603295
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK
45316953
SWM Group a.s.
Ráztočná 8626, Bratislava, 82107, SVK
Výsadba drevín
výsadba drevín, náhradná výsadba drevín, starostlivosť o dreviny
Služba, Tovar
1. Dodanie drevín
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka a výsadba 142 ks drevín na základe § 48 ods. 1 Zákona 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov vrátane následnej starostlivosti po dobu troch rokov od výsadby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dodanie drevín Topoľ biely / Populus alba s obvodom kmeňa 17 – 20 cm | ks | 27 | ||
2. Dodanie drevín Topoľ čierny / Populus nigra s obvodom kmeňa 17 – 20 cm | ks | 25 | ||
3. Dodanie drevín Jaseň štíhly / Fraxinus exelsior s obvodom kmeňa 17 – 20 cm | ks | 30 | ||
4. Dodanie drevín Čremcha strapcovitá / Prunus padus s obvodom kmeňa 17 – 20 cm | ks | 30 | ||
5. Dodanie drevín Jarabina vtáčia / Sorbus aucuparia s obvodom kmeňa 17 – 20 cm | ks | 30 | ||
6. Hĺbenie jamiek bez samotného vysadenia, s výmenou pôdy do 50% (v rovine a na svahu 1:5), naloženie prebytočných výkopov na dopravný prostriedok, odvozom a zložením. Objem výsadbovej jamy zodpovedá minimálne 1,5-násobku objemu koreňového balu sadenice. | ks | 142 | ||
7. Výsadba drevín s balom do vopred vyhĺbenej jamky so zaliatím v rovine alebo na svahu v zmysle Arboristického štandardu 4 - Výsadba stromov a krov. | ks | 142 | ||
8. Zakotvenie dreviny troma kolmi s ochranou proti poškodeniu kmeňa v mieste vzoprenia, s minimálnym priemerom 7 cm, s priečnym latovaním 3 krát v spodnej časti a 2 krát v hornej časti – pod nasadením koruny, a to po dobu minimálne troch rokov, a s upevnením textilnými kotviacimi pásmi. Kotvenie nesmie poškodzovať strom. | ks | 142 | ||
9. Ochrana kmeňa - Zhotovenie obalu kmeňa stromov z juty v jednej vrstve. | ks | 142 | ||
10. Ochrana kmeňa - Inštalácia ochranného prvku proti poškodeniu kmeňa kosačkami. Ochranné prvky kmeňa sa inštalujú tak, aby nedochádzalo k poškodeniu dreviny. | ks | 142 | ||
11. Starostlivosť po výsadbe - Výchovné rezy sadeníc (riadiť sa Arboristickým štandardom – Rez stromov). | ks | 142 | ||
12. Starostlivosť po výsadbe - Kontrola kotviacich a ochranných prvkov 1x za rok. | ks | 426 | ||
13. Starostlivosť po výsadbe - Zavlažovanie . Objem vody použitej na jednu zavlažovaciu dávku v rozmedzí 100 – 120% objemu koreňového balu. Frekvencia zavlažovania podmienená najmä typom a veľkosťou sadenice, priebehom počasia, pôdnym typom, expozíciou terénu a prítomnosťou mulča. Pri odrastených stromoch s balom v intervale 7 – 14 dní počas prvého roka po výsadbe. V ďalších rokoch po výsadbe sa interval zavlažovania predlžuje o 100 % na každý ďalší rok po výsadbe. | ks | 50 | ||
14. Ošetrenie vysadených drevín - odburinenie s nakyprením, s prípadným zložením odpadu na hromady, naložením na dopravný prostriedok a odvozom. | ks | 852 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodanie drevín (bod č. 1- 5): | Stromy I. kategórie, bez poškodenia, s typickým habitusom a symetrickou korunou. Sadenice stromov musia spĺňať ukazovatele kvality podľa STN 83 7016 – Rastliny a ich výsadba. Sadenice stromov musia |
Dodanie drevín (bod č. 1- 5): | Sadenice stromov musia byť zdravé, bez známok poškodenia kmeňa a kostrových konárov, bez chorôb a škodcov. Musia zodpovedať charakteristickým znakom daného taxónu. |
Dodanie drevín (bod č. 1-5): | Maximálny priemer rán bez kalusu je 20 mm. Dodávateľ garantuje správnosť údajov na menovkách (druh, kultivar, veľkosť, kvalita, počet presadení, počet kusov v balení, celkový počet). |
Dodanie drevín (bod č. 1-5): | Minimálne 1% náhodne vybraných sadeníc stromov môže byť starostlivo ohliadnutých a prekontrolovaných (pri stromoch dodávaných s balom, vrátane možnosti rozoberania balu). |
Dodanie drevín (bod č. 1-5): | Zisťujú sa najmä nasledujúce parametre: rany po prerušení koreňov (maximálny priemer rany 30 mm), dostatočný počet rovnomerne rozložených hlavných a jemných vedľajších koreňov s prihliadnutím |
Dodanie drevín (bod č. 1-5): | k vlastnostiam jednotlivých taxonov, korene nesmú byť preschnuté, nesmú byť náznaky symptómov hubovej infekcie, pozícia koreňového krčku v bale (nesmie byť umiestnený pod úrovňou pôdy – „utopený“ |
Dodanie drevín (bod č. 1-5): | ani nad balom). Koreňový bal musí byť vo vzťahu k veľkosti stromu primerane veľký. Pri stromoch s balom sa na ochranu koreňového systému používa pletivo bez povrchovej úpravy. |
Dodanie drevín (bod č. 1-5): | koreňový bal, musí byť z prírodného, ľahko rozložiteľného materiálu. |
Hĺbenie jamiek (bod č. 6): | V cene sú zahrnuté náklady na: príchod na pracovisko, pracovné prostriedky na výkon služby (motyky, lopaty, rukavice, rýle a pod.), realizácia úkonu, vyčistenie pracoviska, odvoz odpadu na miesto |
Hĺbenie jamiek (bod č. 6): | zhodnotenia resp. zneškodnenia ihneď po ukončení prác, náklady na uloženie na skládku alebo na miesto zhodnotenia, návrat do sídla spoločnosti. |
Výsadba drevín (bod č. 7): | Cena zahŕňa len samotnú realizáciu výsadby so zaliatím a aplikovanie látok zlepšujúcich pôdne vlastnosti a zadržiavanie vody a v prípade potreby pridanie minerálneho hnojiva (v závislosti od druhu |
Výsadba drevín (bod č. 7): | a pôdnych podmienok), ktorý bude premiešaný so substrátom. V cene nebude započítaná cena rastlinného materiálu, vykonanie povýsadbového (komparatívneho) rezu, pokiaľ nebol na drevine vykonaný v škôlke |
Výsadba drevín (bod č. 7): | pred samotnou výsadbou. V cene sú zahrnuté náklady na: príchod na pracovisko, dovoz a vyloženie rastlinného materiálu, pracovné prostriedky na výkon služby (rýľ, lopata, rukavice a pod.), |
Výsadba drevín (bod č. 7): | realizácia výkonu, zaliatie, hnojenie, vyčistenie pracoviska, odvoz odpadu na miesto zhodnotenia resp. zneškodnenia ihneď po ukončení prác, návrat do sídla spoločnosti. |
Zakotvenie dreviny (bod č. 8): | V cene je započítaná cena materiálu. V cene sú zahrnuté náklady na: príchod na pracovisko, dovoz a vyloženie materiálu, pracovné prostriedky na výkon služby (kladivá, sekera a pod.), |
Zakotvenie dreviny (bod č. 8): | realizácia výkonu, vyčistenie pracoviska, odvoz odpadu na miesto zhodnotenia resp. zneškodnenia ihneď po ukončení prác, návrat do sídla spoločnosti. |
Ochrana kmeňa - Zhotovenie obalu kmeňa (bod č. 9): | Cena vrátane materiálu. V cene sú zahrnuté náklady za: príchod na pracovisko, pracovné prostriedky na výkon služby (nož, rukavice a pod.), realizácia výkonu (obalenie kmeňa stromu od koreňovej |
Ochrana kmeňa - Zhotovenie obalu kmeňa (bod č. 9): | bázy smerom ku korune s prichytením), vyčistenie pracoviska, odvoz odpadu na miesto zhodnotenia resp. zneškodnenia ihneď po ukončení prác. |
Ochrana kmeňa - Inštalácia ochranného prvku (bod č. 10): | Cena je za inštaláciu a materiál (GEFA Plantasafe Standard). |
Starostlivosť po výsadbe - Výchovné rezy sadeníc (bod č. 11): | V cene sú zahrnuté náklady na: príchod na pracovisko, pracovné prostriedky na výkon služby, realizácia výkonu, vyčistenie pracoviska, odvoz odpadu na miesto zhodnotenia resp. zneškodnenia ihneď |
Starostlivosť po výsadbe - Výchovné rezy sadeníc (bod č. 11): | po ukončení prác, návrat do sídla spoločnosti. |
Starostlivosť po výsadbe - Kontrola kotviacich a ochranných prvkov (bod č. 12): | Cena zahŕňa príchod na pracovisko, kontrolu, prípadnú opravu, návrat do sídla spoločnosti. |
Starostlivosť po výsadbe - Zavlažovanie (bod č. 13): | Pri zavlažovaní stromov sa musí prevlhčiť celý profil výsadbovej jamy. Jedna zavlažovacia dávka predstavuje pri celoplošnom zavlažovaní 15 – 20 mm vody. Zavlažovanie sa nevykonáva aplikáciou vody pod |
Starostlivosť po výsadbe - Zavlažovanie (bod č. 13): | tlakom, aby nedochádzalo k vymývaniu pôdy a zhoršeniu jej fyzikálnych vlastností. Cenu za mernú jednotku zahŕňa 1 poliatie všetkých 142 ks drevín vrátane dovozu vody, realizácie výkonu a vrátenia sa |
Starostlivosť po výsadbe - Zavlažovanie (bod č. 13): | do spoločnosti. Počas zalievania v sezóne je nutné rátať s možným obmedzeným prístupom k niektorým výsadbám. |
Ošetrenie vysadených drevín (bod č. 14): | V cene sú zahrnuté náklady na: príchod na pracovisko, pracovné prostriedky na výkon služby (motyka, hrable a pod.), realizácia výkonu (odburinenie zálievkových mís s nakyprením, s prípadným zložením o |
Ošetrenie vysadených drevín (bod č. 14): | odpadu na hromady), vyčistenie pracoviska, odvoz odpadu na miesto zhodnotenia resp. zneškodnenia ihneď po ukončení prác, návrat do sídla spoločnosti. |
Názov |
1. Dodávateľ musí mať v predmete činnosti zapísaný predmet podnikania, ktorý ho oprávňuje na realizáciu predmetu tejto zmluvy. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že sa podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre Objednávateľa vykoná službu, ktorá je predmetom tejto zmluvy, aj v prípade, keď bude plniť predmet tejto zmluvy cez 3. osobu. |
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia - pozemok registra „C“-KN, p. č. 3899/6. |
4. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy - rozpis ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
5. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
6. Služba, ktorá je predmetom tejto zmluvy musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby. |
7. Všetky práce a dodávky musia byť realizované v súlade so Zákonom č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov, Vyhláškou MŽP SR č. 24/2003 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny, Zákonom č. 251/2012 Z. z. o energetike a doplnení niektorých zákonov, Zákon č. 442/2002 Z. z. o verejných vodovodoch a verejných kanalizáciách a v súlade s Arboristickým štandardom - Výsadba stromov a krov 4. |
8. Výsadba drevín ako aj ostatné služby s tým súvisiace v zmysle technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy a za podmienok tejto zmluvy musia byť zrealizované najneskôr do 30. 04. 2021. |
9. Zmluvná starostlivosť o vysadené dreviny v zmysle technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je tri roky po výsadbe, to znamená, že dreviny vysadené do 30. 04. 2021 majú zmluvnú starostlivosť do 30. 04. 2024. |
10. Dodávateľ je povinný začať s realizáciou výkonov súvisiacich s výsadbou drevín v zmysle technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy najneskôr do 7 dní od uzavretia tejto zmluvy. |
11. Dodávateľ je povinný začať s čiastkovým plnením predmetu tejto zmluvy spočívajúcim v následnej zmluvnej starostlivosti o vysadené dreviny do 5 pracovných dní od vyzvania Objednávateľom. |
12. Množstvá služieb, ktoré Objednávateľ v technickej špecifikácii predmetu zmluvy stanovil ako maximálne, sú len predpokladané a pre Objednávateľa nie sú záväzné. Dodávateľ nebude nijakým spôsobom sankcionovať nedočerpanie predpokladaných množstiev, ktoré Objednávateľ stanovil ako maximálne. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť Objednávateľovi e-mailom mená a priezviská pracovníkov Dodávateľa, ktorí vykonajú službu, EČV vozidla a dátum vykonania požadovanej služby. |
14. V prípade neujatia sa vysadených drevín počas doby dohodnutej zmluvnej starostlivosti o vysadené dreviny sa Dodávateľ zaväzuje bezodkladne a bezplatne zabezpečiť novú výsadbu a to v počte ako aj v druhovom zložení neujatých drevín v zmysle právoplatného rozhodnutia, na základe ktorého sa realizuje predmetná výsadba. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje v rámci plnenia predmetu zmluvy vysadené dreviny zakresliť do Projektu náhradnej výsadby navrhnutého v rámci vypracovanej Krajinno-architektonickej štúdie Objednávateľa. |
16. Dodávateľ umožní oprávnenému zamestnancovi Objednávateľa kontrolovať plnenie predmetu zmluvy počas jeho realizácie. |
17. Cena za vykonanie služby, ktorá je predmetom tejto zmluvy je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
18. Dohodnutá zmluvná cena je konečná a nemenná a zahŕňa všetky náklady za služby, tovary a práce, ktoré v súvislosti s vykonaním predmetu zmluvy Dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta plnenia a ostatných nákladov podľa technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy. |
19. Dodávateľ nie je oprávnený v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy požadovať od Objednávateľa žiadne ďalšie platby nad rámec zmluvnej ceny. Dodávateľ garantuje stálosť cien za realizáciu predmetu tejto zmluvy počas celej doby platnosti zmluvy. |
20. Ak Dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, Objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
21. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platba za plnenie predmetu zmluvy bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej Dodávateľom a doručenej Objednávateľovi. Dodávateľ môže fakturovať len služby, ktoré vykonal riadne a včas podľa tejto zmluvy. Súčasťou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
22. Faktúra musí obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. Lehota splatnosti je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy medzi Dodávateľom a Objednávateľom bez akýchkoľvek vád podľa tejto zmluvy. |
23. Faktúra vystavená Dodávateľom podlieha kontrole vykonávanej osobou poverenou Objednávateľom, pričom v prípade, že faktúra nie je vystavená riadne, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť Dodávateľovi na opravu. Ak faktúra nebude vystavená riadne a nebude obsahovať náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi bez zaplatenia. Doručením opravenej faktúry Objednávateľovi začne plynúť nová lehota splatnosti. |
24. Samostatná faktúra bude Dodávateľom vystavená po ukončení realizácie výsadby drevín. Služby súvisiace s následnou zmluvnou starostlivosťou o vysadené dreviny budú fakturované na základe reálnych výkonov za jednotlivé mesiace počas lehoty plnenia zmluvy. |
25. Počas realizácie predmetu zmluvy je Dodávateľ povinný dodržiavať ustanovenia zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov . Dodávateľ zabezpečí odovzdanie odpadov, ktoré vzniknú počas realizácie predmetu zmluvy, osobám oprávneným nakladať s odpadmi podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
26. Počas realizácie predmetu tejto zmluvy je Dodávateľ povinný dodržiavať ustanovenia zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ako "BOZP") a zákona c. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (ďalej ako "PO"). |
27. Ak konanie Dodávateľa má za následkov porušenie predpisov BOZP, PO, životného prostredia alebo súvisiacich právnych predpisov Slovenskej republiky a EÚ a tieto porušenia budú mať za následok uloženie pokuty (sankcie) Objednávateľovi zo strany orgánov verejnej alebo štátnej správy podľa príslušných právnych predpisov, je Dodávateľ povinný nahradiť Objednávateľovi takto zaplatenú pokutu v plnej výške. Objednávateľ je oprávnený vykonať kontrolu dodržiavania povinnosti vyplývajúcich podľa tejto zmluvy a ďalších povinností vyplývajúcich o ochrane BOZP a PO. |
28. Dodávateľ je povinný zabezpečiť pracovisko výstražnými a bezpečnostnými prvkami a zároveň vybaviť svojich pracovníkov potrebnými OOPP. |
29. Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadne vady na plnení podľa tejto zmluvy uplatní bezodkladne po ich zistení písomnou formou (e-mailom). Pokiaľ sa písomne zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť závady a nedostatky vo vykonaných službách do 2 dní od doručenia písomnej (e-mailovej) reklamácie Objednávateľa Dodávateľovi. O odstránení vád sú zmluvné strany povinné bez zbytočného odkladu vyhotoviť protokol, ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
30. Dodávateľ je povinný odstrániť vady na plnení predmetu tejto zmluvy na vlastné náklady. Dodávateľ nemá nárok na úhradu nákladov za vykonané práce ani na úhradu akýchkoľvek iných nákladov, ktoré mu z titulu odstránenia vád vzniknú. |
31. Ak dodávateľ nevykoná službu riadne a včas podľa tejto zmluvy, je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nevykonanej služby a to za každý každý i začatý deň a každý prípad omeškania zvlášť, až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
32. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu v prípade oneskoreného vybavenia reklamácie na plnení predmetu zmluvy vo výške 0,05% z ceny reklamovaného plnenia predmetu zmluvy za každý aj začatý deň omeškania. |
33. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne Objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
34. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak Dodávateľ nevykoná služba podľa tejto zmluvy v požadovanej kvalite alebo v termínoch podľa tejto zmluvy. |
35. Nedodržanie akejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných podmienkach na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie. |
36. Zmluvné strany môžu ukončiť túto zmluvu aj výpoveďou bez udania dôvodu s tým, že výpovedná lehota je 1-mesačná a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.03.2021 08:00 — 30.04.2024 18:00
1,00 súbor
62 854,86
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.03.2021 10:03
12.03.2021 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.03.2021 10:49 - Vstupná ponuka | 62 854,86 | € | Cena s DPH |
12.03.2021 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: