36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
37212931
Henrich Sonnenschein - ITSK
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
25 ks tlačiarní, tonerov, USB káblov, čítačiek, PC myší a podložiek pod myši pre vakcinačné centrum
tlačiarne, tonery, USB káble, čítačky, myš, podložky
Tovar, Služba
1. PC myš a gelová podložka pod myš
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie vakcinačného centra výpočtovou technikou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
PC myš | ks | 25 | ||
Gelová podložka pod myš | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
PC myš | USB drátová myš |
Gelová podložka pod myš | ergonomická s vankúšom |
2. Tlačiareň
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie vakcinačného centra výpočtovou technikou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlačiareň | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlačiareň | čiernobiela, laserová, automatická obojstranná (duplex) |
Formát tlače | A4 |
Tlač prvej strany | 5sec alebo menej |
Tlač jednostranne | 33str/min |
Tlač obojstranne | 28str/min |
Zásobník | na 250 listov |
Viacúčelový zásobník | na 100 listov |
Rozhranie | USB , wifi |
Podporovaný | win10Pro |
3. Toner
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie vakcinačného centra výpočtovou technikou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Toner | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Toner | originálne tonery do tlačiarní z položky č. 2 |
Výťažnosť | 10000 strán |
4. Kábel USB
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie vakcinačného centra výpočtovou technikou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
PremiumCord kábel USB 2.0, A-B, 2m | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
PremiumCord kábel USB 2.0, A-B, 2m | na pripojenie tlačiarní z položky č. 2 |
Vodič | medený |
Tienenie | dvojité |
Dĺžka kábla | 2m |
Certifikované pre | USB 2.0 |
5. Externá USB čítačka čipových kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie vakcinačného centra výpočtovou technikou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Externá USB čítačka čipových kariet | ks | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Externá USB čítačka čipových kariet | kód AK-CR-03BKV2 ( napr. AKASA alebo ekvivalent) |
ID a smart card | kompatibilné |
napájanie | USB |
Slot pre pamäťové karty x 1 | áno |
Typy pamäťových kariet | 3V/5V, 12 C, SLE4418,SLE4428,SLE4432,SLE4442,AT88SC1608, AT45D041 |
PC/SC 1.0 | priemyselné štandardy |
ISO7816 | implemetnácia |
T0,T1 | protokoly |
Rozhranie | USB 2.0 (1.1/1.0 kompatibilné) |
Rýchlosť prenosu dát | 480 Mb/s (max) |
LEDindikátor | modrá (po zapnutí); červená (karta) |
Napájanie | USB |
Podporované OS | Windows 2000/XP/Vista/7/8/8.1 |
Mac OS X | áno |
Plug & Play | áno |
Vymeniteľné za prevádzky | áno |
Rozmery | 65 x 60 x 18 mm |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy. |
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a vyloženie na mieste plnenia. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
V položkách, pri ktorých je uvedená konkrétna značka resp. typ, objednávateľ uprednostňuje tovar ním požadovaných značiek, nakoľko je overená funkčnosť a kompatibilita používanými systémami ! |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 dní od uzavretie zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 2 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Dodávateľ dodá celý predmet zmluvy v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala dodávateľovi objednávku) bude prílohou faktúry. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať', objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
11.03.2021 14:00 — 12.03.2021 14:00
150,00 ks
9 743,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.03.2021 15:16
09.03.2021 09:00
09.03.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.03.2021 15:28 - Vstupná ponuka | 9 741,60 | € | Cena s DPH |
04.03.2021 17:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 741,48 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: