00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
37218379
Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier
Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Kancelársky papier A4 80 g
papier do fotokopírky, papier na písanie papier do tlačiarní
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier A4 80 g
|
|
---|---|
Funkcia |
kvalitný biely multifunkčný papier pre každodenné kopírovanie a tlač |
papier do laserových a atramentových tlačiarní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Papier Xerox A4, 80g /m2 | krab | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Papier Xerox A4, 80g / 500 ks. Formá A4, 80g/m2, farba biela, balenie 500 ks, musí spĺňať EN 12281 požiadavky pre rozmnožovanie suchým tonerom a ISO 9706. | áno |
1. Počet kusov papiera v balíku | 500 |
1. Počet kusov balíkov v krabici | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia |
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 2 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Splatnosť faktúry 60 dní. |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS,podpísanú kúpno predajnú zmluvu. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Dodávateľ dodá pri každej objednávke potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou,dodacím listom a tovarom. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
1 100,00 krab.
13 750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.03.2021 10:31
13.03.2021 11:00
15.03.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.03.2021 11:57 - Vstupná ponuka | 13 750,00 | € | Cena bez DPH |
11.03.2021 15:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 746,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: