• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2021 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2021 12:20

Detail zákazky Z20214045

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2021 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2021 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2021 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2021 12:20

Základné údaje

Z20214045

OF-231933

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5580979

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

31359825

SARSTEDT spol. s r.o.

Pri smaltovni 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozmrazovač plazmy a ohrievač krvi a krvných derivátov

rozmrazovač, plazma, krvný derivát

  • 33162100-4 - Prístroje operačnej sály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rozmrazovač plazmy a ohrievač krvi a krvných derivátov
Funkcia
Rozmrazovač plazmy a ohrievač krvi a krvných derivátov umožňujúci ohrev 6 ks vakov so zmrazenou plazmou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmrazovač plazmy a ohrievač krvi a krvných derivátov na 6 ks vakov so zmrazenou plazmou ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Možnosť monitorovania teploty procesu rozmrazovania áno
Rozmrazovač na báze suchého temperovania krvných zložiek áno
Rozmrazenie plazmy a jej temperovanie na +37°C, maximálna teplota +45°C áno
Behom procesu rozmrazovania nesmie dochádzať ku kontaminácii vaku patogénnymi zárodkami áno
Štandardizovaný proces rozmrazovania áno
Možnosť rozmrazovania vakov o objemoch min. 250ml, max. 600 ml áno
Doba rozmrazení štandardnej jednotky (vak objemu do 250 ml) do 6 minút, vak o objeme 400 ml-600 ml do 20 minút áno
Premiešavanie krvných produktov behom rozmrazovania pre dosiahnutie čo najhomogénnejšieho rozloženia tepla áno
Nádobka pre zachytenie plazmy pri poruche plazmy behom procesu rozmrazovania áno
Jednoduchá obsluha a ľahká údržba áno
Akustický a optický alarm chybových hlásení áno
Bez ďalších prevádzkových nákladov áno
Zariadenie musí byť označené značkou CE áno
Nový, nepoužitý a nerepasovaný prístroj áno
Záruka minimálne 24 mesiacov na dodaný prístroj áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia obsluhy.
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti prístrojov pri dodaní.
Termín dodania tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00, pričom Dodávateľ je povinný dodať Kupujúcemu predmet plnenia do 4 týždňov odo dňa uzavretia zmluvy.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku  pri dodaní tovaru.
Oprávnená osoba kupujúceho a jeho e-mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe kupujúceho špecifikáciu predmetu zmluvy do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy - prospekt, podrobný technický opis alebo návod na použitie ponúkaného zariadenia, s uvedením obchodného názvu a typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko-medicínske parametre a doklad preukazujúci registráciu prístroja na ŠÚKL, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Kupujúci požaduje dodať nový, nepoužitý a nerepasovaný tovar v originálnom obale.
Kupujúci je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, alebo tovaru nespĺňajúceho požiadavky Kupujúceho na predmet zákazky tento tovar neprevziať.
Kupujúci požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Kupujúci upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v Registri partnerov verejného sektora vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR zapísaných svojich konečných užívateľov výhod, pričom v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona o registri partnerov verejného sektora má povinnosť sa do registra zapísať, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra.  Dodávateľ je po dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. Faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa ponukového listu, ktorý má k dispozícii, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom
pokračovanie: uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Kupujúci v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Kupujúceho ako dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miestami dodania sú pracoviská kupujúceho podľa zoznamu pracovísk - Bratislava, Banská Bystrica a Košice, Slovenská republika

15.03.2021 08:00 — 08.04.2021 14:00

1,00 súbor

13 532,88

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.03.2021 11:26

11.03.2021 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2021 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2021 08:58 - Vstupná ponuka 13 532,88 € Cena bez DPH
11.03.2021 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka 13 532,80 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS