• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2021 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2021 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2021 13:45

Detail zákazky Z20214063

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2021 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2021 13:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2021 13:45

Základné údaje

Z20214063

OF-231698

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5585250

Objednávateľ

17330190

MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy

Šafárikovo námestie 76/3, Bratislava, 81102, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. kancelárske potreby
Funkcia
Spotrebný kancelársky materiál pre potreby objednávateľa.
V prípade uvedenia obchodného názvu alebo kódu výrobku v zadaní,  slúžia tieto informácie iba na určenie  minimálnych požadovaných parametrov výrobku, umožňuje sa predložiť ekvivalent.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obálka B6 s doručenkou "Doporučene"/1000 ks, recyklovaná bal 30
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy (samopriepis) ks 60
Ceruzka HB - s gumou ks 100
Strúhadlo umelé ZTX045 ks 40
Zakladač pákový A4 7,5 cm PP ks 200
Zakladač pákový A4 5 cm PP ks 150
Rýchloviazač RO A4 ks 200
Spisivý obal / 20ks bal 1000
Pravítko plastové 30 cm ks 50
Nožnice 15,5 cm, čierna rúčka ks 50
Spony zošívacie 24/6/1000 bal 600
Rapesco Zošívačka Bowfin 535 24/6 kov. - 25l. ks 100
Rapesco Dierovač kliešťový kov. 10l. blister ks 100
Odsponkovač - mix. farieb ks 50
Kalkulačka Sencor SEC 377/stolová, 8m ks 20
Papier kopírovací MAESTRO A4, 80g, 500 hárkov bal 500
Papier kopírovací MAESTRO A3, 80g, 500 hárkov bal 100
Obálky DL. samoplepiace s okienkom/1000 ks bal 100
Obálky Dl. Samoplepiace/1000 ks bal 50
Tuhy do mech.cer. ACA0207 0,5/30 ks - HB bal 30
PARKER - Atrament - Quink čierna ks 20
Lepidlo tyčinka d.rect/40g ks 100
Pentel Korekčná páska 4,2 mm x 10m,biela ks 100
Pentel korekčná páska 8,4mm x 14m ks 100
Špagát jutový 100g 500x2 dtex / 100 m ks 30
Lepiaca páska 25mm x 66m - transparentná ks 100
Lepiaca páska 48mm x 66m - transparentná ks 100
Ceruzka mechanická 0,5 izzy - mix farieb ks 50
Pentel Gel. pero OH K497-C modrá ks 200
Zvýraňovač 6mm - žltá ks 200
Euroobal A4 rastrovaný, 40 mic., 100 ks bal 500
Euroobal A4 lesklý, 50 mic, 100 ks bal 1000
Spony listové 25mm / 100 ks bal 500
Kniha príchodov a odchodov ks 10
Rýchloviazač RO A4 ks 200
Pásky papierové do pokladní 76/60/17 / 10ks bal 200
PARKER - Bombičky perm. Modrá 5ks bal 30
Samol. záložky, 12x50mm, 5 far. X 25 list., mix farieb šípka bal 30
Gulôčkové pero čierne ks 500
Výdajka-prevodka s DPH, A5 samopriepis ks 50
Obálky C6 samolepiace / 100ks bal 50
Samolepiace bločky,75x75mm, 100 listov - žlté ks 50
Laminovacia fólia A3 303x426, 80 mic./100ks v balení bal 20
Laminovacia fólia A4 216x303, 80 mic. / 100 ks v balení bal 30
Rýchloviazač PP A4 priehladný ks 30
Klip binder 19mm / 12 ks bal
Klip binder 32mm / 12 ks bal 40
Etikety PRINT biele - 70x36mm -(30hár) bal 20
Zápisník bezpečnosti práce ks 20
Záznamová kniha A4 linajková, 144list. ks 30
Záznamová kniha A4 linajková, 200list. ks 30
Záznamová kniha A5 linajková, 144list. ks 30
Záznamová kniha A5 linajková, 192list. ks 30
Zošit 464, A4 linajkový 60list ks 20
Zošit 564, A5 linajkový 60 list ks 20
Dovolenka tlačivo-blok ks 30
Priepustka tlačivo-blok ks 30
Príjemka A5 samopriepis tlačivo-blok ks 50
Žiadosť o pracovné voľno  tlačivo-blok ks 30
Register kartón. Úzky eco 1/3 A4/ 100ks bal 20
Pracovný kalendár stolový ks
Kalendár 3mes. nástenný 295x663mm ks 50
Manager diár A4 202x260mm ks 2
Diár A5 denný ks 30
Popisovač permanent okrúhly hrot 2-5mm čierny ks 40
Centropen Popisovač permanent hrot 0,6mm čierny ks 40
Rezačka TR 1003 ks 5
Pečiatková farba čierna ks 20
Pečiatková farba červena ks 20
Box archívny 33x26x11cm ks 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Dodávateľ do 24 hodín odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručí objednávateľovi elektronicky kontaktnú osobu pre plnenie uvedenej zmluvy ( meno, telef. č., e-mail)
2.Objednávateľ do 24 hodín od doručenia kontaktnej osoby doručí dodávateľovi kontaktnú osobu pre plnenie uvedenej zmluvy ( meno, telef. č., e-mail)
3.Dodávateľ bude dodávať tovar Objednávateľovi počas doby platnosti rámcovej dohody, a to podľa skutočných potrieb Objednávateľa, ktorý má výhradné právo určiť si druh a presné množstvá tovaru pri jednotlivých dodávkach.
4.Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
5.Zmluvná cena predstavuje súčet násobkov jednotkových cien a jednotkových množstiev uvedených v časti Technické vlastnosti pre údaj MAXIMUM
6.Cena tovaruje  vrátane dopravy na miesto plnenia ( Bratislava centrum) a vyloženie v priestoroch skladu organizácie, kde prebehne aj fyzická prebierka (kontrola počtu, typu), na základe ktorej bude podpísané prevzatie tovaru
7.Požadujeme predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu s uvedením jednotkových cien vrátane a bez DPH do 5 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy (elektronicky formou skenu)
8.Tovar bude dodávaný na základe elektronických objednávok objednávateľa . Objednávky budú obsahovať názov tovaru – predmet objednávky, požadované množstvo tovaru, miesto plnenia, termín dodania tovaru do miesta plnenia a cenu tovaru v členení bez DPH, sadzba DPH a cena vrátane DPH. Cena bude uvedená v jednotkových cenách pri jednotlivých druhoch tovaru,  ako ako celková cena za objednané množstvo tovaru. V objednávke Objednávateľ uvedie zamestnanca oprávneného na prevzatie tovaru v mieste plnenia
9.Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky, ak Objednávateľ v objednávke vzhľadom k povahe zákazky nestanoví dlhšiu lehotu dodania. Doručenie objednávky bude potvrdené formou správy (e-mail) o doručení objednávky,
10.Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa tejto zmluvy, riadne zabalený a vybavený na prepravu.
11.V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa Dodávateľ zaväzuje dodať Objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality.
12.Dodávateľ do 5 kalendárnych dní  od uzatvorenia zmluvy dodá údaje o platnom bankovom spojenií
13.Ekvivalent znamená výrobok zhodných alebo lepších parametrov, s určením a použitím zhodným s uvedeným výrobkom uvedeným pod výrobným obchodným názvom.
14.Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny položiek
15.Tovar z objednávky požadujeme dodať naraz v jednej dodávke
16. Porušenie povinností v bodoch 1, 3 – 15 Osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a o dodávateľovi bude vyhotovená negatívna referencia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikovo nám. 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Rozsah v zmysle časti technick. vlastnosti Maximum

24 230,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.03.2021 12:47

12.03.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.03.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 308
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2021 14:52 - Vstupná ponuka 24 230,08 € Cena bez DPH
08.03.2021 17:13 - Najvýhodnejšia ponuka 24 228,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS