• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2021 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2021 14:20

Detail zákazky Z20214065

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2021 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2021 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2021 14:20

Základné údaje

Z20214065

OF-232021

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5580983

Objednávateľ

37808427

Žilinský samosprávny kraj

Komenského 48, Žilina, 01109, SVK

Dodávateľ

44783892

Trend Hygiena, s.r.o.

Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dezinfekčné utierky

dezinfekčné prostriedky, utierky

  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 33631600-8 - Antiseptiká a dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dezinfekčné utierky
Funkcia
Vlhčené dezinfekčné utierky na dezinfekciu povrchov s baktericídnou a virucídnou účinnosťou. Požadovaný druh balenia dóza, box alebo tzv. flow pack. Veľkosť jedného balenia max. 100 utierok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kusov utierok ks 30000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ je povinný písomne predlžiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, veria 3.3, účinná od dňa 01. 03. 2018 - 2. časť: VZP čl. VI bod 6.1.8.
Nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za porušenie povinnosti podľa Zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne. V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača predloženie vzorky pre posúdenie kvality. Vzorka bude uložená počas trvania zmluvy ako referenčná. Dodanie vzorky do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 48 , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 kpl

2 622,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.03.2021 13:05

11.03.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 428
 111
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2021 18:23 - Vstupná ponuka 2 622,00 € Cena s DPH
05.03.2021 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka 2 599,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS