• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2021 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2021 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2021 11:35

Detail zákazky Z20214098

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2021 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2021 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2021 11:35

Základné údaje

Z20214098

OF-231878

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5585252

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

52696871

MIPA MI, s.r.o.

Stavbárov 3, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby, alebo ekvivalent

guľôčkové pero, zvýrazňovač, euroobaly, lepiaca paska, šanon

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30194500-0 - Písacie pomôcky
  • 30192125-3 - Zvýrazňovače
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby, alebo
Funkcia
kancelárske potreby pre administratívne práce
tlač dokumentov, bežná kancelárska agenda
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pero guľôčkové v neprehľadnom plastovo-kovovom prevedení. Náplň modrá. Ergonomicky tvarovaným úchopom a s kovovým klipom.Šírka stopy 0,7 mm ks 100
Euroobal- A4, matný, 40 mic.- priehľadný euroobal z polypropylénu, otvor zhora, eurodierovanie, povrh matný, mierne pórovitý. Balenie 50ks v sačku. balenie 5
Zvýrazňovač- celoflouresenčný zvýrazňovač s reflexným atramentom, vhodný na všetký druhy papiera vrátane faxového a samoprepisovacieho. Šírka stopy 1-4 mm, dod. v sade 6 kusov. balenie 3
Ceruzka grafitová , klasická kancelárska ceruzka s tuhou tvrdosti HB v lakovanom dreve. 10 ks v balení bal 3
Lepiaca páska , rozmer: šírka : 25 mm , priehľadná lepiaca páska PP pre kancelárske účely kus 6
Samolepiace bločky kocka, kvalitné samolepiace bločky, držiace na väčšine povrchov, 450 lístkov, mix 5 neónových farieb po 90 lístkov, rozmer: 75 x 75 mm ks 6
Šanon, modrý, A4 pákový z kvalitného silného kartónu , mramorové, vnútorné dosky zoraďovača sú potiahnuté hladkým papierom , šírka chrbta 50 mm , vybavenie: páková mechanika, kovový prítlak, chrbtový otvor, plastové vrecko na chrbte s vymeniteľným papierovým štítkom, ochranná kovová lišta , farba: šedá/biela ks 6
Guma- mäkka guma 300/60 je vhodná pre vymazávanie grafitových čiar strednej tvrdosti 3B-3H ks 10
Spinky do zošívačky rozmer 24/6.  Balenie 1000 kusov . bal 6
Rovné transparentné pravítko, 30cm. ks 2
Pero guľôčkové v priehľadnom plastovo prevedení. Náplň modrá. Šírka stopy 0,7 mm. Jednorázové pero s priehľadným čírym telom, so zakončením a uzáverom vo farbe tela- modré. Balenie 50 kusov bal 1
Listové spony na spisy malé, 33mm balenie 100Ks bal 3
Lepiaca páska , rozmer: šírka : rozmer 48 mm x 66 m  , priehľadná lepiaca páska PP pre kancelárske účely ks 2
Listové spony na spisy male, 50mm balenie 100Ks. Klasické kovové, zinkové spony na papier. Oblý tvar. bal 3
Listové spony na spisy velké, balenie 50 Ks.Kancelárske listové spony. Veľkosť 75mm, oblý tvar. bal 2
Obchodná kniha A4 (záznamová kniha) v šitej a lepenej úprave s obálkou z tvrdého kartónu, 100 listové. Formát A4, úprava linajkovaná. ks 10
Dochádzková kniha-Kniha príchodov a odchodov, format A4 - rozsah 50 listov ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa.
lehota dodania do 10 pracovných dní.
Požadujeme dodať v pracovných dňoch mimo sviatkov(pondelok až piatok) v čase od 8:00 hod do 11:00 hod. Informovať  jeden deň vopred o doručený telefonický zodpovednú osobu.
Súčasťou dodávky bude aj dodací list.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, sadzbu DPH, celkovú cenu za položku.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

15.03.2021 08:00 — 23.03.2021 12:00

170,00 ks

160,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.03.2021 08:49

12.03.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.03.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 366
 271
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2021 10:15 - Vstupná ponuka 160,00 € Cena s DPH
09.03.2021 14:08 - Najvýhodnejšia ponuka 158,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS