00893111
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom
Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
36212466
Datacomp s.r.o.
Moldavská cesta II. 49/2413, Košice, 04011, SVK
Výpočtová technika s príslušenstvom
Notebooky, Stolný PC, Tlačiareň laserová, Monitor
Tovar, Služba
1. Notebooky: 11 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Notebooky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
8GB RAM DDR4 / 256GB SSD / 14"/display, IPS 1920 x 1080, webkamera, USB-C, WiFi, Windows 10 Home, 4jadrový procesor, HDMI, Bluetooth, 4xUSB (1xUSB-C, 1xUSB 3.1, 2xUSB 2.0), čítačka pamätových kariet | ks | 11 | ||
0 | 0 | 0 |
2. Stolný PC: 2 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Stolný PC |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
8 GB RAM / 256 GB SSD / Optická mechanika: DVD-RW, HDMI 1ks, VGA 1ks, Sériový port 1 ks, USB 3.x 6ks, USB 2.0 (zadný 2ks) | ks | 2 |
3. Tlačiareň laserová: 3 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Tlačiareň laserová |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čiernobiela laserová tlačiareň, rozlíšenie tlače 600x600 DPI, rozhranie USB, rýchlosť tlače: 18 str/min | ks | 3 |
4. Monitor: 1 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitor |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
LCD monitor, 21,5" (54,61 cm), Full HD, rozlíšenie: 1920x1080 px | ks | 1 |
Názov |
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť. |
2. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, cenník ostatných druhov tovaru, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru, ktoré chce dodať s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. |
3. POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
4. POZOR !!! - Požaduje sa dodanie nového nepoužitého tovaru: |
- do 14 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
- na dohodnuté miesto plnenia. |
- v pracovný deň od 8.00 do 14.00 hod. |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. |
- so servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, preberací protokol, vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
5. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
6. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve, kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
7. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
9. Objednávateľ požaduje min. 24 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu/dodacieho listu. |
10. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
11. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
12. Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: |
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami. |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, |
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
13. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 1, 2 a 4 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
14. Ak sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné alebo lepšie kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady. |
15. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
16. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
18. V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Názov | Upresnenie |
záruka | min. 24 mesiacov |
Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
12.03.2021 08:00
17,00 ks
8 395,51
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.03.2021 09:31
10.03.2021 08:00
10.03.2021 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.03.2021 12:32 - Vstupná ponuka | 8 395,50 | € | Cena s DPH |
09.03.2021 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 385,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: