• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2021 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2021 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2021 10:40

Detail zákazky Z20214037

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2021 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2021 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2021 10:40

Základné údaje

Z20214037

OF-231893

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5577080

Objednávateľ

00648710

Centrum sociálnych služieb-Bôrik

Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, 97213, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace, pracie, dezinfekčné prostriedky a predmety osobnej starostlivosti

čistiace prostriedky, pracie prostriedky, dezinfekčné prostriedky, predmety osobnej starostlivosti

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace, pracie, dezinfekčné prostriedky a predmety osobnej starostlivosti
Funkcia
Čistiace, pracie, dezinfekčné prostriedky a predmety osobnej starostlivosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lanza biela 7,5 kg, 100 PD ks 120
Lanza farebná 7,5 kg, 100 PD ks 240
Aviváž Lenor 1900 ml (63PD) ks 80
Vanish - odstraňovač škvŕn tekutý 1 L ks 60
Jar koncentrovaná 900 ml ks 400
Jar 5L ks 50
AJAX na podlahy 5 L ks 40
Senzi 450 ml - 500 g (na hrdzu a vodný kameň) ks 100
Domestos WC gél 750 ml ks 300
CIF CREAM 500 ml (krémový abrazívny čistiaci prípravok) ks 200
Clin na okná s rozprašovačom 500 ml ks 60
Hydroxid sodný 1200 g ks 20
Kyselina HCL 1 L ks 20
Sanytol - dezinfekcia prádla počas prania 1 L ks 300
Sanytol - dezinfekcia na plochy, podlahy 1 L ks 20
Sanytol - dezinfekcia na plochy, podlahy 5 L ks 40
Dezi prim 1 L ks 100
Dezi prim 5 L ks 100
Oxychlotine 5 L ks 60
Krystal univerzálna dezinfekcia 750 ml s rozprašovačom ks 150
Antibakteriálne mydlo 5 L RIVA ks 30
Dezinfekčný gél na ruky 5 L ks 6
Tekutá dezinfekcia rúk, pokožky 5 L ks 6
Toaletný papier KATRIN Classic Toilet 200  návin 23,4 m, šírka 98 mm, 200 útržkov. ks 3000
Papierové utierky Z-Z skladané 250ks, 1 vrstvové,rozmer 25x23 cm (20 bal v kartóne) kartón 50
Papierové utierky v rolke so stredovým odvíjaním, výška role max. 20 cm, priemer role max 19,5 cm, návin min. 108 m, perforované, počet útržkov min 450 ks 40
Krém na ruky 100 ml (napr. Vakavo) ks 200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia
Žiadame uvádzať ceny s DPH
Dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7:00 do 13:00 po predchádzajúcom dohovore
Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu v tom prípade, ak dodávateľ preukáže platným Vyhlásením o zhode výrobku, zhodnosť ekvivalentu s požadovanými výrobkami, ktoré sú predmetom zákazky. Splnením tejto podmienky sa rozumie predloženie doplňujúcich dokladov, certifikátu, vydaného autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na  posudzovanie zhody výrobku.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 5 dní od uzavretia zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatne vzorky tovaru, ak ním je ekvivalent, na odsúhlasenie kvalitatívnych parametrov. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú kvalitatívnym parametrom originálneho výrobku, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade omeškania dodávateľa s plnením predmetu zmluvy, má objednávateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% zo zmluvnej ceny za každý začatý deň omeškania. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Dodávka predmetu obstarávania rozdelená na 4 časti. Rozpis dodávok oznámi objednávateľ úspešnému uchádzačovi do 3 dní od doručenia podrobného aktualizovaného rozpočtu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žltá 319/25, Nitrianske Pravno, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

22.03.2021 09:06 — 12.11.2021 09:06

1,00 celok

11 700,61

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.03.2021 09:16

10.03.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.03.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 621
 149
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2021 18:01 - Vstupná ponuka 11 700,60 € Cena s DPH
09.03.2021 21:05 - Najvýhodnejšia ponuka 11 638,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS