37808427
Žilinský samosprávny kraj
Komenského 48, Žilina, 01109, SVK
44783892
Trend Hygiena, s.r.o.
Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK
Dezinfekčné utierky
dezinfekčné prostriedky, utierky
Tovar, Služba
1. Dezinfekčné utierky
|
|
---|---|
Funkcia |
Vlhčené dezinfekčné utierky na dezinfekciu povrchov s baktericídnou a virucídnou účinnosťou. Požadovaný druh balenia dóza, box alebo tzv. flow pack. Veľkosť jedného balenia max. 100 utierok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet kusov utierok | ks | 30000 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ je povinný písomne predlžiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, veria 3.3, účinná od dňa 01. 03. 2018 - 2. časť: VZP čl. VI bod 6.1.8. |
Nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za porušenie povinnosti podľa Zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť. |
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne. V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača predloženie vzorky pre posúdenie kvality. Vzorka bude uložená počas trvania zmluvy ako referenčná. Dodanie vzorky do 5 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Komenského 48 , Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 kpl
2 622,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.03.2021 13:05
11.03.2021 13:00
11.03.2021 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.03.2021 18:23 - Vstupná ponuka | 2 622,00 | € | Cena s DPH |
05.03.2021 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 599,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: