585254

Objednávateľ

603295

Mestská časť Bratislava - Vrakuňa

Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK

Dodávateľ

45316953

SWM Group a.s.

Ráztočná 8626, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výsadba drevín

výsadba drevín, náhradná výsadba drevín, starostlivosť o dreviny

  • 77200000-2 - Lesnícke služby
  • 77300000-3 - Záhradnícke služby
  • 77211600-8 - Výsadba stromov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie drevín
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka a výsadba 142 ks drevín na základe § 48 ods. 1 Zákona 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov vrátane následnej starostlivosti po dobu troch rokov od výsadby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  Dodanie drevín Topoľ biely / Populus alba s obvodom kmeňa 17 – 20 cm ks 27
2. Dodanie drevín Topoľ čierny / Populus nigra s obvodom kmeňa 17 – 20 cm ks 25
3. Dodanie drevín Jaseň štíhly / Fraxinus exelsior s obvodom kmeňa 17 – 20 cm ks 30
4. Dodanie drevín Čremcha strapcovitá / Prunus padus s obvodom kmeňa 17 – 20 cm ks 30
5. Dodanie drevín Jarabina vtáčia / Sorbus aucuparia s obvodom kmeňa 17 – 20 cm ks 30
6. Hĺbenie jamiek bez samotného vysadenia, s výmenou pôdy do 50% (v rovine a na svahu 1:5), naloženie prebytočných výkopov na dopravný prostriedok, odvozom a zložením. Objem výsadbovej jamy zodpovedá minimálne 1,5-násobku objemu koreňového balu sadenice. ks 142
7. Výsadba drevín s balom do vopred vyhĺbenej jamky so zaliatím v rovine alebo na svahu v zmysle Arboristického štandardu 4 - Výsadba stromov a krov. ks 142
8. Zakotvenie dreviny troma kolmi s ochranou proti poškodeniu kmeňa v mieste vzoprenia, s minimálnym priemerom 7 cm, s priečnym latovaním 3 krát v spodnej časti a 2 krát v hornej časti – pod nasadením koruny, a to po dobu minimálne troch rokov, a s upevnením textilnými kotviacimi pásmi. Kotvenie nesmie poškodzovať strom. ks 142
9. Ochrana kmeňa - Zhotovenie obalu kmeňa stromov z juty v jednej vrstve. ks 142
10. Ochrana kmeňa - Inštalácia ochranného prvku proti poškodeniu kmeňa kosačkami. Ochranné prvky kmeňa sa inštalujú tak, aby nedochádzalo k poškodeniu dreviny. ks 142
11. Starostlivosť po výsadbe - Výchovné rezy sadeníc (riadiť sa Arboristickým štandardom – Rez stromov). ks 142
12. Starostlivosť po výsadbe - Kontrola kotviacich a ochranných prvkov 1x za rok. ks 426
13. Starostlivosť po výsadbe - Zavlažovanie . Objem vody použitej na jednu zavlažovaciu dávku v rozmedzí 100 – 120% objemu koreňového balu. Frekvencia zavlažovania podmienená najmä typom a veľkosťou sadenice, priebehom počasia, pôdnym typom, expozíciou terénu a prítomnosťou mulča. Pri odrastených stromoch s balom v intervale 7 – 14 dní počas prvého roka po výsadbe. V ďalších rokoch po výsadbe sa interval zavlažovania predlžuje o 100 % na každý ďalší rok po výsadbe. ks 50
14. Ošetrenie vysadených drevín - odburinenie s nakyprením, s prípadným zložením odpadu na hromady, naložením na dopravný prostriedok a odvozom. ks 852
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodanie drevín (bod č. 1- 5): Stromy I. kategórie, bez poškodenia, s typickým habitusom a symetrickou korunou. Sadenice stromov musia spĺňať ukazovatele kvality podľa STN 83 7016 – Rastliny a ich výsadba. Sadenice stromov musia
Dodanie drevín (bod č. 1- 5): Sadenice stromov musia byť zdravé, bez známok poškodenia kmeňa a kostrových konárov, bez chorôb a škodcov. Musia zodpovedať charakteristickým znakom daného taxónu.
Dodanie drevín (bod č. 1-5): Maximálny priemer rán bez kalusu je 20 mm. Dodávateľ garantuje správnosť údajov na menovkách (druh, kultivar, veľkosť, kvalita, počet presadení, počet kusov v balení, celkový počet).
Dodanie drevín (bod č. 1-5): Minimálne 1% náhodne vybraných sadeníc stromov môže byť starostlivo ohliadnutých a prekontrolovaných (pri stromoch dodávaných s balom, vrátane možnosti rozoberania balu).
Dodanie drevín (bod č. 1-5): Zisťujú sa najmä nasledujúce parametre: rany po prerušení koreňov (maximálny priemer rany 30 mm), dostatočný počet rovnomerne rozložených hlavných a jemných vedľajších koreňov s prihliadnutím
Dodanie drevín (bod č. 1-5): k vlastnostiam jednotlivých taxonov, korene nesmú byť preschnuté, nesmú byť náznaky symptómov hubovej infekcie, pozícia koreňového krčku v bale (nesmie byť umiestnený pod úrovňou pôdy – „utopený“
Dodanie drevín (bod č. 1-5): ani nad balom). Koreňový bal musí byť vo vzťahu k veľkosti stromu primerane veľký. Pri stromoch s balom sa na ochranu koreňového systému používa pletivo bez povrchovej úpravy.
Dodanie drevín (bod č. 1-5): koreňový bal, musí byť z prírodného, ľahko rozložiteľného materiálu.
Hĺbenie jamiek (bod č. 6): V cene sú zahrnuté náklady na: príchod na pracovisko, pracovné prostriedky na výkon služby (motyky, lopaty, rukavice, rýle a pod.), realizácia úkonu, vyčistenie pracoviska, odvoz odpadu na miesto
Hĺbenie jamiek (bod č. 6): zhodnotenia resp. zneškodnenia ihneď po ukončení prác, náklady na uloženie na skládku alebo na miesto zhodnotenia, návrat do sídla spoločnosti.
Výsadba drevín (bod č. 7): Cena zahŕňa len samotnú realizáciu výsadby so zaliatím a aplikovanie látok zlepšujúcich pôdne vlastnosti a zadržiavanie vody a v prípade potreby pridanie minerálneho hnojiva (v závislosti od druhu
Výsadba drevín (bod č. 7): a pôdnych podmienok), ktorý bude premiešaný so substrátom. V cene nebude započítaná cena rastlinného materiálu, vykonanie povýsadbového (komparatívneho) rezu, pokiaľ nebol na drevine vykonaný v škôlke
Výsadba drevín (bod č. 7): pred samotnou výsadbou. V cene sú zahrnuté náklady na: príchod na pracovisko, dovoz a vyloženie rastlinného materiálu, pracovné prostriedky na výkon služby (rýľ, lopata, rukavice a pod.),
Výsadba drevín (bod č. 7): realizácia výkonu, zaliatie, hnojenie, vyčistenie pracoviska, odvoz odpadu na miesto zhodnotenia resp. zneškodnenia ihneď po ukončení prác, návrat do sídla spoločnosti.
Zakotvenie dreviny (bod č. 8): V cene je započítaná cena materiálu. V cene sú zahrnuté náklady na: príchod na pracovisko, dovoz a vyloženie materiálu, pracovné prostriedky na výkon služby (kladivá, sekera a pod.),
Zakotvenie dreviny (bod č. 8): realizácia výkonu, vyčistenie pracoviska, odvoz odpadu na miesto zhodnotenia resp. zneškodnenia ihneď po ukončení prác, návrat do sídla spoločnosti.
Ochrana kmeňa - Zhotovenie obalu kmeňa (bod č. 9): Cena vrátane materiálu. V cene sú zahrnuté náklady za: príchod na pracovisko, pracovné prostriedky na výkon služby (nož, rukavice a pod.), realizácia výkonu (obalenie kmeňa stromu od koreňovej
Ochrana kmeňa - Zhotovenie obalu kmeňa (bod č. 9): bázy smerom ku korune s prichytením), vyčistenie pracoviska, odvoz odpadu na miesto zhodnotenia resp. zneškodnenia ihneď po ukončení prác.
Ochrana kmeňa - Inštalácia ochranného prvku (bod č. 10): Cena je za inštaláciu a materiál (GEFA Plantasafe Standard).
Starostlivosť po výsadbe - Výchovné rezy sadeníc  (bod č. 11): V cene sú zahrnuté náklady na: príchod na pracovisko, pracovné prostriedky na výkon služby, realizácia výkonu, vyčistenie pracoviska, odvoz odpadu na miesto zhodnotenia resp. zneškodnenia ihneď
Starostlivosť po výsadbe - Výchovné rezy sadeníc (bod č. 11): po ukončení prác, návrat do sídla spoločnosti.
Starostlivosť po výsadbe - Kontrola kotviacich a ochranných prvkov (bod č. 12): Cena zahŕňa príchod na pracovisko, kontrolu, prípadnú opravu, návrat do sídla spoločnosti.
Starostlivosť po výsadbe - Zavlažovanie (bod č. 13): Pri zavlažovaní stromov sa musí prevlhčiť celý profil výsadbovej jamy. Jedna zavlažovacia dávka predstavuje pri celoplošnom zavlažovaní 15 – 20 mm vody. Zavlažovanie sa nevykonáva aplikáciou vody pod
Starostlivosť po výsadbe - Zavlažovanie (bod č. 13): tlakom, aby nedochádzalo k vymývaniu pôdy a zhoršeniu jej fyzikálnych vlastností. Cenu za mernú jednotku zahŕňa 1 poliatie všetkých 142 ks drevín vrátane dovozu vody, realizácie výkonu a vrátenia sa
Starostlivosť po výsadbe - Zavlažovanie (bod č. 13): do spoločnosti. Počas zalievania v sezóne je nutné rátať s možným obmedzeným prístupom k niektorým výsadbám.
Ošetrenie vysadených drevín (bod č. 14): V cene sú zahrnuté náklady na: príchod na pracovisko, pracovné prostriedky na výkon služby (motyka, hrable a pod.), realizácia výkonu (odburinenie zálievkových mís s nakyprením, s prípadným zložením o
Ošetrenie vysadených drevín (bod č. 14): odpadu na hromady), vyčistenie pracoviska, odvoz odpadu na miesto zhodnotenia resp. zneškodnenia ihneď po ukončení prác, návrat do sídla spoločnosti.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ musí mať v predmete činnosti zapísaný predmet podnikania, ktorý ho oprávňuje na realizáciu predmetu tejto zmluvy.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že sa podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre Objednávateľa vykoná službu, ktorá je predmetom tejto zmluvy, aj v prípade, keď bude plniť predmet tejto zmluvy cez 3. osobu.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia - pozemok registra „C“-KN, p. č. 3899/6.
4. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy - rozpis ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
5. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
6. Služba, ktorá je predmetom tejto zmluvy musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
7. Všetky práce a dodávky musia byť realizované v súlade so Zákonom č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov, Vyhláškou MŽP SR č. 24/2003 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny, Zákonom č. 251/2012 Z. z. o energetike a doplnení niektorých zákonov, Zákon č. 442/2002 Z. z. o verejných vodovodoch a verejných kanalizáciách a v súlade s Arboristickým štandardom - Výsadba stromov a krov 4.
8. Výsadba drevín ako aj ostatné služby s tým súvisiace v zmysle technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy a za podmienok tejto zmluvy musia byť zrealizované najneskôr do 30. 04. 2021.
9. Zmluvná starostlivosť  o vysadené dreviny v zmysle technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je tri roky po výsadbe, to znamená, že dreviny vysadené do 30. 04. 2021 majú zmluvnú starostlivosť do 30. 04.  2024.
10. Dodávateľ je povinný začať s realizáciou výkonov súvisiacich s výsadbou drevín v zmysle technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy najneskôr do 7 dní od uzavretia tejto zmluvy.
11. Dodávateľ je povinný začať s čiastkovým plnením predmetu tejto zmluvy spočívajúcim v následnej zmluvnej starostlivosti o vysadené dreviny do 5 pracovných dní od vyzvania Objednávateľom.
12. Množstvá služieb, ktoré Objednávateľ v technickej špecifikácii predmetu zmluvy stanovil ako maximálne, sú len predpokladané a pre Objednávateľa nie sú záväzné. Dodávateľ nebude nijakým spôsobom sankcionovať nedočerpanie predpokladaných množstiev, ktoré Objednávateľ stanovil ako maximálne.
13. Dodávateľ sa zaväzuje minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť Objednávateľovi e-mailom mená a priezviská pracovníkov Dodávateľa, ktorí vykonajú službu, EČV vozidla a dátum vykonania požadovanej služby.
14. V prípade neujatia sa vysadených drevín počas doby dohodnutej zmluvnej starostlivosti o vysadené dreviny sa Dodávateľ zaväzuje bezodkladne a bezplatne zabezpečiť novú výsadbu a to v počte ako aj v druhovom zložení neujatých drevín v zmysle právoplatného rozhodnutia, na základe ktorého sa realizuje predmetná výsadba.
15. Dodávateľ sa zaväzuje v rámci plnenia predmetu zmluvy vysadené dreviny zakresliť do Projektu náhradnej výsadby navrhnutého v rámci vypracovanej Krajinno-architektonickej štúdie Objednávateľa.
16. Dodávateľ umožní oprávnenému zamestnancovi Objednávateľa kontrolovať plnenie predmetu zmluvy počas jeho realizácie.
17. Cena za vykonanie služby, ktorá je predmetom tejto zmluvy je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
18. Dohodnutá zmluvná cena je konečná a nemenná a zahŕňa všetky náklady za služby, tovary a práce, ktoré v súvislosti s vykonaním predmetu zmluvy Dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta plnenia a ostatných nákladov podľa technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy.
19. Dodávateľ nie je oprávnený v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy požadovať od Objednávateľa žiadne ďalšie platby nad rámec zmluvnej ceny. Dodávateľ garantuje stálosť cien za realizáciu predmetu tejto zmluvy počas celej doby platnosti zmluvy.
20. Ak Dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, Objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
21. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platba za plnenie predmetu zmluvy bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej Dodávateľom a doručenej Objednávateľovi.  Dodávateľ môže fakturovať len služby, ktoré vykonal riadne a včas podľa tejto zmluvy. Súčasťou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
22. Faktúra musí obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. Lehota splatnosti je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy medzi Dodávateľom a Objednávateľom bez akýchkoľvek vád podľa tejto zmluvy.
23. Faktúra vystavená Dodávateľom podlieha kontrole vykonávanej osobou poverenou Objednávateľom, pričom v prípade, že faktúra nie je vystavená riadne, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť Dodávateľovi na opravu. Ak faktúra nebude vystavená riadne a nebude obsahovať náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi bez zaplatenia. Doručením opravenej faktúry Objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti.
24. Samostatná faktúra bude Dodávateľom vystavená po ukončení realizácie výsadby drevín. Služby súvisiace s následnou zmluvnou starostlivosťou o vysadené dreviny budú fakturované na základe reálnych výkonov za jednotlivé mesiace počas lehoty plnenia zmluvy.
25. Počas realizácie predmetu zmluvy je Dodávateľ povinný dodržiavať ustanovenia zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov . Dodávateľ zabezpečí odovzdanie odpadov, ktoré vzniknú počas realizácie predmetu zmluvy, osobám oprávneným nakladať s odpadmi podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
26. Počas realizácie predmetu tejto zmluvy je Dodávateľ povinný dodržiavať ustanovenia zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ako "BOZP")  a zákona c. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (ďalej ako "PO").
27. Ak konanie Dodávateľa má za následkov porušenie predpisov BOZP, PO, životného prostredia alebo súvisiacich právnych predpisov Slovenskej republiky a EÚ a tieto porušenia budú mať za následok uloženie pokuty (sankcie) Objednávateľovi zo strany orgánov verejnej alebo štátnej správy podľa príslušných právnych predpisov, je Dodávateľ povinný nahradiť Objednávateľovi takto zaplatenú pokutu v plnej výške. Objednávateľ je oprávnený vykonať kontrolu dodržiavania povinnosti vyplývajúcich podľa tejto zmluvy a ďalších povinností vyplývajúcich o ochrane BOZP a PO.
28. Dodávateľ je povinný zabezpečiť pracovisko výstražnými a bezpečnostnými prvkami a zároveň vybaviť svojich pracovníkov potrebnými OOPP.
29. Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadne vady na plnení podľa tejto zmluvy uplatní bezodkladne po ich zistení písomnou formou (e-mailom). Pokiaľ sa písomne zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť závady a nedostatky vo vykonaných službách do 2 dní od doručenia písomnej (e-mailovej) reklamácie Objednávateľa Dodávateľovi. O odstránení vád sú zmluvné strany povinné bez zbytočného odkladu vyhotoviť protokol, ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
30. Dodávateľ je povinný odstrániť vady na plnení predmetu tejto zmluvy na vlastné náklady. Dodávateľ nemá nárok na úhradu nákladov za vykonané práce ani na úhradu akýchkoľvek iných nákladov, ktoré mu z titulu odstránenia vád vzniknú.
31. Ak dodávateľ nevykoná službu riadne a včas podľa tejto zmluvy, je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nevykonanej služby a to za každý každý i začatý deň a každý prípad omeškania zvlášť, až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
32. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu v prípade oneskoreného vybavenia reklamácie na plnení predmetu zmluvy vo výške 0,05% z ceny reklamovaného plnenia predmetu zmluvy za každý aj začatý deň omeškania.
33. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne Objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
34. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak Dodávateľ nevykoná služba podľa tejto zmluvy v požadovanej kvalite alebo v termínoch podľa tejto zmluvy.
35. Nedodržanie akejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných podmienkach na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.
36. Zmluvné strany môžu ukončiť túto zmluvu aj výpoveďou bez udania dôvodu s tým, že výpovedná lehota je 1-mesačná a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

15.03.2021 08:00 — 30.04.2024 18:00

1,00 súbor

62 854,86

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.03.2021 10:03

12.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 216
 23
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.03.2021 10:49 - Vstupná ponuka 62 854,86 € Cena s DPH
12.03.2021 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 53 998,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS