00316181
Mesto Lučenec
Novohradská 1, Lučenec, 98401, SVK
36807478
ELRON s.r.o.
Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK
OOPP - respirátory FFP2 bez výdychového ventilu
respirátory, OOPP, FFP2
Tovar, Služba
1. Respirátor FFP2 bez výdychového ventilu
|
|
---|---|
Funkcia |
filtračné polomasky na ochranu dýchacích orgánov pred časticami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | ks | 20000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
veľkosť | univerzálna |
materiál | zhotovená z filtračného materiálu |
materiál | tvarovateľný, aby maska dobre priliehala k tvári a pokrývala nos, bradu a ústa |
materiál | pri styku s pokožkou nesmie vyvolávať podráždenie |
pri pohybe hlavy | poskytuje primerané utesnenie tváre používateľa od okolitého prostredia |
zorné pole | musí byť zachované dostatočné zorné pole obsluhy |
uchytenie | s gumičkami na uchytenie okolo uší,aby masku pevne udržiavali v správnej polohe |
použitie | jednorazové |
označenie triedy | musí byť priamo na výrobku: FFP2 NR |
balenie | hygienicky zabalené tak, aby bolo eliminované mechanické poškodenie alebo znečistenie výrobku - samostatne hygienicky balené po 1ks |
najmenšie obchodné balenie | môže obsahovať od 1 do 100 kusov |
norma | vyhovujúce technickej norme EN 149+A1: 2001 |
označenie | označenie normou EN 149+A1: 2001 musí byť priamo na výrobku |
označenie | označené značkou CE + číslom notifikovanej osoby (musí byť priamo na výrobku) |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požadujeme zadať jednotkovú cenu za tovar zaokrúhlenú maximálne na dve desatinné miesta. |
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru |
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky |
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry |
Lehota splatnosti faktúry je 21 dní od doručenia |
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 12 resp. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu |
Predmet zmluvy bude v priebehu platnosti zmluvy realizovaný plneniami strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke, s označením obalového materiálu v slovenskom jazyku. |
Cena za dodanie predmetu kúpy je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za danú položku obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky -(pokračovanie v nasl. riadku) |
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach. |
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
Dodávateľ je povinný na vyžiadanie predložiť Objednávateľovi kópiu oprávnenia na poskytovanie plnenia, ktoré je predmetom uzatvorenej Zmluvy (úradne overenú) do 3 dní pracovných dní po uzavretí Zmluvy. |
Termín dodania tovaru je povinný ohlásiť Objednávateľovi deň vopred. Dodanie je možné vykonať len v pracovné dni od 08.00 h do 14.00 h. |
Dodávateľ je povinný dodať spolu s tovarom karty bezpečnostných údajov v súlade s príslušnými právnymi predpismi. |
Reklamácia: |
a) Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
b) V prípade reklamácie tovaru si dodávateľ reklamovaný tovar vyzdvihne u objednávateľa, prípadne dodávateľ uhradí dopravné a balné náklady objednávateľovi za prepravu reklamovaného tovaru k dodávateľovi. |
Odstúpenie od zmluvy: |
a) Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
b) V prípadne nedostatku finančných prostriedkov si Objednávať vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
c) v prípade, ak nebude dodržaná kvalita tovaru alebo nebude dodržaná lehota dodania tovaru alebo nebude dodržaná cena a množstvo objednaného tovaru |
Ulica novohradská č.1, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
12.03.2021 14:15
1,00 ks
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.03.2021 14:10
09.03.2021 14:15
09.03.2021 14:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.03.2021 14:18 - Vstupná ponuka | 10 000,00 | € | Cena s DPH |
04.03.2021 20:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: