• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2021 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2021 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2021 10:25

Detail zákazky Z20214122

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2021 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2021 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2021 10:25

Základné údaje

Z20214122

OF-231883

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5600433

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

46326138

Váš Komfort s. r. o.

Štúrova 16, Pezinok, 90203, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnej budove

upratovacie služby, čistiace služby

  • 90910000-9 - Upratovacie služby
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špecifikácia upratovacích a čistiacich služieb
Funkcia
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb, hygienických potrieb v administratívnej budove.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upratovaná plocha celkom m2 4806,13
VCHOD č. 1: Prízemie: WC ženy a muži m2 30,71
Prízemie: Kuchynky m2 15,12
Prízemie: Chodby m2 81,27
Prízemie: Hala m2 115,50
Prízemie: Jedáleň, bufet m2 111,90
Prízemie: Schody m2 32,02
Prízemie: Kancelárie m2 272,86
Prízemie: Ubytovňa m2 48,10
Prízemie: WC m2 4,56
Prízemie: Kuchynka m2 5,10
1. poschodie: WC ženy a muži m2 34,01
1. poschodie: Kuchynky m2 35,56
1. poschodie: Loggie m2 11,27
1. poschodie: Chodby m2 164,78
1. poschodie: Schody m2 20,90
1. poschodie: Kancelárie m2 486,52
2. poschodie: WC ženy a muži m2 48,70
2. poschodie: Kuchynky m2 21,09
2. poschodie: Loggie m2 11,27
2. poschodie: Chodby m2 161,70
2. poschodie: Schody m2 20,90
2. poschodie: Kancelárie m2 482,65
3. poschodie: WC ženy a muži m2 39,75
3. poschodie: Kuchynky m2 15,70
3. poschodie: Loggie m2 11,27
3. poschodie: Chodby m2 158,60
3. poschodie: Schody m2 20,90
3. poschodie: Kancelárie m2 487,95
4. poschodie: WC ženy a muži m2 24,19
4. poschodie: Kuchynky m2 17,18
4. poschodie: Loggie m2 12,27
4. poschodie: Chodby m2 159,99
4. poschodie: Schody m2 19,41
4. poschodie: Kancelárie m2 488,66
5. poschodie: WC ženy a muži m2 38,74
5. poschodie: Chodba, vestibul m2 150,05
5. poschodie: Zasadačka m2 233
5. poschodie: Šatne m2 14,20
5. poschodie: Schody m2 22,28
5. poschodie: Inšpekčné izby m2 142,42
Suterén: Garáž m2 66,50
Suterén: Posilňovňa m2 86
Suterén: Sklad m2 77,80
VCHOD č. 2: 1. poschodie: Predsieň m2 13,60
1. poschodie: Kúpeľňa m2 5,70
1. poschodie: WC m2 1,52
1. poschodie: Kuchyňa m2 12,96
1. poschodie: Loggia m2 4,25
2. poschodie: Predsieň m2 13,60
2. poschodie: Kúpeľňa m2 5,70
2. poschodie: WC m2 1,52
2. poschodie: Kuchyňa m2 12,96
2. poschodie: Loggia m2 4,25
3. poschodie: Predsieň m2 13,60
3. poschodie: Kúpeľňa m2 5,70
3. poschodie: WC m2 1,52
3. poschodie: Kuchyňa m2 12,96
3. poschodie: Loggia m2 4,25
4. poschodie: Predsieň m2 15,58
4. poschodie: Kúpeľňa m2 5,89
4. poschodie: WC m2 1,52
4. poschodie: Kuchyňa m2 12,96
4. poschodie: Loggia m2 4,25
5. poschodie: Predsieň m2 14,98
5. poschodie: Kúpeľňa m2 6,60
5. poschodie: WC m2 1,98
5. poschodie: Kuchyňa s izbou m2 59,53
5. poschodie: Schody m2 65,40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určený počet zamestnancov poskytovateľa 4 zamestnanci poskytovateľa
ADMINISTRATÍVNE PRIESTORY - kancelárie, zasadacie a rokovacie priestory
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob (podľa potreby výmena sáčkov)
- transport odpadov na určené miesto
- vyprázdnenie skartovačiek (v prípade potreby)
- čistenie a umývanie stolov v zasadacích a rokovacích priestoroch (v prípade potreby aj s použitím dezinfekčných prípravkov)
Práce 1x týždenne:
- utieranie vnútorných parapetných dosiek vlhkou handrou
- poutieranie prachu z voľných plôch písacích stolov a ostatných vodorovných plôch (podľa potreby na vlhko)
- vysávanie kobercov, čalúnených stoličiek a kresiel a pod. (v prípade potreby častejšie)
- čistenie a umývanie pevných podláh - v prípade potreby dezinfekčnými prípravkami na báze chlóru
- čistenie dverí a nábytku na miestach častého dotyku, vrátane dezinfekcie (napr. kľučiek, vypínačov) chlórovými prípravkami - v prípade potreby častejšie
Práce 1x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie všetkých dostupných vodorovných plôch na skriniach
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- vysávanie čalúnených stoličiek, kresiel a pod. v rokovacích a zasadacích priestoroch
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
- umytie a ošetrenie nábytku vhodným prípravkom
SOCIÁLNE ZARIADENIA – kúpeľne, WC, sprchy, kuchynky, priestory vyžadujúce si osobitnú hygienu
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a obkladov v dosahu vody
- čistenie a dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií
- čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, vaní, spŕch a výleviek
- odstránenie škvŕn a vlhké utretie dverí a keramických obkladov s použitím dezinfekčných prostriedkov v bezprostrednej blízkosti vody
- umývanie pevných podláh - v prípade potreby s použitím dezinfekčných prípravkov na báze chlóru
- leštenie zrkadiel, odstránenie škvŕn z odkladacích poličiek, nerezových doplnkov v sociálnych priestoroch (smetné koše, zásobníky toaletného papiera, sušičov rúk)
Práce 1 x týždenne:
- utretie prachu na dostupných miestach
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, nábytku a z miest častého dotyku, vrátane dezinfekcie kľučiek, vypínačov, madiel chlórovými prípravkami - v prípade potreby častejšie
Práce 1 x mesačne:
- dôkladné čistenie spodkov umývadiel, sifónov odpadových rúr WC z vonkajšej strany s použitím vhodných čistiacich prostriedkov a dezinfekcie
- dôkladná dezinfekcia kuchynských liniek, drezov a kuchynských batérií
- umytie a dezinfekcia dverí, madiel, zárubní, parapetov, vypínačov, zásuviek
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
VSTUPNÉ PRIESTORY, VRÁTNICA, SCHODY, CHODBY, VÝŤAHY
Denné práce:
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov
- transport odpadov na určené miesto
- zabezpečenie čistoty okolo kontajnerov
- zabezpečenie čistoty exteriérových schodísk a priľahlej plochy pred vstupnými priestormi
- vyprázdnenie a očistenie stojanových popolníkov pod exteriérovým schodiskom
- čistenie a umytie dlažby vo vstupnom priestore a na schodiskách - v prípade potreby s použitím dezinfekčných prípravkov na báze chlóru
- odstránenie škvŕn z presklených dverí vo vstupnom priestore a na schodiskách
- čistenie interiéru výťahov 2 ks - umytie podlahy, madiel, ovládacích panelov, zrkadiel - v prípade potreby s použitím dezinfekčných prípravkov na báze chlóru
Práce 1 x týždenne:
- dôkladné umytie a leštenie sklených dverí a sklených tabúľ vo vstupnom priestore a na schodiskách
- čistenie škvŕn z dverí kľučiek, vypínačov, madiel na schodoch
- vysávanie čalúnených kresiel vo vstupnom priestore
Práce 1 x mesačne:
- ometanie pavučín
- vlhké utretie prachu na rámoch obrazov a hasiacich prístrojoch
- utretie prachu s pomocou rebríka na inventári
- umývanie dverí a zárubní vhodným prípravkom
Práce 2 x ročne:
- očistenie radiátorov
- utieranie prachu zo svietidiel
INŠPEKČNÉ IZBY
- vyprázdnenie, mechanické čistenie smetných košov a nádob, resp. výmena sáčkov (podľa potreby)
- transport odpadov na určené miesto (podľa potreby)
- čistenie kuchynských liniek, drezov, kuchynských batérií a obkladov v dosahu vody (podľa potreby)
- čistenie a dezinfekcia umývadiel, vodovodných batérií (podľa potreby)
- čistenie a dezinfekcia WC, pisoárov, vaní, spŕch (podľa potreby)
- vysávanie kobercov (podľa potreby)
OKOLIE BUDOVY
- čistenie vonkajších priestorov budovy
 2. Špecifikácia hygienických potrieb
Funkcia
Zabezpečenie dodávky hygienických potrieb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier 420 g bielený recyklát dvojvrstvový, priemer 19 cm (minimálny ročný počet ks) ks 1300
Hygienické ZZ utierky jednovrstvové skladané biele 25 x 23 cm 250 ks/bal (minimálny ročný počet bal) balenie 1300
Papierové kuchynské utierky biele v rolke 900 g dvojvrstvová 100% celulóza perforovaná (minimálny ročný počet) ks 1300
Tekuté mydlo s glycerínom antibakteriálne na bežnú hygienickú starostlivosť, ničí baktérie 5 l (minimálny ročný počet) ks 300
Koncentrovaný prostriedok na umývanie riadu odstraňujúci mastnotu balenie 1l (minimálny ročný počet) ks 300
WC gél so závesnou nádržkou (obsah menej ako 5 % neiontové povrchovo aktívne látky, 5 % iontové povrchovo aktívne látky, parfum, kyselina citrónová) 500 ml (minimálny ročný počet) ks 170
Gélový osviežovač vzduchu na odstránenie zápachu do WC a kúpeľní 150 ml (minimálny ročný počet) ks 110
Tablety do pisoárov 3v1, dezodorujúce, sanizujúce, zabraňujúce upchatiu odpadov, obsah menej ako 5% toluénsulfonan sodný, 15-20% benzénsulfónová kyselina, alkylderiváty a sodné soli menej ako 5% cocamid, parfém 1000g (minimálny ročný počet) ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Termín realizácie služieb od 08.04.2021 do 31.12.2021 ( 8 kalendárnych mesiacov a 23 dní)
OBJEKT (5 nadzemných podlaží, 1 prízemie, 1 suterén) - výkon práce upratovacej služby realizovaný v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 20:00 hod.
PLATOBNÉ PODMIENKY:
V cene sú zahrnuté všetky a akékoľvek náklady poskytovateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích služieb, s dopravou, vrátane dodávky čistiacich a dezinfekčných materiálov, dodávky hygienického spotrebného materiálu, čistiacich prostriedkov, pracovných pomôcok, potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb, ako aj mzdy a odvody zamestnancov a iné náklady poskytovateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať v lehote do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis ceny pre jednotlivé položky v EUR bez DPH, sadzbu DPH a cenu celkom v EUR vrátane DPH. Všetky ceny uvádza zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví poskytovateľ. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný ju uhradiť. Rovnako mu v takomto prípade neplynie lehota splatnosti faktúry. Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti až dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
V prípade nedodržania harmonogramu prác bude požadované zo strany objednávateľa zníženie ceny poskytnutých služieb za mesiac o zmluvnú pokutu 10% z dohodnutej ceny služby.
POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN:
1. Poskytovateľ sa zaväzuje:
1.1 Vykonávať práce v čase dohodnutom s objednávateľom v termíne od 08.04.2021 do 31.12.2021 v pracovných dňoch od 07:00 hod do 20:00 hod.
1.2 Zabezpečiť všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a materiály potrebné k výkonu predmetnej služby.
1.3 Používať bezchybné prostriedky, materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov alebo zdravie zamestnancov, príp. tretích osôb nachádzajúcich sa v objektoch objednávateľa.
1.4 Chrániť majetok objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade poškodenia majetku je poskytovateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, potom sa poskytovateľ zaväzuje nahradiť objednávateľovi škody, ktoré mu svojou činnosťou spôsobil.
1.5 Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať objednávateľovi údaje a kontakty na zodpovedného zástupcu, ktorý ho bude v rámci zmluvy vo vzťahu k objednávateľovi zastupovať, a ktorý bude zodpovedný za kontakt s objednávateľom (zodpovedného zástupcu poskytovateľa).
1.6 Zabezpečiť vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb prostredníctvom svojho upratovacieho personálu, ktorý bude spoľahlivý, bezúhonný, odborne a zdravotne spôsobilý. Ručí za skutočnosť, že má s poskytovanými zamestnancami uzavretú riadnu pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce, a že sa jedná o osoby bezúhonné. Bezúhonnosť zamestnancov preukazuje výpisom z registra trestov, nie starším ako 3 mesiace v lehote do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
1.7 Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začatím poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov a v prípade zastupovania aj zoznam zastupujúcich zamestnancov. Uvedený zoznam musí vždy odsúhlasiť zodpovedná osoba za objednávateľa. V prípade akýchkoľvek zmien musí poskytovateľ uvedený zoznam aktualizovať a dať zodpovednej osobe za objednávateľa vždy odsúhlasiť, a to najneskôr v deň vykonanej zmeny. Spolu so zoznamom zastupujúcich zamestnancov musí poskytovateľ predložiť objednávateľovi k nahliadnutiu doklad o ich bezúhonnosti, t.j. výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace.
1.8 Poskytovateľ sa zaväzuje v prípade výpadku zamestnancov z dôvodu PN, OČR a pod. zabezpečiť okamžitú náhradu.
1.9 Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na miesto výkonu práce prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom na vykonávanie predmetu zmluvy určené. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť.
1.10 Zamestnanci poskytovateľa sú povinní vykonávať predmetné služby podľa pokynov zodpovedného zástupcu poskytovateľa, prípadné požiadavky zodpovednej osoby objednávateľa budú riešené cestou zodpovedného zástupcu poskytovateľa.
1.11 Poskytovateľ zabezpečí na vlastné náklady vyškolenie zamestnancov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov.
1.12 Poskytovateľ bude zabezpečovať upratovacie a čistiace služby vlastnými čistiacimi zariadeniami (vysávače, a pod.), pracovnými pomôckami (rebrík, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, wc kefy, vrecia do košov, a pod.) a vlastnými čistiacim a dezinfekčnými potrebami.
1.13 Poskytovateľ a jeho zamestnanci sú povinní bezodkladne oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky zistené chyby, nedostatky a škody na zariadeniach a vybavení. Osoba zodpovedná za oznamovacie skutočnosti podľa predchádzajúcej vety zo strany poskytovateľa je zodpovedným zástupcom poskytovateľa.
1.14 Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, zohľadňujúce špecifiká miesta výkonu práce, ako aj iné predpisy objednávateľa, s ktorými sa oboznámil pri podpise zmluvy.
1.15 V prípade, že zamestnanci poskytovateľa opakovane (aj menej závažne) porušia pracovnú disciplínu, alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní, a to odo dňa, v ktorom sa dozvedel (buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími prácami a čistiacimi službami alebo prostredníctvom objednávateľa) o skutočnostiach zakladajúcich povinnosť podľa tejto zmluvy.
1.16 Poskytovateľ označí svojich zamestnancov označením firmy (logo), umiestnenom na viditeľnom mieste pracovného oblečenia.
1.17 Poskytovateľ nie je oprávnený plniť záväzky zmluvy prostredníctvom iných osôb (subdodávateľov).
1.18 Poskytovateľ je povinný oznámiť zodpovednej osobe objednávateľa všetky skutočnosti, ktoré môžu mať vplyv na zmenu pokynov objednávateľa a ktoré sa poskytovateľovi stali známe v súvislosti s plnením záväzkov.
1.19 Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečovať všetky administratívno-organizačné činnosti spojené s plnením záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy.
1.20 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prostredníctvom svojho zodpovedného zástupcu pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov, ako aj pravidelnú kontrolu kvality nimi vykonávanej práce.
1.21 Poskytovateľ zodpovedá za škody na majetku, nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa, preukázateľne spôsobené jeho zamestnancami.
1.22 Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú otvárať skrine a ostatný kancelársky nábytok a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať a oboznamovať sa s písomnosťami, zariadením a vybavením (počítače, tlačiarne, faxy, skenery, telefóny a pod.), ktoré sa nachádzajú v mieste výkonu práce, nad rozsah vykonávania dohodnutej predmetnej služby.
1.23 Porušenie týchto povinností (uvedených v bode 1.22) sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť.
2. Objednávateľ sa zaväzuje:
2.1 Sprístupniť pre vykonanie upratovacích prác všetky predmetné priestory. Objednávateľ zabezpečí, aby miesto výkonu práce bolo sprístupnené zamestnancom poskytovateľa vo vopred dohodnutom termíne a to od 08.04.2021 do 31.12.2021 v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 20:00 hod.
2.2 Vymenovať ku dňu účinnosti zmluvy a do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy odoslať poskytovateľovi údaje a kontakty na zodpovednú osobu, ktorá bude oprávnená kontrolovať plnenie práv a povinností podľa zmluvy a ktorá bude zodpovedná za kontakt s poskytovateľom vo veciach upratovania a čistenia objektu (zodpovedného zástupcu objednávateľa).
2.3 Zabezpečiť pre poskytovateľa vo svojich priestoroch riadne uzamykateľnú miestnosť na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich prostriedkov, hygienických potrieb a primerané priestory, ktoré budú slúžiť na prezliekanie zamestnancov poskytovateľa.
2.4 Uhrádzať zo svojich prostriedkov náklady súvisiace so spotrebou elektrickej energie a vody používanej na upratovacie práce.
2.5 Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi priestor na sústredenie komunálneho odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Poskytovateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby objednávateľa. Za odvoz komunálneho odpadu zodpovedá objednávateľ.
ZODPOVEDNOSŤ A POISTENIE:
Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Poskytovateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu.
Poskytovateľ je povinný v lehote do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi originál poistnej zmluvy alebo jej úradne overenú kópiu, ktorej predmetom je poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri poskytovaní upratovacích a čistiacich služieb, pričom platnosť poistnej zmluvy musí byť minimálne po dobu trvania zmluvy uzatvorenej s dodávateľom.
Názov Upresnenie
Miesto realizácie služieb Bratislava

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miletičova 42, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

08.04.2021 07:00 — 31.12.2021 20:00

1,00 objekt

31 347,59

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.03.2021 13:43

17.03.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 579
 60
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2021 16:37 - Vstupná ponuka 31 299,60 € Cena s DPH
17.03.2021 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 27 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS