00164381
Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
37212931
Henrich Sonnenschein - ITSK
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Nákup výpočtovej techniky
notebook, monitory, dokovacia stanica, DVD mechanika
Tovar, Služba
1. Notebook kategória - referent
|
|
---|---|
Funkcia |
Notebook pre zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Operačný systém | Win 10 Pro Sk mini.64 bit, predinštalovaný na pevnom disku s platnou licenciou |
Procesor | min. 3 000 bodov podľa podľa Benchmarku (https://www.cpulerchmark.net I) |
Pamäť | min. 8 GB |
Pevný disk | min. 256 GB SSD |
Display | min. 14" max.16", min.1920x1080 pixelov, tolerancia +-5%; pričom 1" = 2,54 cm |
Grafická karta | Integrovaná |
Bezdrôtové technológie | min. B4.1; min.WiFi 802.11 ac |
Web kamera | integrovaná, min. 720 pixlov |
Výdrž batérie | min. 4 hod. |
Porty a konektory | min. 2xUSB 3.0 alebo vyšší (typ A) USB C; audio jack; min. RJ45 |
Klávesnica | Slovenská klávesnica, podsvietená klávesnica |
Myš | USB, optická s kolieskom |
Ethernet | áno |
Taška | vhodná veľkosť podľa ponúknutého zariadenia |
Záručná doba | min. 36 mesiacov, batéria min. 12 mesiacov |
Ďalšie požiadavky | Výrobok musí spĺňať najnovšie normy ENERGY STAR pre energetický výkon stanovené rozhodnutím Európskej komisie 2009/489/ES |
Dodávateľ je oprávnený plniť položku č. 1 "Notebook - referent" aj viacerými typmi notebookov (rozumie sa tým viacerými zostavami) pri dodržaní minimálnych požiadaviek na konfiguráciu, avšak minimálny počet notebookov z ponúkaného typu je 20 ks. | Príklad: 60 ks notebook - referent - je možné realizovať ponúknutím troch rôznych typov notebookov, pričom z každého typu notebooku bude ponúknutých 20 ks. |
2. Notebook kategória - riaditeľ
|
|
---|---|
Funkcia |
Notebook pre riadiacich zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Operačný systém | Win 10 Pro Sk mini.64 bit, predinštalovaný na pevnom disku s platnou licenciou |
Procesor | min. 6 000 bodov podľa podľa Benchmarku (https://www.cpulerchmark.net I) |
Pamäť | min. 8GB |
Pevný disk | min. 500 GB SSD |
Display | min. 14" max.16", min.1920x1080 pixelov, tolerancia +-5%; pričom 1" = 2,54 cm |
Grafická karta | integrovaná |
Bezdrôtová technológia | min. B4.1; min.WiFi 802.11 ac |
Web kamera | integrovaná, min. 720 pixlov |
Výdrž batérie | min. 4 hod. |
Porty a konektory | min. 2xUSB 3.0 alebo vyšší (typ A) USB C; audio jack; min. RJ45 |
Klávesnica | Slovenská klávesnica, podsvietená klávesnica |
Myš | USB, optická s kolieskom |
Ethernet | áno |
Taška | vhodná veľkosť podľa ponúknutého zariadenia |
Záručná doba | min.36 mesiacov, baterka minimálne 12 mesiacov |
Ďalšie požiadavky | Výrobok musí spĺňať najnovšie normy ENERGY STAR pre energetický výkon stanovené rozhodnutím Európskej komisie 2009/489/ES |
3. Monitory pre služobný úrad
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitory pre zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia displeja | LCD monitor FULL HD |
Typ obrazovky | IPS |
Konštrukcia | zakrivený |
Pomer strán | cc 16:10 ±5% |
Uhlopriečka displeja | minimálne 24 palcov±5% |
Rozlíšenie | minimálne 3440 × 1440 pixelov |
Typ rozlíšenia | Quad HD |
Rozhrania (grafické vstupy) | HDMI 1:4 jeho maximom je prenos obrazu v rozlíšení 4K, teda 4 096 x 2 160 pixelov min. 2 x; Audio výstup,Display Port, Display Port 1:2; USB min.3.0 spolu 4x; USB -C, VGA, pivot, VESA (1FH49AA) |
Parametre displeja | Kontrast minimálne 1000:1 Jas minimálne 300 cd/m2 Odozva maximálne 5 ms |
Nastaviteľná výška monitora | áno - stoja s nastaviteľnou výškou |
Uhol zobrazenia | cc 178° ±5% horizontálne; cc 178°±5% vertikálne |
Záručná doba | Minimálne 36 mesiacov |
Ďalšie požiadavky | Výrobok musí spĺňať najnovšie normy ENERGY STAR pre energetický výkon stanovené rozhodnutím Európskej komisie 2009/489/ES |
4. Dokovacia stanica - riaditelia
|
|
---|---|
Funkcia |
Univerzálna dokovacia stanica |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pripojenie | USB 3.0/USB-C, HDMI, DisplayPort, 4 grafické výstupy:2xHDMI, 2xDisplayPort |
Rozhrania | min.2x HDMI, min.2xDisplayPort, min.2x USB 3.0, min.2x USB-C |
Rozlíšenie | min. 4K (4096x2160@60Hz) ±5% |
audio vstup/výstup | LED indikácia |
Kompatibilita | min. Windows 10 a vyššie |
Podpora nabíjania | cez USB-C s Power Delivery do 85 W, Gigabitová sieťová karta min. 5xUSB 3.0 |
Zámok | na notebook áno |
Ethernet | áno |
Záručná doba | minimálne 24 mesiacov |
5. DVD mechanika
|
|
---|---|
Funkcia |
Externá DVD mechanika - napaľovačka |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompatibilná | s operačnými systémami Windows 2000/XP a Vista. |
Vypaľovacie programy | min. CyberLink Power 2GO 7 alebo ekvivalentný a E - Green alebo ekvivalentný |
Formáty diskov | min. 1x 8 cm, min. 1x12 cm |
Vyrovnávacia pamäť | 1 MB |
Záručná doba | min. 24 mesiacov |
6. Tašky na notebooky
|
|
---|---|
Funkcia |
Účelová taška na notebook |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Taška s rozmermi | cc 41,5x29,5x4,5 cm ±5% |
Materiál | trvácny, napr.polyester, nylon |
Vonkajší úložný priestor | zatvárací na zips, možnosť vložiť dokument o veľkosti A4, |
vnútorný ukladací priestor | bez zipsu, možnosť vložiť perá |
Farba | nerozhoduje |
Záručná doba | minimálne 24 mesiacov |
7. Replikátor portov - referenti
|
|
---|---|
Funkcia |
Replikátor portov pre externé pamäťové zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadované množstvo | ks | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Replikátor portov | minimálne USB-C HUB (USB 3.1 GEN 1), mimálne 3× USB 3.0, minimálne HDMI 4K |
Ethernet | gigabitový |
Čítačka kariet | minimálne SD/micro5D |
Kábel | max. 15 cm |
Záručná doba | minimálne 24 mesiacov |
Názov |
I.POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN |
Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať objednávateľovi tovar uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky" alebo "súvisiaci tovar") do miesta sídla objednávateľa (ďalej len "miesto plnenia") najneskôr do 30 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zákazky celkovú cenu. |
Dodávateľ zabezpečí a služby súvisiace s dodaním tovaru, jeho vyložením na určenom mieste, odovzdaním užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a odstraňovaním vád počas záručnej doby. Uvedené služby musia byť započítané v celkovej cene. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, dosiaľ nepoužitý, originálny, ako aj zabelený v originálnom obale, spĺňajúcom všetky znaky originálneho balenia výrobcu, neopotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znevýhodnený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho používaniu, a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. |
Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. Dodávateľ je povinný dodať tovar predstavujúci jednu položku od jedného výrobcu. |
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet do troch dní od uzavretia zmluvy. Aktualizovaný rozpočet musí obsahovať názov ponúkaného tovaru pri príslušnej položke (jednotkovú cenu položky v EUR s DPH a celkovú cenu položky v EUR s DPH.) |
Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v lehote do troch dní odo dňa uzavretia zmluvy. Vlastný návrh plnenia musí obsahovať presný názov ( obchodný značiek) ponúkaného tovaru, produktové číslo, webový link (prepojenie) na verejne prístupnú technickú a funkčnú špecifikáciu zariadenia preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia zmluvy. E-mailovú adresu, na ktorú zašle dodávateľ faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
II.CENA |
Celková cena predmetu zákazky a cena za jednotlivé položky zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky, najmä dopravu na miesto plnenia,vykládka v mieste plnenia, ekologická likvidácia odpadu a tiež všetky dane, clá a poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platiteľ DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny o DPH. |
Ak dodávateľ je identifikovaný ako platiteľ DPH v inom členskom štáte EU a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EU alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu, nebude pri plnení zmluvy faktúrovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len"zákon č. 222/2004 Z.z.") a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
III.PODMIENKY FAKTURÁCIE |
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať poštou vyhotovenú faktúru v listinnej podobe, a to v dvoch vyhotoveniach a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa uvedenú v predchádzajúcom bode, a to bezodkladne po jej vyhotovení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe, zaslanú na e-mailovú adresu objednávateľa. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného povereným zamestnancom objednávateľa. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň uhradenia faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu platenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade so zákonom č.222/2004 Z.z. a v súlade s OPET. |
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje resp. nebude k nej priložená fotokópia dodacieho listu potvrdená povereným zamestnancom objednávateľa, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť do dvoch pracovných dní novú, opravenú resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. V tomto prípade začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, a to odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry. |
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške podľa § 369a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. |
IV.PODMIENKY DODANIA TOVARU |
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v EU a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú požadované vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. V prípade, že tovar nebude bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve, objednávateľ je oprávnený nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
Nepredloženie certifikátov a potvrdení v stanovej lehote alebo v dodatočnej lehote poskytnutej objednávateľom považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty. |
V.ZÁRUKA |
Záručná doba je minimálne 24 mesiacov, pokiaľ pri konkrétnom zariadení nie je požadované inak. |
Vzniknuté vady na dodanom zariadení počas záručnej doby je dodávateľ povinný odstrániť do 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného objednávateľovho nahlásenia. Dodávateľ je povinný doručiť opravený, resp. vymenený tovar na miesto plnenia na vlastné náklady. |
VI.ZMLUVNÁ POKUTA |
Ak dodávateľ odmietne poskytnúť alebo neposkytne akúkoľvek časť plnenia predmetu zákazky riadne a včas, alebo ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú povinnosť, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty 500 EUR za každé takéto porušenie samostatne. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojim konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
VII.ODSTÚPENIE OD ZMLUVY |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa je najmä, nie však výlučne omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako 10 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazka podľa zmluvy, nesplnenie povinnosti dodávateľa podľa osobitných požiadaviek. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. |
Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len"OPET") týmto nie je dotknuté. |
Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
15.03.2021 15:03 — 12.04.2021 15:04
1,00 sada
71 025,79
Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v lehote do troch dní odo dňa uzavretia zmluvy. Vlastný návrh plnenia musí obsahovať presný názov (obchodný názov značiek) ponúkaného tovaru, produktové číslo, webový link (prepojenie) na verejne prístupnú technickú a funkčnú špecifikáciu zariadenia preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.03.2021 15:17
11.03.2021 11:00
11.03.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.03.2021 08:23 - Vstupná ponuka | 71 024,80 | € | Cena s DPH |
11.03.2021 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 70 924,81 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: