• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2021 15:17
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2021 14:10

Detail zákazky Z20214084

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2021 15:17
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2021 14:10

Základné údaje

Z20214084

OF-231520

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5580991

Objednávateľ

00164381

Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky

Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup výpočtovej techniky

notebook, monitory, dokovacia stanica, DVD mechanika

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 30234400-2 - Digitálne univerzálne disky (DVD)
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook kategória - referent
Funkcia
Notebook pre zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Win 10 Pro Sk  mini.64 bit, predinštalovaný na pevnom disku s platnou licenciou
Procesor min. 3 000 bodov podľa podľa Benchmarku (https://www.cpulerchmark.net I)
Pamäť min. 8 GB
Pevný disk min. 256 GB SSD
Display min. 14" max.16", min.1920x1080 pixelov, tolerancia +-5%; pričom 1" = 2,54 cm
Grafická karta Integrovaná
Bezdrôtové technológie min. B4.1; min.WiFi 802.11 ac
Web kamera integrovaná, min. 720 pixlov
Výdrž batérie min. 4 hod.
Porty a konektory min. 2xUSB 3.0 alebo vyšší (typ A) USB C; audio jack; min. RJ45
Klávesnica Slovenská klávesnica, podsvietená klávesnica
Myš USB, optická s kolieskom
Ethernet áno
Taška vhodná veľkosť podľa ponúknutého zariadenia
Záručná doba min. 36 mesiacov, batéria min. 12 mesiacov
Ďalšie požiadavky Výrobok musí spĺňať najnovšie normy ENERGY STAR pre energetický výkon stanovené rozhodnutím Európskej komisie 2009/489/ES
Dodávateľ je oprávnený plniť položku č. 1 "Notebook - referent" aj viacerými typmi notebookov (rozumie sa tým viacerými zostavami) pri dodržaní  minimálnych  požiadaviek na  konfiguráciu, avšak minimálny počet notebookov z ponúkaného typu je  20 ks. Príklad:  60 ks notebook  - referent - je možné realizovať  ponúknutím troch rôznych typov notebookov, pričom z každého typu notebooku bude ponúknutých  20 ks.
 2. Notebook kategória - riaditeľ
Funkcia
Notebook pre riadiacich zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Operačný systém Win 10 Pro Sk  mini.64 bit, predinštalovaný na pevnom disku s platnou licenciou
Procesor min. 6 000 bodov podľa podľa Benchmarku (https://www.cpulerchmark.net I)
Pamäť min. 8GB
Pevný disk min. 500 GB SSD
Display min. 14" max.16", min.1920x1080 pixelov, tolerancia +-5%; pričom 1" = 2,54 cm
Grafická karta integrovaná
Bezdrôtová technológia min. B4.1; min.WiFi 802.11 ac
Web kamera integrovaná, min. 720 pixlov
Výdrž batérie min. 4 hod.
Porty a konektory min. 2xUSB 3.0 alebo vyšší (typ A) USB C; audio jack; min. RJ45
Klávesnica Slovenská klávesnica, podsvietená klávesnica
Myš USB, optická s kolieskom
Ethernet áno
Taška vhodná veľkosť podľa ponúknutého zariadenia
Záručná doba min.36 mesiacov, baterka minimálne 12  mesiacov
Ďalšie požiadavky Výrobok musí spĺňať najnovšie normy ENERGY STAR pre energetický výkon stanovené rozhodnutím Európskej komisie 2009/489/ES
 3. Monitory pre služobný úrad
Funkcia
Monitory pre zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia  displeja LCD monitor FULL HD
Typ obrazovky IPS
Konštrukcia zakrivený
Pomer strán cc 16:10 ±5%
Uhlopriečka displeja minimálne 24 palcov±5%
Rozlíšenie minimálne    3440 × 1440  pixelov
Typ rozlíšenia Quad HD
Rozhrania (grafické vstupy) HDMI 1:4  jeho maximom je prenos obrazu v rozlíšení 4K, teda 4 096 x 2 160 pixelov min.  2 x; Audio výstup,Display Port,  Display Port 1:2; USB min.3.0 spolu 4x; USB -C, VGA, pivot, VESA (1FH49AA)
Parametre displeja Kontrast        minimálne  1000:1     Jas    minimálne    300    cd/m2 Odozva    maximálne    5    ms
Nastaviteľná výška monitora áno - stoja s nastaviteľnou výškou
Uhol zobrazenia cc 178° ±5% horizontálne;   cc 178°±5% vertikálne
Záručná doba Minimálne 36 mesiacov
Ďalšie požiadavky Výrobok musí spĺňať najnovšie normy ENERGY STAR pre energetický výkon stanovené rozhodnutím Európskej komisie 2009/489/ES
 4. Dokovacia stanica - riaditelia
Funkcia
Univerzálna dokovacia stanica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pripojenie USB 3.0/USB-C, HDMI, DisplayPort,  4 grafické výstupy:2xHDMI, 2xDisplayPort
Rozhrania min.2x HDMI, min.2xDisplayPort, min.2x  USB 3.0, min.2x USB-C
Rozlíšenie min. 4K (4096x2160@60Hz) ±5%
audio vstup/výstup LED indikácia
Kompatibilita min. Windows 10 a vyššie
Podpora nabíjania cez USB-C s Power Delivery do 85 W, Gigabitová sieťová karta  min. 5xUSB 3.0
Zámok na notebook áno
Ethernet áno
Záručná doba minimálne 24 mesiacov
 5. DVD mechanika
Funkcia
Externá DVD mechanika - napaľovačka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilná s operačnými systémami Windows 2000/XP a Vista.
Vypaľovacie  programy min. CyberLink Power 2GO 7 alebo ekvivalentný a E - Green alebo ekvivalentný
Formáty diskov min. 1x  8 cm, min. 1x12 cm
Vyrovnávacia pamäť 1 MB
Záručná doba min. 24 mesiacov
 6. Tašky na notebooky
Funkcia
Účelová taška na notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Taška s rozmermi cc 41,5x29,5x4,5 cm ±5%
Materiál trvácny, napr.polyester, nylon
Vonkajší úložný priestor zatvárací na zips, možnosť vložiť dokument o veľkosti A4,
vnútorný ukladací priestor bez zipsu, možnosť vložiť perá
Farba nerozhoduje
Záručná doba minimálne 24 mesiacov
 7. Replikátor portov -  referenti
Funkcia
Replikátor portov pre externé pamäťové zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Replikátor portov minimálne USB-C HUB (USB 3.1 GEN 1), mimálne 3× USB 3.0, minimálne HDMI 4K
Ethernet gigabitový
Čítačka kariet minimálne SD/micro5D
Kábel max. 15 cm
Záručná doba minimálne 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN
Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať  objednávateľovi tovar uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky" alebo "súvisiaci tovar") do miesta sídla objednávateľa (ďalej len "miesto plnenia") najneskôr do 30 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje zaplatiť dodávateľovi za riadne plnenie predmetu zákazky celkovú cenu.
Dodávateľ zabezpečí a služby súvisiace s dodaním tovaru, jeho vyložením  na určenom mieste, odovzdaním užívateľskej dokumentácie poskytovanej výrobcom a odstraňovaním vád počas záručnej doby. Uvedené služby musia byť započítané v celkovej cene.
Dodávateľ je povinný dodať tovar nový, dosiaľ nepoužitý, originálny, ako aj zabelený v originálnom obale, spĺňajúcom všetky znaky originálneho balenia výrobcu, neopotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znevýhodnený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho používaniu, a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný.
Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. Dodávateľ je povinný dodať tovar predstavujúci jednu položku od jedného výrobcu.
Dodávateľ je povinný predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet do troch dní od uzavretia zmluvy. Aktualizovaný rozpočet musí obsahovať názov ponúkaného tovaru pri príslušnej položke (jednotkovú cenu položky v EUR s DPH  a celkovú cenu  položky v EUR s DPH.)
Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v lehote do troch dní  odo dňa uzavretia zmluvy. Vlastný návrh plnenia musí obsahovať presný názov ( obchodný  značiek) ponúkaného tovaru, produktové číslo, webový link (prepojenie) na verejne prístupnú technickú a funkčnú špecifikáciu zariadenia preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Zmluvné strany si do dvoch pracovných dní odo dňa  uzatvorenia zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich  e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať  vo veci plnenia zmluvy. E-mailovú adresu, na ktorú zašle dodávateľ faktúru elektronicky, oznámi objednávateľ dodávateľovi do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
II.CENA
Celková cena  predmetu zákazky  a cena za jednotlivé položky zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky, najmä dopravu na miesto plnenia,vykládka v mieste plnenia, ekologická likvidácia odpadu a tiež všetky dane, clá a poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platiteľ DPH, avšak  po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny o DPH.
Ak dodávateľ je identifikovaný ako platiteľ DPH v inom členskom štáte EU a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EU alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu, nebude pri plnení zmluvy faktúrovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len"zákon č. 222/2004 Z.z.") a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
III.PODMIENKY FAKTURÁCIE
Dodávateľ sa zaväzuje  zaslať poštou vyhotovenú  faktúru v listinnej podobe, a to v dvoch vyhotoveniach a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa uvedenú v predchádzajúcom bode, a to bezodkladne  po jej vyhotovení. Obsah faktúry poslanej poštou sa musí zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe, zaslanú na e-mailovú adresu objednávateľa. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného povereným zamestnancom objednávateľa.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Pre tento účel sa za deň uhradenia faktúry považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu platenej sumy z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade so zákonom č.222/2004 Z.z. a v súlade s OPET.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne  alebo neúplné údaje resp. nebude k nej priložená fotokópia dodacieho listu potvrdená povereným zamestnancom objednávateľa, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť do dvoch pracovných dní novú, opravenú  resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. V tomto prípade začne plynúť nová lehota splatnosti faktúry, a to odo dňa doručenia  opravenej, resp. doplnenej faktúry.
V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry uhradí tento dodávateľovi úrok z omeškania vo výške podľa § 369a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
IV.PODMIENKY DODANIA TOVARU
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v EU a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú požadované vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Pri dodaní tovaru dodávateľ odovzdá objednávateľovi dodací list. V prípade, že tovar nebude bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve, objednávateľ je oprávnený nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Nepredloženie certifikátov a potvrdení v stanovej lehote alebo v dodatočnej lehote poskytnutej objednávateľom považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty.
V.ZÁRUKA
Záručná doba je minimálne 24 mesiacov, pokiaľ pri konkrétnom zariadení nie je požadované inak.
Vzniknuté vady na dodanom zariadení  počas záručnej doby je dodávateľ povinný odstrániť do 30 kalendárnych dní odo dňa preukázateľného objednávateľovho  nahlásenia. Dodávateľ je povinný doručiť opravený, resp. vymenený tovar na miesto plnenia na vlastné náklady.
VI.ZMLUVNÁ POKUTA
Ak dodávateľ odmietne poskytnúť alebo neposkytne akúkoľvek časť plnenia  predmetu zákazky riadne a včas, alebo ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú  povinnosť, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty 500 EUR za každé takéto porušenie samostatne.
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody, ktorú svojim konaním/nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ, ani nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
VII.ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností dodávateľa  je najmä, nie však výlučne omeškanie dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako  10 kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazka podľa zmluvy, nesplnenie povinnosti dodávateľa podľa osobitných požiadaviek. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane.
Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a  obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len"OPET")  týmto nie je dotknuté.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

15.03.2021 15:03 — 12.04.2021 15:04

1,00 sada

71 025,79

Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia predmetu zákazky v lehote do troch dní odo dňa uzavretia zmluvy. Vlastný návrh plnenia musí obsahovať presný názov (obchodný názov značiek) ponúkaného tovaru, produktové číslo, webový link (prepojenie) na verejne prístupnú technickú a funkčnú špecifikáciu zariadenia preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.03.2021 15:17

11.03.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 427
 231
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2021 08:23 - Vstupná ponuka 71 024,80 € Cena s DPH
11.03.2021 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 70 924,81 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS